Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam John Deere 6100 z 96 r.Gdy temperatura jest koło 0 stopni Celsjusza to już nie chce odpalić, pomimo tego że kręci. W lato nie ma tego problemu. Akumulator jest ok. Jaka może być przyczyna?

Opublikowano

Silnik do remontu. Pomimo tego, że może nie bierze mocno oleju, nie dymi. Ma już słabe sprężanie, gdy jest zimno to pogarsza odpalanie. Można sprawdzić oczywiście najpierw pompę i wtryski. Ale podejrzewam, że to nie wiele da.

Opublikowano

No ale co by było do remontu skoro np. silnik nie bierze oleju nie dymi odmą czyli wynikało by, że tłoki-cylinder nie jest w najgorszym stanie może wystarczyło by zregenerować głowice ewentualnie sprawdzić wtryski pompę?

Opublikowano

Trzeba zacząć od pompy i wtrysków. Głowica jeśli jest nie szczelna to czy ciepły czy zimny by nie palił. Słaba pompa tez z reguły objawia się problemem z rozruchem na ciepłym silniku, gdy jest ciepło. Trzeba sprawdzać po kolei. Mozna zmierzyć ciśnienie sprężania, gdy wyjmiemy wtryski do sprawdzenia.

Opublikowano

Witam. Mam John Deere 6100 z 96 r.Gdy temperatura jest koło 0 stopni Celsjusza to już nie chce odpalić, pomimo tego że kręci. W lato nie ma tego problemu. Akumulator jest ok. Jaka może być przyczyna?

 

Po dłuższym kręceniu też nie odpala?

Opublikowano

u mnie tez tak jest i kombinowałem pisałem po forach kazdy pisał szrot do remontu teraz pali wymieniłem wtryski na nowe rozrusznik szybki i przed odpaleniem podgrzewam płytke zarową w kolektorze tak około minuty potem włanczam pompke zasilającą w zbiorniku tez na minute jeszcze raz podgrzewam i pale do -10 niema problemu bez tego nawet nie zagada a jak złapie to telepie nim jakby łapał na 2 gary

Opublikowano

Mam takie pytanko odnośnie Jelonka 6400 może ktoś wyjaśnić na jakiej zasadzie załącza się w nim turbina, czy jest jakis moment że od pewnych obrotów czy dopiero gdy silnik ma duże obciażenie a może pracuje cały czas? jak to z tym jest ktoś kto posiada taką wiedze mogłby sie wypowiedzieć :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v