Skocz do zawartości
Filipoo

Nierówna praca silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Filipoo    14

witam :) chodzi mi o max obroty silnika c-385 jak wysoko powinnien kręcić?? :) bo u mnie na liczniku wskazuje ledwo za 1800 :) do ogranicznika na pompie mam jeszcze z milimetr moze dwa wiec tam duzo nie ma. niewiem czy zegar zle wskazuje czy ktoś grzebał przy pompie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1919

ja max mam ustawione około 2tys. obr. ale itak głównie kręcę silnik na góra 1700 bo dalej to juz brzmi jakby nieprzyjemnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kielbasa    1

najekonomiczniejsza jazda jest, kiedy silnik uzyskuje max. moment obrotowy, przy wyższych obrotach rośnie tylko moc(czas wykonanej pracy na tle jednostki czasu), szybkość(prędkość obrotowa) i spalanie(zużycie paliwa) :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Golf    2

weż podkeć droązek od gazu ktury idzeie od pedału gazu do pompy paliwowej wiem bo takie cos przerabialismy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

przeczytaj w mądrej książce, bo mi się nie chce szukać, jakie obroty przypadają największemu momentowi ;)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

Ja mam pompę zaplombowaną a kręci się do oporu na wskaźniku czyli do pozycji poziomej, chyba 2450RPM

I zwykle w transporcie tyle mu zadaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki84i    0

Witam!!! Mam dwie zagadki w ursusie 1204. Pierwsza polega na luzie w układzie kierowniczym. Otóż jadąc po szosie przednie koła chodzą od pijane od boku do boku. Niby nigdzie luzów nie ma ponieważ 2 lata temu robiłem przód i wszystko jest ok, a w tym roku robiłem serwomechanizm i tez działa. Jak wezmę przód do góry do widać jakiś niewielki luz w serwomechanizmie, tylko ze naprawiając serwo zębatki tyły w dobrym stanie, mi się wydaje że to przez sła zbieżność, może ktoś ma wymiary jakie powinny być z przodu i tyłu żeby ustawić zbieżność.

 

Drugi problem to dziwnie przerywający dźwięk z tłocznika. Ciągnik na wysokich obrotach kicha i puszcza lekki dymek z tłumika. Myślałem że to przez pompę paliwowa ale sekcje wyglądają na ok ponieważ paliwo nie idzie do regulatora obrotów, regulator rozebrałem i wygląda na ok!!! Pozostały tylko końcówki wtryskiwaczy ale moimi zdaniem na wysokich obrotach by nie kichał. Może muszę wyregulować regulator obrotów czy może jednak sekcje w pompę CZEKAM NA OPINIE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fordtw15    0

a może lepiej tą pompę zawieżć tam gdzie regeneruja pompy wtyrskowe i gościu wrzuci na maszyne i wszystkie sekcje wyreguluje równo tak jak powinny być, taka moja prppozycja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    261

Masz przestawiony zapłon.Popuść pompę i odepchnij ją od bloku na max i dokręć,jak będzie lepiej to zostaw a jak gorzej to w drugą stronę.Jak nie będzie poprawy to do remontu ją masz.

Co do przodu to może łożyska na zwrotnicach poszły.Ponieś przód wysoko i szukaj luzu.A końcówki drążków są dobre.Zbieżność ja mam z 5mm mniej z przodu kół jak z tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki84i    0

czyli zbieżność mam dobrą bo jak mierzyłem to też wyszło ok 5mm, z zapłonem może być bo na jesieni poszło mi sprzegiełko to pompę wyjąłem i może źle ustawiłem ale powinien kichać od początku jak wymieniłem sprzęgiełko a nie dopiero na wiosnę i coraz gorzej z czasem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

Sprawdz sobie wtryskiwacze bo to kichanie to objaw niesprawnej końcówki wtrysku, może jest zapieczona albo już zużyta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    261

Przy przednich napędach powinna być rozbieżność ale ciągnikiem z włączonym napędem nie jeździ się po drogach.A więc powinna być zbieżność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

Odnośnie luzu.Ja miałem w 385 że ciągnik ciężko utrzymać było na szosie i też wszystkiego próbowałem. A serwo też miałem po wymianie, Ale wyjąłem pojechałem do sklepu i przymierzyłem do nowego i nowe nie miało luzu a to moje stare miało minimalny. No i to wystarczyło. Wymieniłem Serwo i jedzie prościutko:) Najlepiej jeśli jest jeszcze na gwarancji to jedź do sklepu i wymień tylko sprawdź luz na tym że tak powiem ramieniu... żeby nie było takich samych problemów. A ja do tego doszedłem w ten sposób Że podniosłem przód zablokowałem widełki w serwie. Poszedłem do koła i zacząłem nim skręcać i przyglądałem się na to ramię od serwo i było widać ze rusza się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki84i    0

No właśnie dzisiaj tez do tego doszedlem, tak samo podnioslem przod i poruszalem kolami i widać ze luz jest na serwie i nic sie nie da z nim zrobic, jedyniw wyjąc serwo i wymienic bebechy z niego albo sprzedac dziada... ale szkoda bo od A do Z jest po kapitalnym remoncie .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

A może warto wspomaganie wymienić na orbitrol. Bo na regenerowane serwo wyda się z 500 zł A tak to 500zł przeznaczyć i dołożyć trochę kasy i czasu i cieszyć się prawdziwym wspomaganiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    0

Ja miałem taki luz gdy wyrobiło się takie ucho od serwa (a samym końcu serwa jest, element łączący serwo z drążkiem) Naprawa wyniosła 30 zł i już nie ma luzu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
    • Przez Darek914
      Mam problemy z temperaturą w czasie  orki temperatura wchodzi na 90 stopni raz 80 raz 85 i tak raz za razem nie wiem co jest.Nowa uszczelka pod głowicą termostat nowy ,czy miał ktoś taki problem?
    • Przez sloneczniktv
      Część. Jakie są zmiany w ursusie 902, to seria produkowana dość krotko, ten ciągnik jest charakterystyczny, ma dużo mieszanych części z385 a 912. Mogę pytanie odnosi się do glowicy, korbowód, walu, pompy paliwa między silnikami 8401 a 8401.1. Proszę o trafne informacje a nie podział na stary i nowy typ gdyż z tego co przerobiłem to 902 jest ściśle pomieszana eheheh:) 
    • Przez MatiTM
      Witam!
      Potrzebuję instrukcji w ustawieniu początku wtrysku w ursusie 912. Dałem pompę do regeneracji gdzie przeszła kapitalny remont jak i również wszystkie wtryski. Założyłem tak jak była. Wydaje mi się ze ciągnik nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty przy czym jest tak jakby metaliczny dźwięk. 
    • Przez denis914
      gdy ciągnik jest zimny słabo reaguje na dodanie gazu i niema mocy
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.