Skocz do zawartości
benyk123

Przeróbka hamulców C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
benyk123    19

Witam! :)

Mam pytanie czy da się przerobić hamulce w Ursusie C-360?

Myślę nad tym aby wyrzucić wyrównywacz i przewody hamulcowe bezpośrednio połączyć do pompek hamulcowych

Ogólnie mam problem jedno kolo bierze inne nie,wymieniłem wyrównywacz i dwa razy cylinderki oryginał czeskie,

mam dość tych hamulców w mojej C-360.

Mechanik mi znany długo zajmuję się remontami i mówił żeby wypierniczyć ten wyrównywacz.

Czy da się wkręcić te przewody hamulcowe co idą do cylinderków w miejsce gdzie wkręca się czujnik stopu

 

Z góry dziękuję liczę na rady,

dodam że mam dwie krótkie pompki, a przewody dałoby chyba radę wygiąć :)

Edytowano przez benyk123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Chwila... To koło co nie hamuje, jak rozepniesz pedały i naciśniesz tylko ten co nie łapał to wtedy trzyma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

benyk123    19

Nie jak złapie za przewody to czuć że idzie płyn

Pedały nie są zbyt twarde, długo  odpowietrzałem i nic 

Z tej strony co nie hamuje jak odkręce odpowietrznik i wcisne to płyn gwałtownie wypływa a z tej co hamuje to słabo.

Pedały nie są zbyt twarde a płyn nie ucieka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Pompkę zostaw tylko krótką, połącz cylinderki z pompką przez trójnik i tyle. Hamulec raz mocniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Akurat w tym ciagniku to marnie widze jazde bez możliwosci przychamowania jednego koła .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benyk123    19

Panowie rozwiązałem problem z hamulcami w moim C-360.

Wyrzuciłem wyrównywacz i jedną pompkę krótką.

Dokupiłem długą pompkę i przewód łączący krótką i długą pompkę a przewody hamulcowe podpiołem pod długą pompkę.

Teraz hamulce brzytwa! :)

A to rozwiązanie z dwoma krótkimi pompkami hamulcowymi i oddzielnym wyrównywaczem to w du....ę potłuc! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    175

Hamulce w C-360 jak są porządnie zrobione to na suchym asfalcie koła blokuje.

Tylko podstawa to porządnie je zrobić a nie byle jak,na środku podwórka w piachu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesrol    3

dwie pompki dlugie do kazdej przewud osobno beda jak brzytwa wyruwnywacz cisnenia niepotrzebny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Aleś wymyślił. Skoro wyrównywacz nie potrzebny to po kiegosz ci dwie pompki długie z wyrównaczami? Co to zmieni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dwie pompki dlugie do kazdej przewud osobno beda jak brzytwa wyruwnywacz cisnenia niepotrzebny

Dluga pompka ma w sobie wyrownywacz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesrol    3

masz racje krutka pompka nic nie pomogla plyn szedl tylko do wyruwnywacza i hamowalo tylko jedno kolo dlatego zrobilem dwie dlugie teraz bez zarzutu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesrol    3

bardziej sprezaja plyn hamulcowy ktury po wcisnieciu pedalu napiera na cylinderek z krutka pompka niewyszlo bo przeciekalo na zakretce chcialem zrobic osobny zbiorniczek na plyn do kazdej pompki osobno nie bylo potrzeby pompki zalalem plynem gestrzym  dot 4  po odpowietrzeniu i wyregulowaniu szpilek hamulce brzytwa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Nie ma takiej możliwości żeby bardziej jak to powiedziałeś sprężały płyn. Konstrukcja samej pompki i rozmiar jest taki sam. To przypadek że tobie wydaje się że hamują lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Miał niesprawny układ więc jak teraz obydwa koła hamują to wydają się no i są lepsze od tego co miał.

Mało miarodajne porównanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesrol    3

wasza sprawa sami widzicie krutka pompka jest do bani przeciekaja a puzniej hamulce zapowietrzone zlozone w orginalnym stanie to lipa narazie jest  dobrze napisz jak ty zlozyles swoje i czy sa takie ostre na dwa kola teraz to sa jak w samochodzie czule powiem tak wywalalem wszystko tylko bebny zostaly te same mam nadzieje ze uszczelniacze nie wpuszcza oleju to bedzie super 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Akurat u mnie są w oryginale i działają super.

Tylko nie rozumiem co jest lepszego w długiej pompce skoro elementy robocze są takie same. Krótka i długa psują się tak samo często, nie prowadzę statystyk, ale nie miałem napraw tylko przy krótkiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×