Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Jak kontrolka miga aku w pełni naładowany i regulator odcina ładowanie, włącz jakiś odbiornik światła czy tam co innego przestanie migać. U mnie jest tak samo :) nie ma się czym przejmować bo mam tak ileś tam lat i wszystko jest ok

Opublikowano

Witam mam problem z alternatorem ponieważ mi nie ładuje  więc wyciągnołem stary alternator z łady 2107 po założeniu okazało się że ładuje za bardzo, jest zbyt duże napięcie  i tu pytanie czy to regulator jest uszkodzony bo jest przy nim taki i dlaczego ten orginalny nie reguluje jakos tego jagby ktoś wiedział to prosze o pomoc 

Opublikowano

Witam kupilem taki oto alternator http://pokazywarka.pl/ml1jln/ Czy ktos mi podpowie jak go wlasciwie podlaczyc.W zaden sposob nie moge uzyskac ladowania.

Opublikowano

Panowie jaki polecacie alternator do C330M? 

Brać coś z allegro nowego typowo pod C330? Czy używa może z jakiegoś auta pasuje? 

 

Co do nowych to trochę mnie obawia to 45 lub 50A. Wydaje mi się ciut mało. 

Opublikowano
48 minut temu, bizonbs napisał:

Panowie jaki polecacie alternator do C330M? 

Brać coś z allegro nowego typowo pod C330? Czy używa może z jakiegoś auta pasuje? 

 

Co do nowych to trochę mnie obawia to 45 lub 50A. Wydaje mi się ciut mało. 

jak nie masz nawieszane lampionów jak na choince to da rade spokojnie

Opublikowano

Do tej pory miałeś prądnice i dawała rady, co? Altek to skok cywilizacyjny jaki by nie był. Bierz nowy, nic nie musisz dorabiać. Przykręcasz i jedziesz. 

Opublikowano

Hej, mam dobry alternator bosch i chciałbym go wstawić do trzydziestki. Problemem jest koło pasowe. W sklepie mają tylko takie jak do altka od poloneza tj, na 15mm, a tu 17mm jest. Ma ktoś może namiar na jakiegoś gotowca?
Takie coś znalazłem https://as-pl.com/pl/p/AP6016S ale cholera wie czy na pasek będzie pasować 

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich,  potrzebuję porady który alternator  założyć do c330 (akumulatory  2x6 195Ah). Chciałbym, aby był nowy i  długo wytrzymał.  Czy ktoś ma założony  AX-230000 C-330 z EXPOM eu ??. Warto? , może  jakieś opinie na temat tego lub innych.

Edytowane przez energe
Opublikowano

Expom koło 400zł.  A jak z jakością? , bo w sklepie mi odradzili tego producenta ze względu  na reklamacje rozruszników. Światła przód , tył bez halogenów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v