Skocz do zawartości
Filipoo

Nierówna praca silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Filipoo    14

witam :) chodzi mi o max obroty silnika c-385 jak wysoko powinnien kręcić?? :) bo u mnie na liczniku wskazuje ledwo za 1800 :) do ogranicznika na pompie mam jeszcze z milimetr moze dwa wiec tam duzo nie ma. niewiem czy zegar zle wskazuje czy ktoś grzebał przy pompie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


pawlus224    1475

ja max mam ustawione około 2tys. obr. ale itak głównie kręcę silnik na góra 1700 bo dalej to juz brzmi jakby nieprzyjemnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



kielbasa    1

najekonomiczniejsza jazda jest, kiedy silnik uzyskuje max. moment obrotowy, przy wyższych obrotach rośnie tylko moc(czas wykonanej pracy na tle jednostki czasu), szybkość(prędkość obrotowa) i spalanie(zużycie paliwa) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Golf    1

weż podkeć droązek od gazu ktury idzeie od pedału gazu do pompy paliwowej wiem bo takie cos przerabialismy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



pawlus224    1475

a na jakich obrotach jest najekonomiczniej wykonywac ciężkie prace typu orka ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kielbasa    1

przeczytaj w mądrej książce, bo mi się nie chce szukać, jakie obroty przypadają największemu momentowi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


lukaskurp    7

Ja mam pompę zaplombowaną a kręci się do oporu na wskaźniku czyli do pozycji poziomej, chyba 2450RPM

I zwykle w transporcie tyle mu zadaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

luki84i    0

Witam!!! Mam dwie zagadki w ursusie 1204. Pierwsza polega na luzie w układzie kierowniczym. Otóż jadąc po szosie przednie koła chodzą od pijane od boku do boku. Niby nigdzie luzów nie ma ponieważ 2 lata temu robiłem przód i wszystko jest ok, a w tym roku robiłem serwomechanizm i tez działa. Jak wezmę przód do góry do widać jakiś niewielki luz w serwomechanizmie, tylko ze naprawiając serwo zębatki tyły w dobrym stanie, mi się wydaje że to przez sła zbieżność, może ktoś ma wymiary jakie powinny być z przodu i tyłu żeby ustawić zbieżność.

 

Drugi problem to dziwnie przerywający dźwięk z tłocznika. Ciągnik na wysokich obrotach kicha i puszcza lekki dymek z tłumika. Myślałem że to przez pompę paliwowa ale sekcje wyglądają na ok ponieważ paliwo nie idzie do regulatora obrotów, regulator rozebrałem i wygląda na ok!!! Pozostały tylko końcówki wtryskiwaczy ale moimi zdaniem na wysokich obrotach by nie kichał. Może muszę wyregulować regulator obrotów czy może jednak sekcje w pompę CZEKAM NA OPINIE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fordtw15    0

a może lepiej tą pompę zawieżć tam gdzie regeneruja pompy wtyrskowe i gościu wrzuci na maszyne i wszystkie sekcje wyreguluje równo tak jak powinny być, taka moja prppozycja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek73    188

Masz przestawiony zapłon.Popuść pompę i odepchnij ją od bloku na max i dokręć,jak będzie lepiej to zostaw a jak gorzej to w drugą stronę.Jak nie będzie poprawy to do remontu ją masz.

Co do przodu to może łożyska na zwrotnicach poszły.Ponieś przód wysoko i szukaj luzu.A końcówki drążków są dobre.Zbieżność ja mam z 5mm mniej z przodu kół jak z tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

luki84i    0

czyli zbieżność mam dobrą bo jak mierzyłem to też wyszło ok 5mm, z zapłonem może być bo na jesieni poszło mi sprzegiełko to pompę wyjąłem i może źle ustawiłem ale powinien kichać od początku jak wymieniłem sprzęgiełko a nie dopiero na wiosnę i coraz gorzej z czasem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rafal29    9

Sprawdz sobie wtryskiwacze bo to kichanie to objaw niesprawnej końcówki wtrysku, może jest zapieczona albo już zużyta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

daras77    1

Wydaję mi się że przy ciągnikach z przednim napędem koła powinny być lekko rozbierzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek73    188

Przy przednich napędach powinna być rozbieżność ale ciągnikiem z włączonym napędem nie jeździ się po drogach.A więc powinna być zbieżność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


mateunia19    0

Odnośnie luzu.Ja miałem w 385 że ciągnik ciężko utrzymać było na szosie i też wszystkiego próbowałem. A serwo też miałem po wymianie, Ale wyjąłem pojechałem do sklepu i przymierzyłem do nowego i nowe nie miało luzu a to moje stare miało minimalny. No i to wystarczyło. Wymieniłem Serwo i jedzie prościutko:) Najlepiej jeśli jest jeszcze na gwarancji to jedź do sklepu i wymień tylko sprawdź luz na tym że tak powiem ramieniu... żeby nie było takich samych problemów. A ja do tego doszedłem w ten sposób Że podniosłem przód zablokowałem widełki w serwie. Poszedłem do koła i zacząłem nim skręcać i przyglądałem się na to ramię od serwo i było widać ze rusza się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

luki84i    0

No właśnie dzisiaj tez do tego doszedlem, tak samo podnioslem przod i poruszalem kolami i widać ze luz jest na serwie i nic sie nie da z nim zrobic, jedyniw wyjąc serwo i wymienic bebechy z niego albo sprzedac dziada... ale szkoda bo od A do Z jest po kapitalnym remoncie .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mateunia19    0

A może warto wspomaganie wymienić na orbitrol. Bo na regenerowane serwo wyda się z 500 zł A tak to 500zł przeznaczyć i dołożyć trochę kasy i czasu i cieszyć się prawdziwym wspomaganiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek73    188

Załóż serwo bez orbitrolu [z deklami] orbitrol pod sprężarkę.Koszt ok.1000 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Godlech912    0

Ja miałem taki luz gdy wyrobiło się takie ucho od serwa (a samym końcu serwa jest, element łączący serwo z drążkiem) Naprawa wyniosła 30 zł i już nie ma luzu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez karol1900
      Witam. Znalazłem na ogłoszeniu do sprzedaży ursusa 914 TURBO z 1997 ale jest to dziwny wręcz nieznany egzemplarz ponieważ jest z silnikiem T4390 z ursusa 6614 i 6014/6012. Czy ktoś coś wie na temat tego sprzętu nie mogę nic znaleźć o tym kiedy był produkowany i wgl.  Jakiś biały kruk z niego czy co? Tak samo nigdzie nie ma 6014 na ogłoszeniach do sprzedaży ktoś orientuje się w tym  temacie?
    • Przez karo0l1
      Witam wszystkich. Problem polega na tym, ze mam bardzo dobry silnik 6-cylindrowy perkins z kombajnu claas mercator 70 i mam niezbyt dobry silnik w ursusie c-385. Czy da sie zalozyc silnik z kombajnu do mego ursusa? Bo az zal patrzec jak stoi i wiednieje na podworku juz 2 rok, a sprzedac w tych czasach jest ciezko i czy duzo tych przerobek by bylo?
      Idac dalej tematem mego ursusa problem w nim polega na cisnieniu silnika gdyz po odpaleniu odrazu cisnienie wskakuje na bardzo wysoki poziom no ale niestety olej sie deczko nagrzeje i cisnienie spada do 1 a czasem nawet ponizej i prosze nie pisac ze to przyczyna pompki olejowej bo w to nie realne zeby w 914-ce na tej samej pompce cisnienie bylo prawidlowe a na pompce z 14-stki w 80-ce dalej zle
    • Przez URSUS1614BYQ
      Witam nowych kolegów, na początku sie przedstawię. Jestem Łukasz, mieszkam w woj. Mazowieckim, mam 14 lat, pomagam tacie i bratu w gospodarstwie przy  codziennych pracach.
      Mam takie pytanie, kupiliśmy Ursusa 1614, niestety do remontu, wał miał być do szlifu, bo panewka się obróciła. Wymontowaliśmy silnik, nastepnie wał. Zawieźliśmy go do serwisu. Po dwóch dniach dostaliśmy wiadomość, że na jednym z czopów nie można już zeszlifować, bo nie ma z czego, a wychodzi na chyba 5 czy 6 szlif (pozostałe czopy są bardzo dobre, na 1 szlif). Postanowiliśmy że zawieziemy go do napawania i szlifu(chodzi nam o napawanie tego wytartego czopu do 1szlifu, nie o napawanie całego wału na nominał). Pytanie jest takie, czy ten wał wytrzyma w tak dużym silniku? Ile może wytrzymać? Proszę o odpowiedzi
      Dodam jeszcze jakieś zdjęcia sprzed kupna Wszystkie części brakujące na zdjeciach są, był rozpołowiony przed zakupem



    • Przez nunu85
      Czesc koledzy
      Traktor juz od lat miał cisnienie takie sobie (po pełnym rozgrzaniu max 2,5 na obrotach)
      Ostatnio cisnienie spadło do max 2, wiec pomyslalem sobie- pora zmienic olej- spuszczam go a tam na dnie wiadra ustało sie sporo drobnych stalowych opiłków (w filtrze to samo, całe ścianki bąka pokryte poutykanymi w sadzy opiłkami).
      Z tym ze te opiłki to z cąła pewnoscią nie sa panewki bo kolor biały
       
      Kto ma jakis pomysł skąd moga być?
      Co to sie tam drze?
      Dodam, ze silnik pracuje normalnie, odgłos też ok, siła w normie, kolor i ilość spalin również.
    • Przez piotr63a
      witam
      mój zetor 12245 zaczął dziwnie chodzić, tzn słychać cykanie w tłumiku, staje się to coraz głośniejsze , czy to może zawór nie domyka się? może miał ktoś z Was coś takiego?
      dodam jeszcze ze zawory prawidłowo wyregulowane.
       
×