Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zastanawiam sie nad przeróbką hamulców. W jednej mojej 60tce nie hamuję prawe koło. Obstawiam na winę długiej pompki bo przy odpowietrzaniu ciśnienie jest bardzo małe, poza tym szybko schodzi płyn ze zbiornika. co myślicie kupić nową długą pompkę, dać zestaw naprawczy do długiej http://allegro.pl/c-360-zestaw-naprawczy-pompy-hamulcowej-dlugiej-i5504637780.html czy dać dwie krótkie bez wyrównywacza? Co będzie lepsze żeby równo hamowało?

Opublikowano

Zastanawiam sie nad przeróbką hamulców. W jednej mojej 60tce nie hamuję prawe koło. Obstawiam na winę długiej pompki bo przy odpowietrzaniu ciśnienie jest bardzo małe, poza tym szybko schodzi płyn ze zbiornika. co myślicie kupić nową długą pompkę, dać zestaw naprawczy do długiej http://allegro.pl/c-360-zestaw-naprawczy-pompy-hamulcowej-dlugiej-i5504637780.html czy dać dwie krótkie bez wyrównywacza? Co będzie lepsze żeby równo hamowało?

 

Skoro szybko schodzi płyn ze zbiorniczka to bardziej pomoże wymiana cylinderka.

Opublikowano

Myślał ktoś z was nad wywaleniem taśm od ręcznego i połączeniem dźwigni ręcznego z pedałami tak żeby po zaciągnięciu ręcznego wciskał się zasadniczy a po wciśnięciu pedału dźwignia się nie zaciągała? Pomysł prosty wykonanie też tylko chodzi mi o to czy to  będzie działać i czy na przeglądzie się nie przyczepią?

Opublikowano

Ręcznego hamulca nie możesz zrobić hydraulicznego. Nie ma idealnie szczelnego układu hydraulicznego a tym bardziej układ hamulcowy w 60-ce.

Zaciągniesz a za dwie minuty ciągnik  cie przejedzie. Zrób porządek z taśmami i będziesz hamulec ręczny miał dobry. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Perkins1992
      Mam problem z hamulcami w ursusie 360. Przed remontem działało tylko prawe koło, w lewym kole był wymieniany cylinderek, wymieniłem jeszcze obydwie pompki. Jak go poskładałem to wszystko działało jak przed remontem. :angry: Co tu zrobic????????
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v