Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czy do wentylatora nadmuchu powietrza do kabiny to jest łatwy dostęp i gdzie on się znajduje??? Chodzi mi o to, żeby sprawdzić przewody elektryczne, bo raz działa, raz nie działa. Przeważnie nie działa, a chyba w końcu ciepło będzie <_<

A bezpiecznik oznaczony żarówką i półksiężycem jest od podświetlenia zegarów?? Bo tylko tam nie mam światła, a bezpiecznik się przepala ;[ .

Edytowane przez paweljrfarmer
Opublikowano

Po uruchomieniu na zimnym silniku świeci mi się kontrolka wskazująca zbyt wysoką temperaturę oleju w skrzyni biegów. Podejrzewam, że coś nie tak jest z czujnikami temperatury. Proszę o informację czy po wykręceniu czujników (są dwa wkręcone w obudowę skrzyni przy wale kardana) i sprawdzeniu miernikiem powinny mieć przejście? U mnie jeden przewodzi, drugi nie i na desce rozdzielczej mam dyskotekę.

Opublikowano

Witam. Mój znajomy ma problem z John Deerem 6400, a mianowicie nie działała mu kontrolka (chyba od podgrzewania) i pogrzebał coś w bezpiecznikach, a teraz nie działa mu rewers i podnośnik. Był u miego mechanik posprawdzał bezpieczniki i wszystkie są ok(wszędzie przepływa prąd).

Co może być przyczyną tej usterki? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam. Mój znajomy ma problem z John Deerem 6400, a mianowicie nie działała mu kontrolka (chyba od podgrzewania) i pogrzebał coś w bezpiecznikach, a teraz nie działa mu rewers i podnośnik. Był u miego mechanik posprawdzał bezpieczniki i wszystkie są ok(wszędzie przepływa prąd).

Co może być przyczyną tej usterki? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

A wspomaganie mu działa? Niech spróbuje filtr oleju od hydrauliki przeczyścić ten w środku po lewej stronie.

Orientuje się może ktoś co może być przyczyną nie wyłączenia się przedniego napędu?

Opublikowano

Pompka pracuje podczas pracy silnika, zaczyna działać przy rozruchu z rozrusznika. Samo włączenie zapłonu jej nie uruchamia, co do bezpieczników i przekaźników poszukaj na pokrywie, nie sprawdzałem nigdy.

Opublikowano

Mam prośbę odnośnie filtru siatkowego. Mógłby mi ktoś dokładnie wytłumaczyć gdzie on się znajduje? Pod zwolenicą jest śruba, ale wygląda na przelotową i w katalogu określona jest jako "screen". Zupełnie nic mi to nie mówi. Z góry serdeczne dzięki za jakąś fotkę, lub numer z katalogu.

Opublikowano

siema czy ktoś z was ma john deere kturegość z nich to niech napisze jak mu się sprawuje i czy jakieś awarie były i jakie i czy warto je kupić czy jakiegość starszego john deere myślałem terz o 3040 lub 3140 co myślicie z góry dzięki :)

Opublikowano

Kto się orientuje czy wspomagająca pompka paliwa (ta w zbiorniku) pracuje cały czas czy tylko czasowo w 6300??? I czy w instalacji jest jakiś przekaźnik czy tylko bezpiecznik do tej pompki???

 

U mnie działa czały czas.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

właśnie miałem 6 ha i udało mi się zakubić 26 Ha Taniusienko jak barszczyk i moje pytanie przmi czy john deere 6100 6200 to jest dobry ciągnik na te 32 ha czy też zakupić zetora 7211

Opublikowano

Panwie

Interesuje mnie JD6400, jest dostępny ten model w fimie, która sprowadza sprzęt. Maszyna jest z niemiec, ma przepracowane 11000mth, pneumatyke, skrzynia mechaniczna z półbiegami trzy grupy, EHR , bez klimy, z możliwością zakupu z ładowaczem lub bez, ciągnik z 95r. Mnie interesuje maszyna bez ładowacza, sprzedawca wrazie czego zdemontuje ładowacz. Do tej pory jeżdździłem MF255, i moja wiedza na tego typu sprzęt jest średnia tyle co czytam forum i rozmawiam z ludźmi. Bynajmniej czy ten ciągnik jest wart zainteresowania, taki przebieg niby duży, ale chcyba nie jest za duży, wszystko sprawne, czy przód może być mocno zużyty, pompa olejowa od ładowacza jak dużo pracował. Może dacie jakieś sugestie jak jego sprawdzić i czy cena ok 60 000 jest rozsądna za sam ciągnik.

Opublikowano

Jeśli będziesz wymieniał oleje i filtry na czas i będziesz go szanował to będzie służył jeszcze Twoim dzieciom. Cena 60 tysia jest dla mnie bardzo rozsądna, jeśli mówisz że jest wart zainteresowania. Mam takiego i bardzo polecam. Tylko lać (ale nie trzeba dużo) i jeździć!

Opublikowano

Jak będziesz go oglądał wejdz pod spód ciągnika dokładnie obejrzyj skrzynię biegów, zobacz czy nie ma wycieków. Sprawdz dokładnie jak działają kontrolki od ciśnienia w skrzyni, jeśli wszystko z tym jest w porządku. Bez konkretnego mechanika nic więcej nie sprawdzisz. Kwestia szczęścia jak uda się kupić, czy będziesz ciągnik chwalił "po wszystkich odpustach", czy będziesz na niego klął.

Opublikowano

proszę niech odpowiadają ci co posiadają john deere 6300,6400 czy 6410 jak wam się sprawują jakie problemy były i czy części są drogie i jak wam się sprawują dzięki za odpowiedż.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v