ovi

Claas Consul-Wariator motowideł- demontaż

Polecane posty

ovi    210

Tak jak w temacie- potrzebuje ro zebrać koło wariatorowe moto ideł w claasie consulu to ze spręrzyną zeby go nasmarować bo w tej chwili jest zapieczone. Problem w tym że wedłóg katalogu jest tam wbity kołek ale żeby go wybić trzeba te koła ro zsunąć, ot taki paradoks. Ma ktoś na to jakiś pomysł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ovi    210

problem rozwiązany, temat do zamknięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fza    3

Mam problem z linką wariatora motowidła. Wariator był rozebrany, wyczyszczony i złożony (wcześniej był martwy) - bez pasa chodzi bez zacięć. Po założeniu pasa, uruchomieniu motowideł, linką nie można zmienić obrotów. Pancerz linki ulega ściśnięciu (uszkodzeniu), a nie można pokonać oporu sprężyny wariatora (oczywiście na obrotach). Posądzam kiepskiej jakości pancerz linki.  Walczę z tym i bez skutku  (zmiana obrotów motowidła potrzebna) - może coś podpowiecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez misiek38
      witam czy ktoś zmieniał z was regulację prędkości motowideł z korbki na inny patent mowa o 512 i 514
    • Przez semos
      Mam problem z kołami na wariatorze prędkości jazdy a mianowicie górny pasek mam zbyt luźny - jest tak luźny, że podczas podjazdu pod dużą górę ślizga a co za tym idzie ,,obgryzło" mu boki i strasznie się niszczy ten pas. Koła ładnie się rozkładają podczas ruchu siłownikiem ale ten górny pas jest bardzo luźny.
    • Przez alan1604
      Witam, w moim Bizonie motowidła jak i heder bardzo agresywnie chodzą, pewnie nie ma dławików Chciałbym sie dowiedzieć gdzie one się znajdują i czy można je samemu zrobić
    • Przez nunu85
      czesc panowie.
       
      Co to moze być i jak narawić?
      Otóz jadąc na najniższej prędkosci wszystko idzie pięknie bez najmniejszego drgania. tak gdzies od 13-14 na liczniku zaczynają sie wibracje i rosną do 20 (wtedy juz je wyraźnie czuć), by powyżej znów spaść (na 23 czyli max w moim wypadku juz jest prawie spokój)
       
      tam na tych wariatorach sa jakies tuleje i sie wyrabiaja czy co?
       
      miał ktos podoby problem i poda recepte na rozwiązanie?
    • Przez Piotrekcostam
      Wariator reaguje poprawnie na dźwignię (przyspieszanie bądz spowolnienia pojazdu) w przypadku gdy przyspieszamy pojazd, natomiast gdy dźwignię skierujemy w kierunku zmniejszenia predkości to nie ma reakcji.
       
      Co zrobiłem:
      -został zregenerowany siłownik wariatora (brak wycieków),
      - został sprawdzony rozdzielacz wariatora.
       
      Serdecznie proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj