Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam ,podczas orki ursusem C-385 - silnik przerywa jakby nie dostawał paliwa. Filtry czyste, założone nowe - wszystko przedmuchane. Miał ktoś podobny problem?

Edytowane przez Damian01
Opublikowano

czy dzieje sie to tylko podczas orki?

ogólnie to przyczyn zbyt wiele nie powinno być.

zacznijmy od najprostszej rzeczy...

odstojnik wyczyszczony? jeśli tak to 1. sprawdź uszczelkę, czasami gdzieś umknie przez nieuwagę :)

2. czy nie jest przyblokowany dostęp paliwa czyli przewód przed pompką czy jest drożny i w zbiorniku coś nie przytyka- czyli przedmuchać

3. wymienić uszczelki w układzie paliwowym i porządnie dokręcić wszystko.

jeśli tak jak mówisz że wszystko powymieniane i tylko w orce to powinna być któraś z tych rzeczy

prosty silnik nie powinien mieć innych usterek za bardzo. jak to nie pomoże to ostatecznością jest sprawdzenie pompy- ale trochę w to wątpię, zazwyczaj takie objawy są przy nieszczelnościach (nawet minimalnych) układu paliwowego.

Opublikowano

czy dzieje sie to tylko podczas orki?

ogólnie to przyczyn zbyt wiele nie powinno być.

zacznijmy od najprostszej rzeczy...

odstojnik wyczyszczony? jeśli tak to 1. sprawdź uszczelkę, czasami gdzieś umknie przez nieuwagę :)

2. czy nie jest przyblokowany dostęp paliwa czyli przewód przed pompką czy jest drożny i w zbiorniku coś nie przytyka- czyli przedmuchać

3. wymienić uszczelki w układzie paliwowym i porządnie dokręcić wszystko.

jeśli tak jak mówisz że wszystko powymieniane i tylko w orce to powinna być któraś z tych rzeczy

prosty silnik nie powinien mieć innych usterek za bardzo. jak to nie pomoże to ostatecznością jest sprawdzenie pompy- ale trochę w to wątpię, zazwyczaj takie objawy są przy nieszczelnościach (nawet minimalnych) układu paliwowego.

Ciągnik został niedawno kupiony, więc nie wiem czy dzieje się to tylko podczas orki. Nic raczej nie jest przyblokowane, bo przedmuchane wszystko zostało. Sprawdzę jeszcze Twoje inne porady - może to coś z uszczelkami.

Opublikowano

znaczy może bardziej podkładki miedziane a nie uszczelki- mało precyzyjnie sie wyraziłem. koszt kilku złotych i pół godzinki pracy a bardzo często jest to przyczyną problemów.

a tak jeszcze zapytam czy to jest przygasanie czy też nagłe "skoki" obrotów w górę nawet jeśli nie wciskasz pedału gazu za bardzo?

Opublikowano

znaczy może bardziej podkładki miedziane a nie uszczelki- mało precyzyjnie sie wyraziłem. koszt kilku złotych i pół godzinki pracy a bardzo często jest to przyczyną problemów.

a tak jeszcze zapytam czy to jest przygasanie czy też nagłe "skoki" obrotów w górę nawet jeśli nie wciskasz pedału gazu za bardzo?

Gaz ręczny jest do końca, i nagle zmniejsza się - ale nie gaśnie. Przez ostatnie godziny było dobrze, zobaczymy jak jutro będzie, może się już naprawiło.

Opublikowano

czyli mogę żyć ze świadomością że pomogłem czy "samo sie naprawiło"? :)

A już żyj ze świadomością, niech Ci będzie - ale ciekawe czy dziś nie będzie przerywało, zobaczymy. :)

Opublikowano

no to powodzenia i bezawaryjnej pracy życzę :)

Niestety - ale pod koniec orki, co chwilę silnik przerywał i nawet gasł. Prawdopodobnie nie dostaje paliwa, chyba faktycznie coś z przewodami doprowadzającymi.

Opublikowano

Może pompka zasilająca albo zaworek zwrotny. pompując pompką powinieneś słyszeć charakterystyczne bzyczenie , jeśli nie słychać to albo jest w nim jakis syf albo sprężynka pękła lub po prostu juz swoje wypracowała .

