Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nic się nie stanie jak jeszcze trochę pojeździsz, tak jest jak kolega seweryn20 napisał wystarczy że jeden zawór wydechowy będzie przypalony i jest słychać na wolnych obrotach takie sapanie z tłumika.

Opublikowano

Witam kolegę MAT912. Nic się nie stanie pod warunkiem że to wypalony zawór. Zdejmij kolektor i sprawdz dla pewności. Poza tym regeneracja jednej głowicy u nas to około 130 zeta a chłopcy na forum pisali że robią i taniej. To nie jest duży koszt.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam, witam no racja bo sapanie a cykanie to może u kolegi Filipkowskiego nie być to samo to tylko my się domyślamy że to są wypalone zawory, przynajmniej ja jasnowidzem nie jestem :lol: no nie wiem jak kolega :D

Opublikowano (edytowane)

witam wszystkich

 

mam pewien problem gdy ostatnio orałem to coś zaczeło sie tluc w silniku na wolnych obrotach tak ze malo sie silnik nie rozpadl a na wysokich tak w okolicach 2000 obr/min chodzil normalnie myslalem ze to przeciwwaga ale jest w porzadku czepilem sie zaworów i wtryskow tez jest ok jak sie aby rozrusznikiem ruszylo to bylo slychac to tluczenie zdjąlem glowice bo myslalem ze moze gdzies zawory sie zacinaja i o tlok uderza ale jest ok jak teraz jest ez glowicy i sie ruszy rozrusznikiem to niema tego tluczenia co to moze byc????

 

proza o szybka i konkretna pomoc z góry wielkie dzieki

 

Ortografia!

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano (edytowane)

Witam.

 

Ja podejrzewam że zawory mają duży luz w prowadnicach zaworów ( kieliszkach zaworów) i tym sposobem słychać takie tłuczenie.

 

U mnie jak takie klekotanie było słychać w c-360 to podejrzewaliśmy że zawory mają duży luz ale kazałem jechać i po ok 5 godz okazało się co było. Bolczyk ze sprzęgiełka w pompie się wysunął i bił w obudowe pompy i jak zawadził tak dobrze to obudowe pompy rozwalił i po pompie.

Edytowane przez milanreal1
orty
Opublikowano

w takich przypadkach najlepszy jest stetoskop lekarski,i osłuchać silnik-zabawnie to wygląda,takie osłuchiwanie,ale daje rezultaty,można dokładniej znaleźć okolice odgłosu,bo tak na ucho można rozbierać zupełnie z innej strony silnika.

jak za bardzo zużyty wałek rozrządu to też tłucze i to przy niskich obrotach-jedna z przyczyn,a jest ich mnóstwo.

Opublikowano

Witam panowie.

 

Co może być przyczyną takiego głuchego jedno chwilowego ( coś w stylu raz,dwa i koniec)stuku z silnika , na wolnych obrotach.Nie dymi(no chyba że pod obciążeniem, ale raczej rzekł bym prawidłowo, bo przy rozpędzaniu i przygazówce potem ok).

Zaznaczę że silnik po CAŁKOWITEJ generalce na czele z wymianą bloku , tłoków, panewek, wtrysków,szlif wału i planowanie głowicy, itp. robionych przez zawodowych mechaników z POM Tyczyn. Ciągnik od remontu nabił może 60 mth.(nie wiem bo zegar niewymieniony :P) olej zmieniony oczywiście po 30 mth.

 

Pojawiło się to dopiero pierwszy raz wczoraj pod koniec wożenia obornika. Nie powiem dostał trochę w d*#e bo wiadomo mokro i grząsko, polna droga + d47 na wąskich kołach ale ładowana w 3/4.Parę razy się zakopałem to i go pocisnołem trochę.

Ładnie wchodzi na obroty, trzyma, nie faluje, ma moc, nie dymi jak napisałem wyżej.

 

Stukot pojawił się raz i na niskich obrotach.

 

Szukałem w dziale ursus, szukałem w dziale MF ale żaden z opisywanych tam wszelkich stukotów do tego nie pasował.

Opublikowano

Skoro napisałeś, że silnik jest świeżo po remoncie, to obejmuje go jeszcze gwarancja, która z reguły wynosi 400 mth lub 6 miesięcy (w zależności co nastąpi pierwsze). Nic nie rób tylko zgłoś to do wykonawcy remontu.

Opublikowano

tylko wiesz, to było raz jak do tej pory, przyjadą fachowcy, nic nie znajdą i na idiotę wyjdę.

 

Ale tak myślę ,że jeśli to się będzie powtarzać to faktycznie tak zrobię.

Opublikowano (edytowane)

Tak jak kolega wyżej pisze to na pewno korbowód, ale raczej się nie odkręcił tylko tulejka na sworzniu się wyrobiła. Przerabiałem to w zetorze 7011 gdzie robiłem już dwa korbowody po tym jak dostał w d*** z prasą.

Edytowane przez Z7245
Opublikowano

Gdyby to był korbowód a walić przestało to co? Dokręcił się? Wiem lepiej dmuchać na zimne i racja, wziąść pod uwage trzeba. Możliwe też że wieszał się zawór. Dostał pare razy tłokiem i popuściło go. Mi w 40 też tak lekko tłukło a wina była podkładki na sprężynie opierającej się o pokrywke. I też słychać było tylko na wolnych obrotach. Na pewno musisz pilnować co będzie dalej.

Opublikowano

kurde już nie wiem, dziś jak jeździłem nic nie było słychać. dziwne to jest. Zobaczymy co się będzie działo na jesieni przy orce.

 

narazie dzięki za wszelkie odpowiedzi :)

Opublikowano (edytowane)

Witam. Jestem tu pierwszy raz i mam problem zrobiłem remont kapitalny mojemu perkinsowi i wszystko ładnie sprawnie poszło ładnie zapalił silnik ładnie pracuje tylko jakieś dziwne stukanie słychać tak jakby z zaworów ustawiłem 3 razy na pewno są dobrze nie wiem co jest opóźniałem zapłon nic nie pomaga

Edytowane przez krolikNH

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Kupię tura do c360 stary typ na sankach. Rejony Podkarpacia, swietokrzyskiego, lubelskiego. 
      Wszelakie informacje proszę na priv.
      Pozdrawiam.
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v