Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
oglądałem po drodze dwa modele 133,54 ale w każdej coś nie tak grało,

a ta jak nowa,   gościu był tak jej pewien, wszystko poopowiadał , co jak przerobić, jak by np ehr zaczął szwankować, czy inne podzespoły elektrohydrauliczne

laleczka, bardzo zadbana

nie cackał się by pokazać skrzynie i napęd, podjechał pod drzewo i ogień, załączał rozłączał napęd, biegi pod obciążeniem, wszystko widziałem tak jak chciałem, pod podnośnik podczepił drugi ciągnik i podnosił

i chyba nie oszukuje z przebiegiem, dwie wcześniejsze miały tuleje na przednim moście tak wyjechanie ze palca można zmieścić, a ten aż mnie zadziwiło nic luzu

ja już się nauczyłem ze przebieg na liczniku się nie patrzy, trza patrzeć na elementy robocze jak wytarte w jakim stopniu

wcześniej dwie oglądałem, aż pojechałem do tej i odrazu wiedziałem ze będzie stał u mnie na podwórku , 

tylko z tym ehr em muszę się doszkolić, , gość pokazywał co i jak, ale nic już nie pamiętam, tyle wiem ze drugie pokrętło na 9 ustawić, bo pług będzie samoczynnie się unosił , jakaś funkcja dociążania, jak by ktoś miał chwilkę i wiedzę, bym był wdzięczny o podpowiedz jak sterować , jakie funkcje , poustawiać 

Edytowane przez suzuki18l
Opublikowano

Praktycznie wszystkie są odmalowane, niestety na rozsądną cenę też już nie ma co liczyć, jedynie pozostaje targowanie, jak coś jest taniego to wygląda jakby stało pare lat w krzakach.
Większego jak 103-ka kupić nie mogę ze względu na gabaryty.

Opublikowano (edytowane)

Witam,

zaczynam poszukiwania ciągnika, budżet mam do 30 tyś. wymagania udźwig powyżej 4 ton i moc powyżej 100 km. niekoniecznie Renault ale co powiecie o tych, wiem że nie wszystko stwierdzi się po fotkach, ale może ktoś z was oglądał te maszyny :

 

http://olx.pl/oferta/0kazja-ciagnik-renault-133-14-zamiana-CID757-ID7tPWh.html#77c2afff50;promoted 

- ile może kosztować ustawienie dawki paliwa? poza tym już trochę wisi na olx przed świętami była za 20 tyś.

 

http://olx.pl/oferta/renault-133-14-tz-amortyzowana-kabina-CID757-IDchdbx.html#fc5251e24b

ta wygląda na zadbaną lub odmalowaną ułamany tłumik i rok produkcji 1988? konedata pisze do 86.

 

http://olx.pl/oferta/ciagnik-renault-120-14-110km-silnik-fendt-mwm-jak-110-14-113-14-CID757-IDdc2KL.html#74c06ea84e

też już jakiś czas na olx

 

z góry dziękuję za uwagi

 

Edytowane przez KrzysztofKowalski
Opublikowano (edytowane)

Powiem ci że ta pierwsza stoi długo, pewnie odstrasza spawanym blokiem. Według mnie to nie jest problem,skoro nie cieknie, podoba mi się to że nic nie malowane w kadłubie a przystawkę samemu naprawisz do tysiąca. Reszta od handlarza, to prawdy się na bank nie dowiesz. Jeśli w żadnej kadłub (silnik, skrzynia, most) nie był malowany, to ta ostatnia mi się podoba. Kabina w środku zadbana, części tapicerki kompletne, na zewnątrz też ok. Zwracaj uwagę czy na "kadłubie" nie ma świeżych śladów odkręcania śrub, ciągniki na sprzedaż nie są naprawiane tylko "maskowane awarie". Jeśli w tej ostatniej widać że blachy (czy też cała kabina) były odkręcane do malowania, to też bym odpuścił. Bo przecież na sprzedaż nie będziesz ściągał całej kabiny aby ładnie pomalować - ściągał aby coś w środku poszperać ^^  To tyle co można ze zdjęcia zobaczyć, reszta to w realu.

