Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy mam problem z JD 6310 Premium. Mianowicie gdy spadły temperatury po niżej zera nie mogę odpalić ciągnika. Bak paliwa praktycznie pełny akumulator nowy. Ciągnik kręci i nie chce zapalić ( dymek puszcza) Sprawdziłem filtr paliwa i pojawiła się kropelka lody na dole filtra ( w bezbarwnym odstojniku pod filtrem) Wywnioskowałem z tego że może być woda w paliwie. Ustawiłem nagrzewnice po pewnym czasie ciągnik odpalił. W między czasie jeszcze naładowałem akumulator bo padł. Wlałem do zbiornika bezbarwny denaturat by zmieszał się z wodą oraz środek na przeczyszczenie wtrysków. Do zbiornika wlałem 3 litry denaturaty. Ciągnik chodził elegancko. Dziś poszedłem sprawdzić czy już jest ok nadal jest tak samo jak wczoraj nie mogę zapalić ciągnika i oczywiście akumulator padł. Podczas odpalania było widać jak szedł dymek z rury. Co możecie mi poradzić bo już nie mam pomysłu co zrobić by normalnie mi odpalał.

Opublikowano

Mam 6410 i też lekko nie pali na mrozie, trzeba grzać świecą żarową wtedy jest ok, bez grzania na mrozie bardzo ciężko pali. Sprawdź pierwsze akumulator, wyciąg i zawieź do sklepu z akumulatorami to ci sprawdzą, potem patrz dalej jak będzie dobry.

Opublikowano

świece najlepiej wykrecić i podlaczyć pod zasilanie, czasem potrafi słabo sie rozgrzewać lub nie na calej powierzchni , ogolnie to odlączasz zasilanie od poszczególnych świec , bierzesz kabelek , jeden koniec do plusa na aku a drugi do świecy i delikatnie dotykasz , jak iskrzy to świeca teoretycznie jest sprawna.

Opublikowano

Ja proponuje wypompować tę berbeluchę z zbiornika. Do takich ciągników denaturaty jak piszesz się nie leje. Kup kanister lub dwa normalnego paliwa. Wlej to do baku. Jeśli dalej palił nie będzie to z ciągnikiem jest coś nie tak. Ja dzisiaj odpaliłem mf a. Tankowany gdzieś w październiku ruską ropą. Patrzę pod maskę a w odstojniku jak by smalcu napchał. A silnik chodził. A co tu dopiero mówić o kropelce wody. Nawet go grzać nie musiałem specjalnie. Wczoraj odpalałem inny traktor tez tankowany jeszcze w październiku i odpalił po może 10 sekundach kręcenia rozrusznikiem. Wczoraj było -8 dzisiaj rano - 6.

Opublikowano (edytowane)

Paliwo dużo ma do rzeczy ale nawet jak będzie najlepsze, to w mrozie i tak będzie trudno uruchomić silnik wysokoprężny tylko na "kompresję" bez dodatkowego podgrzania komory spalania lub powietrza w kolektorze ssącym. Choć  Są silniki które w miarę lekko palą na mrozie i nie mają świec ale są też takie że bez nich ani go rusz.

Edytowane przez Uziu92
Opublikowano

W serii 10 nie ma przypadkiem grzałki tzw. spiralki na dolocie? przekręcając kluczyk na zapłon i wciskając go podgrzewamy tą spiralkę.

jeżeli długo traktor keci i nie moze odpalic, możesz mieć gdzies zapowietrzony układ paliwowy. po odpaleniu traktor rowno chodzi?

Opublikowano

mój 6310 z 2000 roku cieszko palił dziś mróz -10 zamontowałem mu grzałke płynu w blok włączyłem przewód pod 220 v na 45 min podchodze i od szczała pali a przedtem kaplica była że szok a grzałke zamontowałem od zetora 5211 za 85 zł a orginał od john deere 6310 w komplecie 680 zł pozdrawiam i zycze udanych przeróbek 

Opublikowano

Witam wszystkich, mój JD 6210 Premium  w momencie wciśnięcia kluczyka aby podgrzać świece żarową pali mi bezpiecznik, ( pierwszy od lewej u góry 30A ), jeszcze wczoraj było w porządku. Kilka stopni na minusie bez grzania kręci  ale nie odpali. Proszę o pomoc. 

Opublikowano (edytowane)

Witam. W serii 20 jak podgrzewa się świecę żarowa? To jest jakiś automat? Jak wciskam kluczyk to prąd nie dociera do świecy. Jak przekrece kluczyk stacyjki w pozycję w której zapalaja się kontrolki to prąd do świecy dochodzi na ułamek sekundy.

Edytowane przez piotrols
Opublikowano

Mała sugestia dla osób które kupiły ciągnik , następna rzecz jaką kupicie po tym ciągniku to powinna być instrukcja jego obsługi . Piszę tak bo niestety widziałem wiele razy jak rolnicy wręcz prosili się o awarię .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v