thebestacc

John Deere 6010 - kontrolka

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
thebestacc    6

Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.

Edytowano przez thebestacc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thebestacc    6

Sprawdzałem i gdy świeci się kontrolka, a odepnę w tym samym czasie czujnik to kontrolka nadal miga, a nie powinna. Jeden czujnik jest zielony oryginalny, a drugi czarny, widać że to nie oryginał i był już zmieniany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gr_rat    17

nie raz samo odpięcie kabla nie wystarczy musisz podać masę lub prąd na kabel w zależności od czujnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thebestacc    6

Aha ok. Czyli muszę sprawdzić tak jak mówisz. Dodam, że na zapalonej kontrolce połówki jak i reszta działa tak jak powinno. Jak się z tym uporam dam znać.

Edytowano przez thebestacc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1987    0

witam. Kolego mam identyczny problem z 6910 i szukam pomocy. Na chwile obecna ustaliłem że istotne jest ciśnienie systemowe które powinno wynosić 14/17 bar a złącze jest pomiędzy silnikiem a skrzynią od dołu gdzie filtr.

Zadzwoń jak możesz 665/165/589

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez piter0013
      WItam

      Panowie mam taki problem z jelonkiem od dłuższego czasu że ma on ciągle spadek paliwa. Jak postoi załóżmy przez noc to już nie chcę zapalić i trzeba go przepompowywać. Zdiagnozowałem że winny jesteś zawortek zwrotny który znajduję przed filtrem paliwa. Wymieniłem go na oryginalny JD i po tygodniu ten nowy również padł i puszczał paliwo w obie strony, do tej pory zmieniałem już kilka razy ten zaworek zwrotny z tym że teraz już wybierałem tańsze odpowiedniki i we wszystkich przypadkach było podobnie że trzymały kilka dni i puszczały.

      I moje pytanie jest takie: Co powoduje że te zaworki tak padają ??

      Czy może mieć to jakiś związek z pompą wtryskową ? Bo pół roku temu odmówiła posłuszeństwa i 3 razy była u pompiarza, ponieważ ten nie mógł jej dobrze zrobić.... Teraz z pompą jest niby dobrze ale też nie do końca jestem pewien bo trafiła mi się w lato i na jesieni taka sytuacja że podczas np. talerzowania przy pracy pod obciążeniem ciągnik zaczął słabnąć i nagle zgasł i nie chciał odpalić, od razu  odkręciłem tą śrubkę plastikową od przelewu przy podstawie filtra paliwa i okazało się że dopiero po kilku sekundach gdy załączyłem pompkę zaczęło przelewać się paliwo.... czyli pompa nie dostawała paliwa, czym to mogło być spowodowane ?

      Przewody zasilające szczelne

      Liczę na Wasze podpowiedzi bo już nie mam siły na te codzienne przepompowywanie ciągnika przed zapaleniem...
    • Przez rex15
      Chciałbym dolać nieco oleju do hydrauliki w jd7710, mysle, zeby dolać fuchsa, tylko nie wiem jakie oznaczenie wybrać, bo kilka rodzajów oni mają
    • Przez rex15
      Mam zamiar wymienić filtr hydrauliki w jd 7710 i z tego co wiem jest jeden z tyłu, obok siłownika wspomagającego. Jest jeszcze jakis drugi? Znalazłem kilka ofert:
      https://www.strefarolnika.pl/pl/p/FILTR-HYDRAULICZNY-JOHN-DEERE-P569401-BT9370-MPG-RE205726/3720
      https://www.mototraktor.pl/filtr-hydrauliki-john-deere-re205726-p-9680.html - taki sam tylko sporo drozej czemuś
      https://sklep.gravit.pl/produkt/11140/filtr-hydrauliki-john-deere-re205726  -oryginał
    • Przez rex15
      Mam problem w jd 7710, gdyż nie działa podswietlenie licznika. Rozebrałem ten licznik i diody są tylko pod wszystkimi wskaźnikami (kierunkowskazy, napęd itp) natomiast sam licznik nie wiem jak jest podswietlany. Licznik jest elektroniczny, bo z tego co kojarze były też mechaniczne zegary.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.