Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

arkady12

Lemken to jedna najlepszych firm projektujących/produkujących pługi. Liczy się stan, wyposażenie dodatkowe i cena. Mam, jestem zadowolony, polecam.

Istnieją też tańsze odpowiedniki.

żadnych dodatków sam łysy pług stan średni trochę wystukany ale nie pokrzywiony odkładnie do wymiany ale no część eksploatacyjna a powiedz pod jakim to u ciebie traktorem chodzi i jakie masz gleby ?  

Opublikowano

arkady12

Pracuje z JD 115 HP(wersja Opala to 3+1). Ziemie średnie i ciężkie. Wyposażenie dodatkowe to łamacze i ścinacze, kolo na oponie gumowej, zabezpieczenie kołkowe. Lemiesze wykonane na własną rękę z  Hardoxu.

 

Opublikowano

Kilkudziesięciu idiotów znalazł . Ciągle ludzie wierzą w "okazje" . :huh:

Opublikowano (edytowane)

Panowie, jutro ostatecznie rozwiaze sie kwestia pluga dla mnie, ale nadal mam dylemat. Chorowalem na kvernelanda na pelnej srubie ale nie idzie znalezc, zostaly tylko Overum a po zdjaciach widac ze kazdy ma odkladnie polsrubowa:
http://otomoto.pl/oferta/vogel-noot-plugi-overum-3-i-4-skiby-ID6ysiAh.html#xtor=SEC-8
https://www.olx.pl/i2/oferta/plug-kverneland-nie-overum-fraugde-skjold-CID757-IDi8z21.html#:8eb72aee35
https://www.olx.pl/i2/oferta/plug-overum-3-skibowe-plugi-trojki-plug-kverneland-CID757-IDcYLXn.html#:8eb72aee35

Z tego pierwszego ogloszenia to interesuje mnie ten plug ze sprezynowym zabezpieczeniem. Powiedzcie, bo moze wy potraficie lepiej ocenic, jaki rodzaj odkladni maja te plugi? Bo jeden sprzedawca mowi tak, drugi siak i brzmi to malo wiarygodnie a ja na zdjeciach nie widze roznicy. I czy jest jakas kolosalna roznica miedzy srubowymi a polsrubowymi podczas orki łąki albo ugoru? I czy te plugi maja regulacje szerokosci orki? Mowie tu o szerokosci calego pluga a nie tylko pierwszej skiby.

Po ktorys z tych jutro pojade ale bylbym wdzieczny za pomoc w podjeciu decyzji :)

Edytowane przez KlimekPL
Opublikowano

Panowie, jutro ostatecznie rozwiaze sie kwestia pluga dla mnie, ale nadal mam dylemat. Chorowalem na kvernelanda na pelnej srubie ale nie idzie znalezc, zostaly tylko Overum a po zdjaciach widac ze kazdy ma odkladnie polsrubowa:

http://otomoto.pl/oferta/vogel-noot-plugi-overum-3-i-4-skiby-ID6ysiAh.html#xtor=SEC-8

https://www.olx.pl/i2/oferta/plug-kverneland-nie-overum-fraugde-skjold-CID757-IDi8z21.html#:8eb72aee35

https://www.olx.pl/i2/oferta/plug-overum-3-skibowe-plugi-trojki-plug-kverneland-CID757-IDcYLXn.html#:8eb72aee35

 

Z tego pierwszego ogloszenia to interesuje mnie ten plug ze sprezynowym zabezpieczeniem. Powiedzcie, bo moze wy potraficie lepiej ocenic, jaki rodzaj odkladni maja te plugi? Bo jeden sprzedawca mowi tak, drugi siak i brzmi to malo wiarygodnie a ja na zdjeciach nie widze roznicy. I czy jest jakas kolosalna roznica miedzy srubowymi a polsrubowymi podczas orki łąki albo ugoru? I czy te plugi maja regulacje szerokosci orki? Mowie tu o szerokosci calego pluga a nie tylko pierwszej skiby.

 

Po ktorys z tych jutro pojade ale bylbym wdzieczny za pomoc w podjeciu decyzji :)

 

wszystkie mają regulację szerokości, przy tylnym mocowaniu korpusu do ramy masz 3 dziury

pierwsze dwa mają korpus sr, trzeci smk lub sml, chyba wszystko to półśruba

Opublikowano

 Ten to pewno przez pług taką cenę ma ;) . Sie nie tyle stanu czepiali , tylko ten "pomocniczy" ciśnienie Mi podniósł B) .

Opublikowano (edytowane)

To nie ma większego znaczenia co to za model, bo różnią się niewiele. C 385 po lewej stronie ma 2 duże owalne pokrywy na boku silnika. 902 ma już okrągłe korki i nie ma pokrywm oraz posiada chłodzenie miski olejowej. Do miski olejowej przykręcona jest aluminiowa pokrywa. 912 nie ma tej pokrywy i od dołu ma takie "żebrowanie" na misce olejowej, za to posiada dodatkową chłodnicę oleju. C 385 ma po prawej duży poziomy prostokątny zbiornika wspomagania a 902 i 912 już o połowę mniejszy i pionowo umieszczony. Z tyłu zaczepy też będą nieco inne w c385 i ten do przyczep to taki jak w 60-ce. Ta . Twojego linku to ma opony łyse. Zdjęcia kiepskie i teudno ocenić model. Osłony boczne, maska i rok produkcji wskazują bardziej na 912. C385 to bardziej lata 76-80. W okolicy u handlarza stał zetor 8011 z napędem za 22 tyś. Tydzień temu wrzucałem tu link. Ktoś już go kupił.

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Jesli jest z 86 roku to jest to 912.

wszystkie mają regulację szerokości, przy tylnym mocowaniu korpusu do ramy masz 3 dziury
pierwsze dwa mają korpus sr, trzeci smk lub sml, chyba wszystko to półśruba

Wiec chyba tą polsruba bede musial sie zadowolic. A sa jakies konkretne roznice miedzy sruba a polsruba?
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v