Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

[/size]

 

Czego nie wytrzymywały w 16, bo nie rozumiem? jeżeli jest założone ogumienie 38" to chyba normalne że i felgi są inne. A 16, też są na 34" i nic się tam nie dzieje.

 

 

 

Tu jest typowy 902, http://www.serwo.yoyo.pl/902.html ale te najnowsze mogły być już bardzo podobne do 912.

 

 

Pierwsze felgi skrecane 38 cali montowane w 16 i 12 na eksport to katastrofa. Mam takie w swojej i obie sa powzmacniane okregami z blachy 10 mm. Po prostu nie dawaly rady przy wzmocnionym podnosniku, kiedy wykorzystywany byl na 100 %. W nowszych wersjach wrocono do felg calistych.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Mówiliśmy akurat o felgach 34"

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ile czasu orałeś ten kawałek, może to nie z racji silnika a z racji oporów pługa. Brałeś to pod uwagę?

Opublikowano

Jeśli w pracy silnika nie zauważyłeś żadnych zmian: ma niedobór mocy, dymi bardziej niż zwykle, jest bardziej mułowaty, itp., to sprawdź, czy nie masz wycieków z układu paliwowego. Kiedy to wykluczysz sprawdź, czy na pewno w zbiorniku było tyle paliwa, ile miało być (przed wyjazdem w pole), bo może ktoś pożyczył kilka litrów bez twojej wiedzy... W to raczej wątpię. Sprawdź również, czy pług nie ma nic z tym wspólnego oraz śruba/łącznik górny. Ręczny też możesz sprawdzić.

Opublikowano

2.5 h 5godzin takim smokiem to chyba skałę skrobałeś ja swoim 1490 robię 4 hektary w 3.5 godziny a zużycie paliwa ok 10 litrów pług obrotowy 3 skibowy duro bardzo ciężki szer orki 140 cm pewnie się ktoś podpioł do twojego zbiornika

Opublikowano

jeżeli juz od dobrych paru lat nic nie grzebałeś w silniku, to wykręć wtryski i pompę, jeðź z tym do sprawdzonego pompiarza i w zależności od tego co potrzeba zrobić zapłącisz od 100zł za samo sprawdzenie i regulację pompy, do ~700 za kompletną regeneracje pompy i nowe wtryski.

 

Gwarantuje ci, ze warto i tę kwotę zaoszczędzisz na paliwie w ciągu kilku dni roboty, a potem już tylko oszczędność.

Opublikowano

Jutro zamierzam się tym zająć i mam pytanie żeby wykręcić wtryski musze zdejmować zbiornik czy obejdzie się bo nad wtryskami jest tam takie wypuklenie w zbiorniku i nie wiem czy go demontować

Opublikowano

wziac ze sobą kogoś, kto juz od dawna ma taki traktor i przepracował na nim pare tysiecy godzin.

On bedzie wiedział gdzie patrzeć.

 

podstawa to tak jak wszedzie

 

ja np zwracam uwage czy silnik, tył nie sa obrzygane olejem. Jeśłi są, tzn ze włąściciel nie dba o sprzet, nie naprawia w pore, tylko czeka aż coś sie urwie/zatrze/peknie itp.

 

Patrz też na opony. Nowa do tyłu kosztuje minimum ze 2000zł, wiec jak kupisz na łysych, to 4kafle od razu inwestujesz.

 

Silnik, jak zapala, czy nie kopcui, czy nie dmucha z odmy, jakie ma ciśnienie smarowania.

 

Czy układ kierowniczy na serwie (słabo) czy na orbitrolu (lepiej)

 

Czy przekaźnik kreci i wyłącza

 

czy żółw zajac działa (przejechac sie i przetestowac)

 

zaczeic ciezka maszyne, podniesc na podnosniku zgasic i zobaczyc czy od razu nie opada

 

itp

  • Like 1
Opublikowano

Szczerze to ja, jak i wiele osób zapewne, nie mam zaufania do takich ciągników. Handlarz zrobił kapitalkę i nie sądzę żeby zastosował części dobrej jakości. Znając życie założone najtańsze możliwe zestawy...

Opublikowano

tylko ciekawe czy czy silnik zrobili z oryginalnych części czy zamienniki tak samo z przodem tak wygląda dobrze mój kuzyn ma wersję bez przodu i sprawuje się bardzo dobrze obrabiał nim 70 ha ale ma rocznik 1994 zapytaj się jakie części czy oryginał czy zamienniki i jakie

Opublikowano (edytowane)

Spalanie w orce 4x35 ok 11-13 średnie gleby głębokość ok 20 cm :D A przy kupnie trzeba zwracać uwage na prace silnika ciśnienie oleju jak podnosi na zozgrzanym silniku biegi jak wchodzą :D

Edytowane przez Domeksxxx1999

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez oMajsteRo
      Witam, mam problem z Ursusem 1204.
      Na ciepłym silniku powyżej 1500 obr. coś stuka w silniku.
      Silnik jest po remoncie.
      Zawory są dobrze ustawione.
      W załączniku film z pracy silnika.
      2222.mp4
    • Przez tomaszmab
      Witam wszystkich, kupiłem ciągnik rok temu . Poprzedni właściciel oszukał mnie i nie powiedział że ciągnik ma pęknięty tylny most przy okienku na napęd . Pęknięcie na dole , most pospawany , zaszpachlowany , sączy się olej bardzo powoli. Zbiłem szpachle jak szukałem wycieku to trafiłem na to. Wcześniej myślałem że to na łączeniu między skrzynia a mostem że  gdzieś uszczelka się podwinęła przy zakładaniu itp. A tu takie kwiatki wyszły . Ciągnik z turem. Tak ukrył wadę że wogle tego nie było widać , zaszpachlowane luks . W chłodne dni jak teraz to praktycznie nic nie leci . Co można z tym zrobić ? Wymianiac most ? Czy zakleić , zasmarować dwuskładnikiem i liczyć że nie będzie pękało dalej? Pęknięcie na 15 cm .. 





    • Przez rolnikgospodarny95
      Mam stara deskę rozdzielcza i chcę założyć gnizdo zapalniczki w jakim miejscu usytuować żeby nie zawadzała?
    • Przez Adam20000
      Dzień dobry 
      Planuję pomalować swojego ursusa 1201.Jaką polecacie farbę na blachy kolor żółty. Chciałbym aby malowanie pasowało jak najbardziej do oryginału. Ursus  jest z roku 1981.
    • Przez derxyyy
      1.Dzień dorby mam pytanie zna ktoś na internecie lub wie jakie siedzenie polecić do 1000zł do ursusa 914 mogą być linki? 2. Oraz mam pytanie podesłał by ktoś na je zamocować jak zrobić całe mocowanie lub gdzie można także kupić z góry za odpowiedzi będę wdzięczny. 3. Wie ktoś gdzie można kupić Płyte/Podstawę siedzenia do ursusa 914 z pasującym siedzeniem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v