Edytowane przez Wojtek987
Opublikowano

pierwszą odpuść, buja się z nią już ze 2 lata, blok spawany, opony do wymiany, nazbiera się ze 20tys. na start

 

TZ odmalowana, z gumami też szału nie ma, rok jak najbardziej prawidłowy, może nawet 89. 

po zdjęciach mało widać, ale ze względu na kabinę warto zobaczyć co i jak

 

ostatnia wygląda przyzwoicie, rok 83-85, też warto zobaczyć na żywo

 

nie ma się co oszukiwać że w tej cenie znalezienie dobrego będzie ciężkie


masz blisko to zobacz jeszcze tą, choć sądząc po cenie rewelacji nie ma 

http://olx.pl/oferta/renault-110-54-CID757-ID7tusb.html#677eb31aa8

Opublikowano

Panowie podobno w renowkach xxx.54 skrzynia z polbiegami pod obciazeniem w guziku jest awaryjna i strasznie droga w naprawie, prawda to ? Szulam ciagnika do 70 tys brutto
moc od 100 do 125KM
moze wy cos polecicie nie koniecznie misi byc z faktura ale wtedy do 55tys max :)
Pomozecie ?
Pozdrawiam

Opublikowano

Witam,

zaczynam poszukiwania ciągnika, budżet mam do 30 tyś. wymagania udźwig powyżej 4 ton i moc powyżej 100 km. niekoniecznie Renault ale co powiecie o tych, wiem że nie wszystko stwierdzi się po fotkach, ale może ktoś z was oglądał te maszyny :

 

http://olx.pl/oferta/0kazja-ciagnik-renault-133-14-zamiana-CID757-ID7tPWh.html#77c2afff50;promoted 

- ile może kosztować ustawienie dawki paliwa? poza tym już trochę wisi na olx przed świętami była za 20 tyś.

 

http://olx.pl/oferta/renault-133-14-tz-amortyzowana-kabina-CID757-IDchdbx.html#fc5251e24b

ta wygląda na zadbaną lub odmalowaną ułamany tłumik i rok produkcji 1988? konedata pisze do 86.

 

http://olx.pl/oferta/ciagnik-renault-120-14-110km-silnik-fendt-mwm-jak-110-14-113-14-CID757-IDdc2KL.html#74c06ea84e

też już jakiś czas na olx

 

z góry dziękuję za uwagi

 

1 i 3 odpuść. 1 bo tak jak inni piszą, 3 bo widziałem i jest to szrot ulany silnik kopci przebiera postawisz w garażu i będzie kałuża że hej. Osobiście jestem po zakupie 145 za 25 tysi szału nie ma zaniedbana ale mechanicznie oki a ponieważ głównie do transportu (wożenie piasku, ziemi, prace ogrodnicze, glebogryzarka, odśnieżanie) to sobie można dopracować szczegóły ale mechaniki ciągnika po prostu się nie opłaca. Ja patrzę na przecieki i stan rozdzielacza, irytuje mnie silikon do uszczelnień, kombinowanie typu a to można z 360 a to z mtz wrzucić-chore. Trochę kupuję na nosa a trochę pod względem że jak będzie szwankował to sprzedam i jeszcze zarobię. No i jedna zasada to do czego go potrzebujesz zauważyłem że silniki bez turba są często przesilone bo ludzie patrzą na zużycie paliwa a później orają i ziemie i ciągnik. MWM bez turba spalą tyle co 360 ale mocy już takiej nie będą miały więc coś za coś zwłaszcza jak trzeba ciągnąć pod górę.

 

Panowie podobno w renowkach xxx.54 skrzynia z polbiegami pod obciazeniem w guziku jest awaryjna i strasznie droga w naprawie, prawda to ? Szulam ciagnika do 70 tys brutto

moc od 100 do 125KM

moze wy cos polecicie nie koniecznie misi byc z faktura ale wtedy do 55tys max :)

Pomozecie ?

Pozdrawiam

 

kolego za te pieniądze to lepiej Aresa

Opublikowano

Ciekawe czy ma podnośnik,  czy czasami na jego miejscu  nie jest zamontowana ta wyciągarka.

Schody też mi nie pasują to tego rocznika jak i maska choć może wymieniane.

Jeszcze blokada mostu powinna być w dzwigni za siedzeniem a nie między pedałami.

Tak że 1990r może być to rok rejestracji a nie produkcji.

Kolega izydor6280 w takich detalach bardziej obeznany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v