Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z john deere 2140. Kiedy jade po drodze z duza predkoscia ciagnik sam skreca w lewo, dodam ze z orbitrola leci olej czy to tego przyczyna?

Pozdrawiam i z gory dzieki

Opublikowano

no to strasznie niebezpieczne :unsure: miałem tak w 2650 na jedno pole mam 12 km to z powrotem po robocie olej rozgrzany to właśnie tak wskakiwał mi na środek jezdni

 

Do rzeczy kupiłem nowy orbitrol ale zwykły to nie działał, bo tam są zawory jeszcze przy nim-oryginalnym . Dokładniej to kierownica działała ale podnośnik tylko wtedy gdy koła były skręcone max :o

Ale naszczęście sprzedawca przyjął ten nowy a załatwił używany i już drugi rok śmiga bez problemu

 

PS Ten mój nie widać że ma zawory schowe-wbudowane a ten drugi to ma taką kostkę przyczepioną (może od 2140) kosztował ok 700zł

Opublikowano

nowy miałem za 500 zł (niepasował) a używany kosztowal 700zł i nie narzekam

 

A taki za 500 zł nowy sąsiad kupil do bizona i po roku mowi że może z jeden sezon jeczsze pochodzi

 

Wymiana uszczelniaczy na niewiele się zda bo one są tylko na zewnątrz najważniejszy jest środek i tak jak w pompie możesz tylko regenerować

Opublikowano

Aha ja juz wczesniej go rozlozylem i jedna uszczelka byla troche za luzno a wczesniej nie lecialo z tego orbitrola jeszcze mechanik mi mowil ze moze cylinder od wspomagania przecieka i dlatego go znosi

 

a ten uzywany co kupiles to mial uszczelki?

Opublikowano

odzwierzam watek mam kolejny problem z ta hydraulika ;[ podnosnik mi sie nie chce do konca opuscic a ostanio calkiem mi zablokowalo kola na skreconej kierownicy

Opublikowano

Juz z 2 i pol roku. niekiedy to opusci ale to rzadko jak ruszalem to wajcha od podnosnika tak caly czas zeby opuscil to opuszczal a ostatnio to nic i tak 2 dni stoi z nie opuszczonym do konca podnosnikiem. Pozdrawiam

Opublikowano

a kręciłeś może tym pokrętłem(od regulacji szybkości opuszczania ramion tuza) co masz po środku tunelu tuż pod siedzeniem, mi kiedyś też podnośnik nie chciał działać w 2850 i wystarczyło pokręcić tym pokrętłem i pomogło.

 

Koledzy co może być u mnie w 2850 że kierownica sama skręca, stało się tak po odkręceniu i ponownym przykręceniu węży od wspomagania.

Opublikowano

Tym pokretlem co jest w plecaku? Jak tak to krecilem i czasem pomagalo ale ostatnio nic nie dalo rady opuscic i nadal sie nie opuscilo. U Ciebie moze to wina zaworu bo tez tak mialem wczesniejteraz zawor ok ale orbitrol nie

Opublikowano

Witam. Jeśli chodzi o to pokrętło na plecaku to pod nim jest metalowa kulka i ona reguluje przepływ oleju od opuszczania podnośnika jeśli ona wypadła to by bardzo szybko opadał . jak ruszałem ta dźwignia ( min. Max)to podnośnik podniósł i już nie opadł . lepiej żeby ta dźwignia była w pozycji w połowie min i max .

Ja mam problem z JD 2850 przy rozgrzanym oleju ciągle muszę skręcać na lewo a jak stanę w miejscu lekko skręcę a kierownica sama będzie się kręcić do końca w tą stronę . po przejechaniu 20 km ciągnik był nie sterowny. A na postoju zaczęły trząść się przednie koła i kierownica A podnośnik odmówił posłuszeństwa. Dodatkowo przy skręcie w lewo coś w przednim kole jakby strzelało lub obcierało. Co to może być?
Witam. Jeśli chodzi o to pokrętło na plecaku to pod nim jest metalowa kulka i ona reguluje przepływ oleju od opuszczania podnośnika jeśli ona wypadła to by bardzo szybko opadał . jak ruszałem ta dźwignia ( min. Max)to podnośnik podniósł i już nie opadł . lepiej żeby ta dźwignia była w pozycji w połowie min i max .

Ja mam problem z JD 2850 przy rozgrzanym oleju ciągle muszę skręcać na lewo a jak stanę w miejscu lekko skręcę a kierownica sama będzie się kręcić do końca w tą stronę . po przejechaniu 20 km ciągnik był nie sterowny. A na postoju zaczęły trząść się przednie koła i kierownica A podnośnik odmówił posłuszeństwa. Dodatkowo przy skręcie w lewo coś w przednim kole jakby strzelało lub obcierało. Co to może być?

Opublikowano

Witam.

Jeśli kierownica sama skręca to na 100% jest to orbitrol.

Miałem tak samo w swoim 2650

Przy zakupie nowego trzeba zwrócić szczególną uwagę na oznaczenie , zeby kupić o takim samym.

Miałem przygodę ze sprzedali mi o innym oznaczeniu i w zależności jak podpiąłem węze albo chodził sam podnośnik albo samo kierowanie,

przez orbitrol idzie ciśnienie do podnośnika i po rozgrzaniu po prostu nie będzie chodził też podnośnik.

Pozdrawiam

 

Opublikowano

Musisz sie schylić pod orbitrol a jesli nie dasz rady to zrób zdjecie . Pod nim na samym dole powinna być naklejka producenta. w moim JD 2850 to było OSPC 125 CN. Kupiłem jakis zamiennik to nawet żadnych oznaczeń nie było i nie działało wspomaganie i podnośnik. Wymieniłem na nowy oryginalny i działa dobrze 


Do tomas318 .

A ile byś dał za orbitrol i ewentualnie ile byś wziął za jego regeneracje 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v