Opublikowano

Może pompka zasilająca albo zaworek zwrotny. pompując pompką powinieneś słyszeć charakterystyczne bzyczenie , jeśli nie słychać to albo jest w nim jakis syf albo sprężynka pękła lub po prostu juz swoje wypracowała .

Słychać bzyczenie, tam raczej wszystko dobrze chodzi.

może po prostu jakieś zanieczyszczenia w zbiorniku, nic więcej nie przychodzi mi do głowy, jeszcze tylko pytanie czy ma odpowiednią moc ciągnik? pomijając przygasanie oczywiście

Tak, moc ma dobrą - właśnie myślę nad sprawdzeniem czy niema zanieczyszczeń w zbiorniku dokładnie, ale spuszczałem paliwo pompką trzymając ją na samym dnie, to powinno zanieczyszczenie wciągnąć, potem lejkiem z sitkiem nalewałem i nic.

Zobacz korek zbiornika paliwa, może zatkana jest ta dziurka i w zbiorniku robi się podciśnienie i paliwo nie leci.

To już na samym początku sprawdzałem jak zaczął się problem, przedmuchałem tą dziurkę.

Opublikowano

Panowie majsterkowicze pomocy pomocy pomocy, mianowicie borykam się z problemem falowania obrotów w 1614, silnik jest po remoncie szlif nowe gary osiowanie bloku remont wałka remont pompy dzisiaj zamontowany nowy regulator obrotów motorpala i ciągnik nie ma wolnych obrotów czyli 600 jak dam na 700 to faluje do 900 jak dam 900 to chodzi równiutko dodam żę moc ma bardzo dużą 6 skib ciągnie bez dymu pali na dotyk zapłon na znaki i dalej nie wiem co go boli. co poradzicie

Opublikowano

Witam, czy ktoś z kolegów w ursusie 902 spotkał się z wałkiem pompy wtryskowej, który by miał dwa wycięcia na obwodzie, nie sprawdzałem początku wtrysku ale praca silnika wskazuje na zbyt wczesny wtrysk paliwa. Nie sugeruję złego zamontowania pod nie ten rowek bo jest on oddalony o 180stopni lecz czy czasem nie występuje różnica w położeniu rowków względem klina przy dwu rowkowym wałku (myślę o przesunięciu o jeden ząb)..

Opublikowano

Ja się spotkałem. Bo w tym silniku są dwa wałki, a ktoś wymyślił sobie żeby jeden, zrobić zamiast dwóch, ale tu problem może się taki pojawić ze  źle się pompę włoży i nie odpali, na pracę silnika nie może mieć on żadnego wpływu, tu pozostaje regulacja pompy tylko. Jak pompa jest po remoncie to całkiem inaczej będzie silnik pracował, to normalne.

Opublikowano

Dwa rodzaje  wałków, nie pamiętam teraz dokładnie dlaczego, tak mi kiedyś  znajomy mechanik mówił i pokazywał ten wałek z podwójnym wycięciem, Jakiś typ jest co stosuję się ten drugi wałek.

Opublikowano
Dnia 4.01.2010 o 16:23, piotttrek napisał:

Jeżdziłem Ursusem 914 i obroty maksymalne wynosiły 2350. Jeśli źle mówie poprawcie :)

1800 moment obrotowy, 2200 wszystkie konie, 2400 maksymalne obroty fabryczne na pompie

Dnia 4.01.2010 o 16:23, piotttrek napisał:

Jeżdziłem Ursusem 914 i obroty maksymalne wynosiły 2350. Jeśli źle mówie poprawcie :)

1800 moment obrotowy, 2200 wszystkie konie, 2400 maksymalne obroty fabryczne na pompie

Dnia 4.01.2010 o 16:23, piotttrek napisał:

Jeżdziłem Ursusem 914 i obroty maksymalne wynosiły 2350. Jeśli źle mówie poprawcie :)

1800 moment obrotowy, 2200 wszystkie konie, 2400 maksymalne obroty fabryczne na pompie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v