Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

CamilloVII   ma racje co do części. są cholernie tanie. do swojego pompę paliwową kupowałem to 650 zł wyniosła ze wszystkimi innymi pierdołami. spalanie też ma niskie, choć nie mogę o tym dużo powiedzieć bo nigdy na innym ciągniku nie pracowałem i nie mam dobrego porównania :). aha i jeszcze wom. hmmm nie narzekam na niego. mój targał kiedyś starą polską Z-230 i tylko maszyna jęczała :D

Edytowane przez SallidasMtzBelarus
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Spalanie, Praca w polu mtz wygrywa, ale zetor ma lepszy niby komfort.(niby ciszej jest w kabinie i jest gdzie pasażerów posadzić). Ale jak wcześniej napisałem jeśli kupisz sobie mtz w kabinie sport i założysz tą nową i dasz maty wygłuszające to będzie jak w zetorze.) Ja kapitalkę silnika z mechanikiem zrobiłem za 2 koła.

 

Ja jak mówie na mtz zwykłym w małej kabinie lepiej wyjdziesz jak kupisz do pogrzebania za +- 10 to 16-18 na koniec cię wyjdzie a co by zostało to 30 sprzedać i kupić cos typu mf 675 czy ursus 4512 moze zetora 5211 albo 3p.

Edytowane przez jonkszi
  • Like 1
Opublikowano

Szukaj fiata 780

Ja swojego fakt ze staerego 77 rok sprzedałem za 22 tys ale byl jak nowy tak go odrobilem i uwierz mi zetor 72xx ani ursus 914 nie miały polotu do niego. Części tanie do dzisiaj kupisz w serwisie New hollanda, pali tyle co nic silnik Iveco i podnośnik bardzo mocny. Ja mialem wersję bez tloka na zewn. I podnosił dużego wywrota ciężkiego na wolnych obrotach(na przodzoie powieszone ponad 400 kg obc.) a mf 675 go nie mogl podnieść.

  • Like 1
Opublikowano

Kup rower to na pewno nie weźmie Ci grama ON:) Każdy ciągnik swoje spali. Zetor nie pali mało ale jeśli miałbyś wybierać pomiędzy 7211 a C360 to szkoda nawet się zastanawiać tylko barć Zetora bo i mocy więcej, komfort lepszy a i w polu swoje zrobi. Co do wypowiedzi o starszych Zetorach ale 4x4 to facet ma racje - napęd to jest to co robi różnice. Odnośnie MF 675 a nawet 690 to kupisz bez napędu i to są bardzo fajne ciągniki, mniej spali od 7211, swoje w polu zrobi, ceny części są wyższe ale i lepszej jakości ( Taki Perkins spokojnie wychodzi ponad 10 tyś. mtg jak był na czas serwisowany), ma dużo lepszy podnośnik i jest dynamiczny ( do prasy takiej i kosiarki wręcz idealny ), no i to że bardzo dużo części podejdzie z 4512 czy 255. Co do C360 to zapomnij a MTZ to nie wiem bo nie miałem okazji go bliżej poznać. Cena części to nie wszytko, co z tego że do ursusa kupisz tanio jak słabej jakości. Pompa podnośnika do MF np. 675 to koszt ponad 1000zł ale ile ona wysłuży ( 2 czy 3 z MTZ i jaka jest wtedy ta cena:)). 

  • Like 1
Opublikowano

Do autora tematu przeglądam olx a może zetor5211 są to dobre i chodliwe ciągniki tylko polecam po 88' bo miały 52 km a wcześniejsze 48 narazie taki by Ci wystarczył a za jakiś czas jak dozbierasz z 10-15 tys to zamienisz go na coś z serii ...45 np 7245 wiem że jak ktoś raz się przekonał do zetora to już do końca trzyma się tej marki :)

  • Like 1
Opublikowano

Jeździłem już  6211 i wiem na co stać takiego zetorka, co prawda 5211 jest nieco mniejszy ale sam jeszcze nie wiem, wszystko będzie zależało od ceny tych zetorków jeżeli trafi się jakiś 5211 w przystepnej cenie i w dobrym stanie to pewnie go kupie, podobnie pewnie będzie w przypadku 7211 i Mtza :D( bo najbardziej będę brał pod uwagę chyba te ciągniki)

Jedynym Fiatem jakim jeździłem był cinquecento więc najpierw musiałbym go obejrzeć :)

Jak trafi się okazja to zobaczę te MF675, są bardzo podobne do Landini 6550, ale jeżeli to to samo to podobno ciężko w zimie jest je odpalić.

Opublikowano

Ciężko mi odpowiedzieć na Twoje pytanie ponieważ nie mam pojęcia z jakich źródeł korzystają takie marki jak Granit czy Bepco które w większości zaopatrują sklepy. Nawet Hylmet Tuchola na produkt importowany. A co do jakości to popytaj na forum kto jakie kupił i w jakiej cenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v