Skocz do zawartości
farmer1975

Case MX 110 problem z PowerShift - instrukcja napraw

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
farmer1975    5

Witam,

Posiadam od niedawna Case MX 110 z 2001 roku PowerShift. Szukam instrukcji napraw do tego modelu, ma ktoś z Was linka do pobrania takiego PDF? Mam problem z biegami PowerShift zmienianymi kciukiem. 2i 3 działają, jednakże 1 i 4 zadusza ciagnik! Mieliście taki przypadek? Zmieniłem joystick oraz 2 elektrozawory odpowiedzialne za tą zmianę biegów i problem wciąż istnieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
didku1    0

tarczki może nie od razu kolego do wymiany jak za dusza traktor bo wbijają się dwa biegi i trzyma chyba poszły uszczelniacze na tym wałku ale kolego rozbierzesz to wszystko będzie widac ale troszkę roboty bedziesz miał ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

farmer1975    5

chcecie żebym załamał się psychicznie?

 

jeden mechanik sugeruje że poszła uszczelka nr 23 na załączonym schemacie.

post-31950-0-25866700-1413570709_thumb.jpg

Edytowano przez farmer1975

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak chcesz to mam servisówce do tego ciagnika cena 70zł , a to co ona zawiera:

The manual has sections:
Engine
Fuel system
Electrical
Steering
Transmission
Brakes
Hydraulics
Chassis and mounted equipment
Controller systems

 

Jak coś to pisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

ale w czym problem? wystarczy, że wepniesz manometr w poszczególne półbiegi (te cztery otwory w pionie na zdjęciu wyżej) i wszystko będzie jasne. Jeśli jednocześnie na 2 koszach będzie ciśnienie to poszedł któryś uszczelniacz lub wina rozdzielacza (tego na zdjęciu) jeśli ciśnienie będzie tylko na załączonym półbiegu to najprawdopodobniej są zapieczone tarczki,  ja obstawiam to drugie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niuniek1622    0

witam mam podobny problem z mx 135 ,został na 4 półbiegu i nie przełącza na niższe,tylko dusi silnik przy przełączaniu na niższe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    34

ewidentnie coś jest z koszami na jednym z wałków jest 1i3 a na drugim 2i4 połówki wiec uszczelniacze na walku ok bo nie dzialaly by 1i3 lub 2i4 tak wiec oring na koszu albo tarczki. a skrzymni nie rozłacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matingus    107

koledzy dzisiaj zginął mi 3 pół bieg.stało się to raptownie.

czy do wymiany tarczka,czy uszczelniacz..dzięki za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×