Skocz do zawartości
Skofo

TractorFarmer

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
c330ursus    1

miała byś o 19 a już jest 20 ;) nie maja jeszcze dźwięków do

 

:arrow: odpalanie i gaszenie bizona

:arrow: zapalanie i gaszenie c-360 <ja dałem>

:arrow: zapalanie i gaszenie oraz pełne obroty mtz-ta

:arrow: zapalanie i gaszenie zetora

 

jak macie coś takie do dajcie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piesio    0

Miała być gra i nie było może będzie jutro ja myślę że mu coś wypadło albo mu komp sie rozpierduczył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

@Skofo ja ci na to pytanie nie odpowiem... Róbcie swoje po prostu, a jak będzie całkowicie gotowa to dajcie cynk... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    6

To narazie będzie beta tak więc na full se poczekamy jeszcze trochu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal91    1

Do końca wakacji powinna chyba byc już fuul wersja, tylko nie wiadomo ile Kicu ma czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtrack    0
jeżeli uda sie znalesc te dzwieki to dzisiaj wyjdzie

 

 

chyba nie wtym problem bo dzwięk ma być dopiero w 2 becie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    6

Dźwięki będą w 2 becie a nie teraz ! Weźcie se poczytajcie forum gry co ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal91    1

Jeszce nie wiadomo kiedy wyjdzie.Kicu nie kontaktuje sie z nikim.Nie wiadomo co się stało.Bo jakic pajac pisał na PW do Kica i chyba go obraził i Kicu sie wkurzył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    6
A więc przepraszam !

 

Nie widziałem tego na tym nowym forum.

A więc kiedy gierka wyjdzie >???

 

Jak będzie.

 

Jeszce nie wiadomo kiedy wyjdzie.Kicu nie kontaktuje sie z nikim.Nie wiadomo co się stało.Bo jakic pajac pisał na PW do Kica i chyba go obraził i Kicu sie wkurzył.

 

Mamo jak nie wiesz to nie pisz OK ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal91    1

Ale jak do niego promar pisał i nie odzywa się nawet.Jak nie wiesz to nie pisz.Tak juz by był na 100%.Ale dzisiaj jeszce moze sie zarejestruje na forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    6
Ale jak do niego promar pisał i nie odzywa się nawet.Jak nie wiesz to nie pisz.Tak juz by był na 100%.Ale dzisiaj jeszce moze sie zarejestruje na forum

 

<ściana>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal91    1

Co quercus bijesz głową w ścianę?JAk wiesz więcej to sie podziel tą wiedza a nie piszesz posty bez sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skofo    29

Trzeba sie uspokoić gra wyjdzie ale trzeba jeszcze poczekać : - )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    6
Co quercus bijesz głową w ścianę?JAk wiesz więcej to sie podziel tą wiedza a nie piszesz posty bez sensu.

 

To Ty powinieneś walić głową w MUR... Bo piszej bajki których nawet J. Tuwim nie jest w stanie wymyślić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×