Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W moim przypadku zawór rozdzielczy na pompie zaciął się podczas długiego transportu maszyny na TUZie

 

Po zgaszeniu silnika trzyma Wam podnośnik czy szybko opada??

 

to może mieć związek z zacięciami tego zaworu

Opublikowano

Witam, mam taki problem mianowicie, rozebralem pompe podnosnika, wszystko zrobilem, jednak nie wiem gdzie ma isc pewna sprezynka.. Jesli macie katalog to pod tematem DŹWIGNIE PODNOSNIKA na rysunku ta sprezynka jest pod numerem 47.. Niestety ten profesor (;D) ktory robil rysunek nie pokazal dokladnie gdzie ma odejsc ta sprezynka.. Jesli moglibyscie pomoc, bede niezmiernie wdzieczny..

Pozdrawiam

Opublikowano

witam wszystkich. czy mógł by mi ktiś coś doradzic mam problem podnośnik nie podniesie legkiej brony na zimnym oleju, gdy olej się rozgrzeje podnosi. wymienilem filtr oleju i zalałem nowym olejem, problem zostal

Opublikowano

wlałem agrol taki jak pisze w katalogu. w jesieni przeciążyłem podnośnik gdy mialem uczepiony do dolnego zaczepu rozrzutnik była załorzona belka a podnośnik niechcący ustawilem na podnoszenie. podejrzewam że mógł otworzyc się zawór bespieczeństwa, jeśli taki jest oczywiście. wiesz może gdzie go szukac? gdy podnoszę podnośnik na pusto do ramiona podskakują,drżą

Opublikowano

Te objawy świadczą że pompa dostaje za mało oleju (brudny filtr,za gęsty olej,bądź za gesta siatka w filtrze,Sprubuj wyjąć filtr na chwilę zalać olej i sprawdzić będziesz miał pewność te ciągniki wymagają czystego oleju

 

Kolego casejx80 nie mąć w głowie człowiekowi C3603P to nie MF 3512

Opublikowano

Nie zawsze wymiana oleju i filtra pomoże z praktyki wiem że potafi być syf który trzeba umyć zdejmując czapę podnośnika przekonasz sie jaki jest stan czystości,być może być pompa zajechana sprawdź ciśnienie na szybkozłączach nie powinno być mniej jak 150atm, ale wg.mojej praktyki świadczy o brudzie

Opublikowano

bardzo dziwne zawór jest na pompie kolejnoćś rozbierania jest taka ściągasz zawór pod siedzeniem wyciągasz rurkę co wchodzi w ten zawór chyba że wyjdzie z zaworem ściągasz podnośnik i po zapaleniu z zaworu wypływa olej dokładnie z otworu gdzie wchodzi tamta rurka spuść trochę oleju to wszystko zobaczysz zawór jest przykręcony do pompy jedną śrubą HYDROTOR Tuchola regeneruje te pompy ale jak rozbierzesz spuść olej tak żeby zakrywał filtr zapal silnik i szukaj może coś zobaczysz przytkaj otwór może coś zobaczysz póżniej ściągnij zawór i porównaj ciśnienie spróbuj czy utrzymasz palcem z zaworem i bez

 

na początku zprawdż ciśnienie na szybkozłączach i podnośniku na tłoku śruby inbusowe z boku podnośnika tam można podłączyć siłowniki pomocnicze

 

może coś z tłokiem

Opublikowano

Mam takie pytanie czy w ursusie 3512 istnieje możliwość aby np jak kipruje przyczepę to mogę tą dzwignię od hydrauliki dać do oporu i ją puścić a gdy dojdzie do końca olej to ona sama powróci do położenia wyjściowego? bo jak na razie to ja muszę trzymać ją ręką aż do końca wykipruje i nie wiem czy coś jest nie tak czy coś może trzeba przestawić żeby było tak jak mówiłem.Dodam jeszcze że tak jak teraz mam to działa mi tylko jedne gniazdo wyjściowe bo mam 2 ale pod drugim wcale nie kipruje i własnie nie wiem co jest grane. Oto mój rozdzielacz http://www.otofotki.pl/img12/pg3726_DSC00174.JPG.html

Opublikowano

Jakiś dziwny ten twój rozdzielacz- który rocznik U3512

1. Jeżeli chodzi o tę hydraulikę (jak w moim) nie ma funkcji blokowania się rozdzielacza.

2. Jeśli masz ustawiony rozdzielacz na działanie jednostronne (siłownik jednostronnego działania) to TYLKO działa to w jednym gnieździe (nr.2 jak dobrze pamiętam, te gniazdo na dole)

Opublikowano

niestety. ten typ tak ma że trzebago trzymać do końca.a co do kiprowania przez drugie gniazdo, to nie da się. poczytaj o tym w instrukcji. ono jest do odsługi siłowników dwustronnych

Opublikowano

Mój ursus jest z 94 roku no a rozdzielacz to taki jak na dołaczonej fotce. A czy może w ursusie 4512 są już lepsze czy też takie same te rozdzielacze?

Opublikowano

trzeba trzymać ręką tu nie ma dyskusji jest to dosyć uciążliwe[nie ma pozycji pływającej] np. w kombajnie do ziemniaków w tych modelach nie ma już pokrętełka do regulacji siłowników jednostronnych i dwustronnychi działa on jak np. w 60tce

Opublikowano

Witam, wiem że podobny temat byl juz zalozony ale moj problem jest troche inny. Mam ursusa 3512 i problem z tylnym podnosnikiem.Chodzi o to ze nie moze on podnies zadnej maszyny,sama ramiona bez maszyny podnosza sie bez problem, cisnienie tez jest dobre bo na hydraulice zewnetrznej ma ponad 150 atmosfer,sprawdzalem takze na wycinaku podpinajca weze,dodam ze pompa i oscylator sa sprawne i olej i filtr takze wporzadku, co to moze byc??

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tłok może być nie szczelny, lub po prostu się wyrwał z mocowania... Wieszaliście jakieś ciężkie maszyny na nim?

Opublikowano

tlok jest elgancik i szczelnay,stało sie to nagle, po sprawdzeniu wszystkiego zapiolem do niego agrgat grudziacki 4,20 ktory moze wazyc okolo 800kg i tylko leciotko podnius moze z 10 cm i stana,zwiekszanie obrotow silnika nic nie pomaga...

 

probowalem takze na lzejszych maszynach tez nic...

Opublikowano

Sprawdź tą dużą sprężynę od reg. siłowej co jest w korpusie podnośnika i wspiera ona jarzmo od łącznika górnego.

Jak z nią coś jest nie tak to podnośnik nie reaguje pod obciązeniem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez kubakar117
      Witam Mam problem w Valtrze n134 active mianowicie chodzi o tylny tuz.Czasami potrafi się przyciąć. Po naciśnięciu przycisku mruga kłódka na prawej konsoli z regulacją .

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v