Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Remont
nunu85    82

mahle krotoszyn albo oryginał ursus (oba koło 200-220zł za 1 gar)

 

 

wszelkie thm/granity itp wynalazki omijaj szerokim łukiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Kup surowe tuleje i zrób blok w zakładzie. Te nowe pod wymiar po wbiciu w blok mogą  zrobić sie w jajo i będzie brał olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

klekot22    0

mahle , Ursus , polecam thm bardzo dobra jakość w stosunku do niskiej ceny zestawy thm są godne uwagi .najważniejsze jest zeby wszystko po składać wedlug zasad. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nojsze    44

Witam.

Zacznijmy od góry silnika.

Tuleje surowe Mahle - Krotoszyn oddaaj do dobrego zakładu wcisną a po 3 dniach zabiorą się do obróbki - gotowe po wciśnięciu dostają kształtu owalnego mozna zmierzyc to dobrym mikromierzem nie polecam.

 

Jeżeli będziesz planował głowicę (nowe zawory ) prowadnice itp musisz opuścić tłoki gdyz czasami po nagrzaniu tłok potrafi lekko udarzać w zawory (dobry zakaład tak spasuje tłoki aby było ok. czyli zeszlifuje tyle z góry tłoka ile zebrali głowicę mozna 0,012 więcej.

Główki korbowodów do roboty (tulejki) + rozwiercanie

Stopki korbowodów do sprawdzenia ewent. do roboty.

 

Blok musisz koniecznie oddać do osiowania robią tuleje w bloku i to także wykonaja. 

 

Wał korbowy jeżeli szlif hm... powinieneś oddać do azotowania 

Panewki tylko z Gdańska drogie ale ok.

 

Dobry komplet uszczelek ,,URSUS" + silikon 

 

Wtryskiwacze do ustawienia 

 

Sam złożysz i będziesz zadowolony pamiętaj o pompie olejowej mój MF 255 miał 10.000 tys godz jak go rozebrałem od początku na Elfie. Skrzynia nie robiona ma teraz 3 tys po remoncie czyli 13.000 

 

Koła rozrządu jak masz dobre nie wymieniaj nikt nie robi już takich jak tamte z URSUSA.

 

Dobre uszczelniacze na wał (koło pasowe) i Tył kiedyś były Corteco nie do zdarcia nie wiem jak teraz ale kup dobre szczególnie tył od sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
belarus9204    0

Dzięki wszystkim za odpowiedzi już będę wiedział jakiej firmy zestaw wybrać.A tak po za tym to ile motogodzin wytrzymują wasze silniki.Mój wytrzymał 1500 mtg wydaje mi sie że nie tak bardzo dużo ale nie pamiętam jakiej firmy zakładałem zestaw naprawczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Daj do zakładu niech ci wbiją surowe tuleje i rozszlifują, wtedy z  4 tyś spokojnie zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    82

Dzięki wszystkim za odpowiedzi już będę wiedział jakiej firmy zestaw wybrać.A tak po za tym to ile motogodzin wytrzymują wasze silniki.Mój wytrzymał 1500 mtg wydaje mi sie że nie tak bardzo dużo ale nie pamiętam jakiej firmy zakładałem zestaw naprawczy.

 

1500 to tyle co nic.

musiałes jakies czesci dosłownie z ołowiu powkładac, zeby sie tak szybko zuzyły.

 

ps

jakie masz objawy zuzycia?

tak z ciekawosci pytam?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
belarus9204    0

Jeszcze jedno raz zdarzyło mi się nie spuścić wody z silnika w zimę i pękła głowica jednak udało mi się ją pozpawać i wszystko było w porządku a jak przyszedł remąt słyszałem od wielu ludzi że blok ulega skręceniu i nie nadaje się do remątu czy jest to prawda czy jakieś głupoty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klekot22    0

według mnie malo wytrzymal od poprzedniego remontu , tak z ciekawości spytam jaki luz ustawiles na pierscieniach? bo jeżeli byly za ciasno pasowane z tuleja przyspieszaja zuzywanie sie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

To moze być wina tej spawanej głowicy

 

U nas   osiowanie czopów szlif wału + panewki 

wprasowanie tulei sórowych  honowanie + tłoki z pierscieniami 

sprawdzenie korbowodów i dopasowanie tulejki + sworzen

głowica 

to  w zakładzie kosztuje około 2200 zł

oczywiscie wszystkie czesci daje zakład

Edytowano przez GoRAL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
solek01    30

Podepnę się pod temat, poszukuję simeringa o wymiarach 60.2-79.3-9/11 do MF690 ponoć to samo ma ursus 45XX, ale nie mogę takiego namierzyć tym bardziej że

chcę silikonowy? może wy coś wygrzebiecie w necie! w Agromach u mnie nie ma ani w innych sklepach.

W jednym sklepie byłby lekko inny 60.33-79.38-9.73 i nie wiem czy byłby dobry!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bmash_pl    1

Na co dzień zajmujemy się rożnymi czesciami do maszyn ciężkich,więc z samym zestawem naprawczym takze nie będzie większych problemów,zapraszamy i służymy swoją pomocą:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bazalt50    9

Nie wiem jakim by trzeba być fachowcem, jakiej klasy narzędzia i sprzęt trzeba by mieć, żeby samodzielnie SOLIDNIE wyremontować silnik. Tym bardziej Perkinsa, który - mimo, że jest mniejszy od ursusowskiej starej czwórki - jest o wiele bardziej precyzyjniejszy. I nie znosi bylejakości.

Mój silnik do pierwszego remontu wytrzymał 5800 mth. Po remoncie pracuje już ponad 2700 mth, i nie widzę narazie jakichkolwiek objawów które mogłyby niepokoić. (sprężarka pluje olejem - ale nie była remontowana). Jednak silnik do remontu oddałem do zakładu, nawet przez myśl mi nie przeszło żeby robić to samemu, przy pomocy "kolega kolegi, ale szpec i się zna". Oddałem do Tyczyna - kosztowało sporo, ale i sporo części produkują sami, jeśli uznają że sklepowe nie gwarantują jakości.

Inny problem - jakość części które dziś są dostępne, jest szokująco beznadziejna. Nawet rzekomo tych najlepszych. Niektórych producentów powinno się rozstrzeliwać za dziadostwo. Nawet nie chodzi o cenę, tylko o czas, nerwy i przestoje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    185

Perkinsa można samodzielnie naprawić. Jedynie jak w każdym silniku do obróbki oddajemy blok, głowice, wał i korbowody. Jedyną różnica to wciśnięcie i obróbka tulei. Czyli nasz remont ogranicza się do montażu:) Części do Perkinsów są w różnej cenie i różnej jakości. Zestawy naprawcze produkuje Krotoszyn czyli obecne Mahle Polska i tu jakość jest moim zdaniem wysoka. Perkins A3.152 to prosty silnik. Nie ma w nim nic nadzwyczajnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
donweter1989    181

Nie wiem jakim by trzeba być fachowcem, jakiej klasy narzędzia i sprzęt trzeba by mieć, żeby samodzielnie SOLIDNIE wyremontować silnik. Tym bardziej Perkinsa, który - mimo, że jest mniejszy od ursusowskiej starej czwórki - jest o wiele bardziej precyzyjniejszy. I nie znosi bylejakości.

Mój silnik do pierwszego remontu wytrzymał 5800 mth. Po remoncie pracuje już ponad 2700 mth, i nie widzę narazie jakichkolwiek objawów które mogłyby niepokoić. (sprężarka pluje olejem - ale nie była remontowana). Jednak silnik do remontu oddałem do zakładu, nawet przez myśl mi nie przeszło żeby robić to samemu, przy pomocy "kolega kolegi, ale szpec i się zna". Oddałem do Tyczyna - kosztowało sporo, ale i sporo części produkują sami, jeśli uznają że sklepowe nie gwarantują jakości.

Inny problem - jakość części które dziś są dostępne, jest szokująco beznadziejna. Nawet rzekomo tych najlepszych. Niektórych producentów powinno się rozstrzeliwać za dziadostwo. Nawet nie chodzi o cenę, tylko o czas, nerwy i przestoje.

Zdradzisz, jeśli to nie tajemnica ile wyszła Cię ta naprawa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bazalt50    9

Remontowany był silnik łącznie z całym osprzętem (bez sprężarki). Nie pamiętam dokładnie - bo to już było lata temu, ale zapłaciłem chyba 3200... Coś około tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz19161    0

Jeśli poszukujecie częsci do swoich Ursusów to bardzo polecam sklep www.farmexpert.pl . Wiele razy zamawiałem od nich części dla Wujka i był zawsze bardzo zadowolony z ceny jak i szybkości dostawy. Musze przyznać, że mimo małej wiedzy na temat rolnictwa potrafili mi wiele wytłumaczyć.

 

Pozdrawiam,

Łukasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej303    0

Zajrzyj na http://agro-mar.com/, mają tam częsci w fajnych cenach, wszystko sprawnie i szybko. Jeśli zamiawia się przez internet, kurier przyjeżdża już w dwa dni robocze od zlożenia zamówienia. To sklep, którym warto się zainteresować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Marianlis
      Witam
      Mam problem z zakupem nagrzewnicy
      do fergusona 294 82r.
    • Przez corrado
      Wiecie może jaki to model uszczelki ? Nie mogę jej dostać pochodzi od szyby w drzwiach Deutz-e DX 120 

    • Przez trawek13
      Jakiej firmy polecacie zestawy naprawcze do ursusów nie interesuje mnie GMP i THM 
      Słyszałem ze ponac Mahle jest dobre co sadzicie o tej firmie?
      (dzis zaczełem rozbierac ciagnik do remontu)
    • Przez jedrysekjarek
      Kupię łożysko o oznaczeniu NN3020K z koszykiem mosiężnym.
    • Przez Pestus123
      Witam. Poszukuję skrzyni biegów do Ciągnika Case 1694 HydraShift. Dokładniej cała czesc mechaniczna wraz z atakiem. W kraju bardzo ciężko o taka. Więc prosze Was o pomoc w poszukiwaniu np. w Niemczech jeśli ma ktos wejscia, znajomości i chciałby mi pomóc bede Wam wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. W załączniku zdjecie jak ona wygląda. Kontakt do mnie 518 159 841



×