Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam okazję kupić C 330 bez papierow który od 10 lat stoi na dworze w niewiadomo jakim stanie, stan pasków, gum, opon jest fatalny. Cy jest sens bawić się w remont takiego ciągnika? Cena jeszcze nie uzgodniona

Opublikowano

Powyżej 5 tysięcy nie warto. Te wszystkie 30 i 60 to złom użytkowy który powoli przechodzi do lamusa.

Opublikowano (edytowane)

Sens jest i nie jest, jak silnik się kręci, blok nie rozmrożony i pali i chodzi to czemu nie. Na początek do wymiany podstawowe sprawy eksploatacyjne, reszta wyjdzie jak ruszy w pole.. Bez papierów nie palące to jest warte tyle co waży razy cena złomu..

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Robił ktoś ostatnio kapitalny C330? Jaki koszt? 

 

Do zrobienia:

1. Rozpolowienie, wyjecie wału korbowego i szlif, 

2. Nowy zestaw naprawczy oczywiście. 

3. Nowy termostat i pompa wody. 

4. Regeneracja pompy wtryskowej. 

5. Zdjęcie obudowy sprzęgła (jest wyciek pomiędzy pokrywa a blokiem. 

6. Koła rozrządu do wymiany. 

7. Głowica oczywiście do planowania. 

 

Generalnie chodzi o pełen remont silnika i osprzętu. 

 

Malowanie zrobię sam. 

 

Ile takie coś może kosztować? 

Opublikowano

Generalnie jest tak, że z chęcią bym się sam pobawił w naprawę ale zwyczajnie nie znajdę tyle czasu aby pałować się z tym miesiąc. Na olx widziałem, że są gotowe silniki po renowacji z gwarancją przy zdaniu starego. Koszt około 4 tysięcy więc wydaje mi się dosyć tanio, a stary silnik i tak trup. Korzystaliście z takich - gotowych rozwiązań? 

Opublikowano

Rozważając zakup gotowego silnika - pamiętaj, że często musisz zdać stary - nie może być pęknięty - musisz go wysłać.
Jeśli chodzi o to - kupując gotowca nie masz pewności co w niego zostało wsadzone. Chyba lepiej by było sprawdzić koszt części i zapytać lokalnego mechanika ile za robociznę.

Opublikowano
Dnia 26.10.2020 o 18:14, bizonbs napisał:

Robił ktoś ostatnio kapitalny C330? Jaki koszt? 

 

Do zrobienia:

1. Rozpolowienie, wyjecie wału korbowego i szlif, 

2. Nowy zestaw naprawczy oczywiście. 

3. Nowy termostat i pompa wody. 

4. Regeneracja pompy wtryskowej. 

5. Zdjęcie obudowy sprzęgła (jest wyciek pomiędzy pokrywa a blokiem. 

6. Koła rozrządu do wymiany. 

7. Głowica oczywiście do planowania. 

 

Generalnie chodzi o pełen remont silnika i osprzętu. 

 

Malowanie zrobię sam. 

 

Ile takie coś może kosztować? 

Do kapitalnego remontu to jeszcze daleko z takim wypisywaniem.Ogólnie jeszcze widać mało wiesz o remoncie i co się robi :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez Pawel197890
      Panowie co może być przyczyną pulsacyjnego hamowania w Ursus c 385.po wciśnięciu pedału koło blokuje i puszcza tak jak ABS w samochodzie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v