Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

U mnie to panewki główne są całe rude i z rysami głębokimi i trzyma jeszcze ciśnienie 1,5 bara przy 550obr po godzinnej orce. A co do wału to na AF ludzie odradzają tureckie i chińskie wały. Najlepiej Ostródy lub pom tyczyn tylko, że to już większy koszt. 

 

Opublikowano

Te rysy są następstwem utraty filmu olejowego w skutek np. słabego wydatku pompy lub zbyt dużego/małego luzu pomiędzy wałem a panewką. Trzeba teraz bardzo dokładnie zmierzyć i zbadać silnik a potem wymienić uszkodzone elementy. Nie ma innej drogi. 

Opiłków w misce też nie szukaj zwykle są ale filtrze olejowym. 

Opublikowano

Mogło być też zbyt ciasne pasowanie panewek. Czy wał był oczyszczony w środku po szlifie? I nie pytam tu o opilki tylko o nagar, który się zbiera w kanałach olejowych wału 

Opublikowano

Witam. Po remoncie głównym faluje mi wskazówka ciśnienia oleju. Przy tych samych obrotach raz jest 5 raz 4 czasami mniej niż 4 czasami więcej  zaraz po pierwszym rozruchu było 5 i po rozgrzaniu spadło na ponad 3 ale rak nie falowalo. Spotkał się ktoś z tym? 

Opublikowano

Też mam tak samo jak dobrze pochlam, ciśnienie strasznie mi faluje   ;)

Opublikowano

Założyłem nowa pompę i teraz ciśnienie na wolnych obrotach na zimnym jest niecałe 3   Jeszcze gorzej o co chodzi? Ten zaworek na max wepchnięty był czyli już bardziej się nie da podnieść ciśnienia?

Opublikowano
hubertb napisał:

A jak dodasz gazu ? Zawór reguluje ciśnienie maksymalne na wolnych obrotach nie osiągniesz go w żadnym zdrowym silniku. bez różnicy obrotów .a jak się rozgrzeje olej to 1bar ciśnienia na wolnych

Opublikowano

te nowe pompy tak mają z budowanym zaworem lubi falować ciśnienie .na starej jest okey i nie faluje .ale zmieniłem na nową bo stara już jest trochę zużyta .już u kilku tak zaowazylem że ma nowych falują

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 93Dominik
      Witam. Mam następujący problem w swoim jelonku. Brak wspomagania kierownicy, wymieniony orbitrol po regeneracji , odpowietrzony cały układ hydrauliczny, nowy olej( poprzedni teaki sam jak nowy HL 46) nowe uszczelniacze na siłowniku wspomagania oraz zrobiony przegląd pompy hydraulicznej. Wszystko na nic jak nie było tak nie ma wspomagania . Na początku nie było w wspomagania w lewo a po kilku dniach nie ma w lewo i w prawo. Prosił bym o pomoc jeśli ktoś miał taki przypadek . Środek żniw a maszyna stoi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v