Polecane posty

Masterek24    0

Podczas wczorajszego gruberowania po prostu zgasł i nie można go już odpalić, paliwo w filtrze jest strasznie takie mętne. o co chodzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Winio    6

może syf ze zbiornika zaciągnął. Sprawdź siatkę w pompce zasilającej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Możliwe że zgasł z powodu słabej jakości paliwa.

Wymień paliwo w zbiorniku, oczyść odstojnik, wymień filtr i próbuj.

Upewnij się także czy elektrozawór gaszenia na pompie pracuje. Ruszaj stacyjką z 0 na zapłon, a druga osoba niech słucha dotyka elektrozaworu czy pracuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
muoodyy    2

wyczyść ostojnik, wymien filtry paliwa, wymien paliwo w zbiorniku i przedmuchaj przewód co idzie od zbiornika do ostojnika. miałem ten sam problem i  sie okazało że zaciągnał syf ze zbiornika i zatkał sie ten przewód co do ostojnika idzie. pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matmixmix    0

Możliwe że zgasł z powodu słabej jakości paliwa.

Wymień paliwo w zbiorniku, oczyść odstojnik, wymień filtr i próbuj.

Upewnij się także czy elektrozawór gaszenia na pompie pracuje. Ruszaj stacyjką z 0 na zapłon, a druga osoba niech słucha dotyka elektrozaworu czy pracuje.

dokladnie tak, sprawdz elektrozawor od gaszenia w pompie. najlepiej go wyciag calkiem i wtedy sprobuj zapalic. mialem to samo ze zgasl i koniec dodatkowo palilo mi jeszcze bezpieczniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , ciśnienie na magistrali 19 bar czyli dobre, zauważyłem tez ze na półbiegu na zającu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , tak jakby nie chciał przełączyć, po przełączeniu na zajaca ciśnienie na magistrali spada do 9 bar
       Co może byc przyczyną ? 
    • Przez lukaszkuc
      Witam jak zmierzyć napięcie na czerwonym kablu podłączonego pod potencjometr rewersu

    • Przez tomaszkom
      Witam.Massey Ferguson 3065  brak prądu kierunkowskazu lewego w gniezdzie przyczepy.Podpowie ktoś gdzie szukać? Może jakiś schemat zdjęcia gdzie wpięta jest wiązka gniazda przyczepy.Pozostałe prądy są.
    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , zauważyłem tez ze na półbiegu na zajacu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , po przełączeniu na zółwia na luzie problem ustępuje , gdy jest rozgrzany i jest na zajacu sam zmienia na zółwia , pompe wymieniono w 2016 roku na nową, wymieniony filtr hydrauliki i wyczysciłem filtr niskiego ciśnienia od wspomagania,od czasu do czasu zaświeca sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach
    • Przez lukaszkuc
      Witam mam problem z wbiciem biegów na zapalonym silniku ,a na zgaszonym da się wbić 
      Massey6120
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj