Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

Mam pytanie do użytkowników ursusa 3512. Czy ktos z Was sie orientuje czy jest mozliwosc przerobienia reduktora od hydrauliki, zeby nie trzeba było za kazdym razem przełączac dzwigni pod siedzeniem do działania podnosnika albo wyjsc hydraulicznych? Rozwiazanie standardowe z taki przełaczaniem jest szczegolnie niewygodne podczas łądowania bel podnosnikiem masztowym zaczepianym na tył ciagnika.

Opublikowano

Szkoda to naprawde powazny problem w tym modelu. Jeszcze nie rozkrecalem tego elementu ale za jakis czas to zrobie i zobacze moze da sie usunac przełącznik oddzielajacy oba kanały od siebie i do obejsc, umozliwiajac puszczanie oliwy jednoczesnie na oba wyjscia

Opublikowano

Z tego co mi wiadomo to nie ma możliwości ominięcia tego fatalnego rozwiązania.Swego czasu mechanik który zajmuje sie mf na codzień proponował mi dorobienie drugiej niezależnej pompy i całej instalacji na hydraulikę zewnętrzną.

Opublikowano

Witam

Nie mam takiego ciągnika ale z tego co się przypatrywałem to danie trójnika spowoduje przepływ oleju tam gdzie będzie lżej czyli nic nie będzie działać olej pójdzie po prostu na przelew.

Wiem że w nowych 3512 niema tego problemu a przynajmniej widziałem na wystawie takiego w którym nie trzeba było wajhować.

Jedyne rozwiązanie nie wymagające dużego wkładu finansowego to połączyć wszystko w szereg tak jak to jest w innych ciągnikach. I w tym przypadku akurat rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej byłby jako pierwszy potem podnośnik. trzeba by tylko sprawdzić gdzie w tych ciągnikach jest zapewniony zawór bezpieczeństwa aby i on był wpięty w instalację.

Opublikowano

Witam, potrzebuje pomocy w sprawie Ursusa 3512. Mam kilka pytań: W moich prospektach i innych źródła widze że Ursusy te maja w wersji podstawowej hydraulike jednokierunkową a w opcji dwu, jak zamontowac ten drugi obieg?? Tak samo jest z hydrostatycznym układem kierowania, jak zamontowac Orbitrol?? Czy zakłdanie tego wspomagania wiąże sie z wymianą części przedniej osi??

Prosze o podpowiedzi bo jest to dla mnie ważne i z góry dziękuje za pomoc :)

Opublikowano

Co do hydrauliki to nie jestem pewien ale chyba wstawia sie trójnik od głównego zasilania i podpina sie dodatkowy rozdzielacz,a Jesli chodzi o wspomaganie to orbitrol wstawia sie w miejsce przekładni kierowniczej,a jesli chodzi o przednią oś to nie ma potrzeby jej wymiany gdyz jest ona przystosowana do mocowania uchwytów z siłownikami.

Opublikowano

Ursus 3512 posiada w stanardzie rozdzielacz z 3 pozycjami

1- hydraulika zewnętrzna można wtedy wywracać np. przyczepę niedziała wtedy podnośnik

2- podnośnik działa reszta jest wyłączona

3- jest zaślepiona jednak istnieje możliwość zamątowania przewodu i wtedy będzie działał i podnośnik i hydraulika zewnętrzna.

Opublikowano
3- jest zaślepiona jednak istnieje możliwość zamontowana przewodu i wtedy będzie działał i podnośnik i hydraulika zewnętrzna.

 

Wiele osób już próbowało połączyć hydraulikę i podnośnik i jeszcze nie słyszałem żeby komuś się udało. Była już o tym mowa na forum, ale nikt nie podał jednoznacznej odpowiedzi. Napisz coś więcej o swoim ulepszeniu, na pewno się przyda...

Opublikowano

Niestety moja wiedza na ten temat jest czysto teoretyczna[ niemiałem potrzeby tego wykonywać] i pochodzi z instrukcji obsługi. Napisali w niej że należy przepiąć przewód [mósi być elastyczny] z jednej strony na drógą i zamienić zaślepki.

Twiedzą że będzie wtedy dziać i podnośnik i hydraulika jednak ja tego nie robiłem.

Opublikowano

Jak możesz napisz co dokładnie zrobiłeś?

 

P.S nie wiem jak kolega powyżej to zrobił że mu działa bo jak tak zrobiłem i okazało się że podnośnik rzeczywiścice podnosi ale nie opuszcza!!! W instrukcji napisane jest że służy to głównie do pracy z turem gdyż podczas operownia turem podnośnik z opciążeniem nie opada nam. Rozebrałem to ustrojstowo pod siedzenie i okazało się że nie ma rady żeby podnośnik i hydraulika zewnętrzna działała w jednym momencie

Opublikowano

Witam, kilka lat temu nabyłem nowego 3512, maszynka ma teraz około 5000mtg. i jestem z niego ogólnie zadowolony, jedyne co mnie w nim denerwuje to podnośnik który przy dźwiganiu znacznych ciężarów dosyć głośno sie odzywa[stuka]. Jeżeli ktoś z was zna przyczyne tego stukania to był bym wdzięczny za pomoc. Kiedy ciągnik był na gwarancji zgłosiłem to i w serwisie powiedzieli że to prawdopodobnie odzywa sie zębatka napędzająca pompe ale nic z tym nie zrobili.

Opublikowano

Stuka ponieważ cylinder od podnośnika dotyka do koła talerzowego w pewnej pozycji tzn przy podniesionym tak na 3/4 wysokości przynajmniej w moim tak jest ale żeby stukłao podczas podnoszenia i na postoju to coś dziwnego

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Cylinder jest przykręcony do obudowy także nie wiem jakim cudem może on w "pewnej pozycji" dotykać koła talerzowego :blink: .

Opublikowano

Mimo wszystko ja uważam, że jest to jednak objaw zużytej pompy. Mój 3512 też stuka, ale zdecydowanie nie od nowości. Miałem także 255 i on zdecydowanie nie stukał

Opublikowano

A ja mam wrażenie, że te stuki pochodzą z obudowy sprzęgła, ale może dźwięk się przenosi. Nie wydaje mi się, aby wynikało to ze zużycia pompy. U mnie ten objaw pojawił się gdzieś przy 500mth, teraz ciągnik ma 4000mth a pompa działa bez zastrzeżeń-jeśli chodzi o udźwig. Może ktoś wymieniał pompę i może potwierdzić, że stuki wynikają z jej zużycia...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez kubakar117
      Witam Mam problem w Valtrze n134 active mianowicie chodzi o tylny tuz.Czasami potrafi się przyciąć. Po naciśnięciu przycisku mruga kłódka na prawej konsoli z regulacją .

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v