Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie- potrzebuje ro zebrać koło wariatorowe moto ideł w claasie consulu to ze spręrzyną zeby go nasmarować bo w tej chwili jest zapieczone. Problem w tym że wedłóg katalogu jest tam wbity kołek ale żeby go wybić trzeba te koła ro zsunąć, ot taki paradoks. Ma ktoś na to jakiś pomysł?

Opublikowano

Mam problem z linką wariatora motowidła. Wariator był rozebrany, wyczyszczony i złożony (wcześniej był martwy) - bez pasa chodzi bez zacięć. Po założeniu pasa, uruchomieniu motowideł, linką nie można zmienić obrotów. Pancerz linki ulega ściśnięciu (uszkodzeniu), a nie można pokonać oporu sprężyny wariatora (oczywiście na obrotach). Posądzam kiepskiej jakości pancerz linki.  Walczę z tym i bez skutku  (zmiana obrotów motowidła potrzebna) - może coś podpowiecie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez misiek38
      witam czy ktoś zmieniał z was regulację prędkości motowideł z korbki na inny patent mowa o 512 i 514
    • Przez semos
      Mam problem z kołami na wariatorze prędkości jazdy a mianowicie górny pasek mam zbyt luźny - jest tak luźny, że podczas podjazdu pod dużą górę ślizga a co za tym idzie ,,obgryzło" mu boki i strasznie się niszczy ten pas. Koła ładnie się rozkładają podczas ruchu siłownikiem ale ten górny pas jest bardzo luźny.
    • Przez alan1604
      Witam, w moim Bizonie motowidła jak i heder bardzo agresywnie chodzą, pewnie nie ma dławików Chciałbym sie dowiedzieć gdzie one się znajdują i czy można je samemu zrobić
    • Przez nunu85
      czesc panowie.
       
      Co to moze być i jak narawić?
      Otóz jadąc na najniższej prędkosci wszystko idzie pięknie bez najmniejszego drgania. tak gdzies od 13-14 na liczniku zaczynają sie wibracje i rosną do 20 (wtedy juz je wyraźnie czuć), by powyżej znów spaść (na 23 czyli max w moim wypadku juz jest prawie spokój)
       
      tam na tych wariatorach sa jakies tuleje i sie wyrabiaja czy co?
       
      miał ktos podoby problem i poda recepte na rozwiązanie?
    • Przez Piotrekcostam
      Wariator reaguje poprawnie na dźwignię (przyspieszanie bądz spowolnienia pojazdu) w przypadku gdy przyspieszamy pojazd, natomiast gdy dźwignię skierujemy w kierunku zmniejszenia predkości to nie ma reakcji.
       
      Co zrobiłem:
      -został zregenerowany siłownik wariatora (brak wycieków),
      - został sprawdzony rozdzielacz wariatora.
       
      Serdecznie proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v