Skocz do zawartości
tedek2

John Deere 2140 problem ze wspomaganiem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tedek2    20

Witam mam problem z john deere 2140. Kiedy jade po drodze z duza predkoscia ciagnik sam skreca w lewo, dodam ze z orbitrola leci olej czy to tego przyczyna?

Pozdrawiam i z gory dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

no to strasznie niebezpieczne :unsure: miałem tak w 2650 na jedno pole mam 12 km to z powrotem po robocie olej rozgrzany to właśnie tak wskakiwał mi na środek jezdni

 

Do rzeczy kupiłem nowy orbitrol ale zwykły to nie działał, bo tam są zawory jeszcze przy nim-oryginalnym . Dokładniej to kierownica działała ale podnośnik tylko wtedy gdy koła były skręcone max :o

Ale naszczęście sprzedawca przyjął ten nowy a załatwił używany i już drugi rok śmiga bez problemu

 

PS Ten mój nie widać że ma zawory schowe-wbudowane a ten drugi to ma taką kostkę przyczepioną (może od 2140) kosztował ok 700zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedek2    20

Dzieki ale jak pytalem o cene orbitrola to powiadziano mi ze ten nowy bedzie za slaby, ciekawe czy wymiana uszczeczelek cos by pomogla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    62

nowy miałem za 500 zł (niepasował) a używany kosztowal 700zł i nie narzekam

 

A taki za 500 zł nowy sąsiad kupil do bizona i po roku mowi że może z jeden sezon jeczsze pochodzi

 

Wymiana uszczelniaczy na niewiele się zda bo one są tylko na zewnątrz najważniejszy jest środek i tak jak w pompie możesz tylko regenerować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedek2    20

Aha ja juz wczesniej go rozlozylem i jedna uszczelka byla troche za luzno a wczesniej nie lecialo z tego orbitrola jeszcze mechanik mi mowil ze moze cylinder od wspomagania przecieka i dlatego go znosi

 

a ten uzywany co kupiles to mial uszczelki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

a to przed rozebraniem dobrze było, to może coś źle złożyłeś

 

Ten używany to tylko założyłem i nie cieknie dokładniej to wałek od kierownicy wsadziłem i 4 przewody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedek2    20

Jak go zlozylem to przez pare dni bylo dobrze ale potem zaczelo cieknac i pojawil sie gten problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedek2    20

Ten oring juz sie nie nadaje do niczegoale nie moge nigdzie nowego znalesc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedek2    20

odzwierzam watek mam kolejny problem z ta hydraulika ;[ podnosnik mi sie nie chce do konca opuscic a ostanio calkiem mi zablokowalo kola na skreconej kierownicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

a długo go masz tam z boku siedzenia jak są dźwignie jest pokrętło ze schowaną dźwignią i nią się reguluje wysokość do jakiej ma opóścić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedek2    20

Juz z 2 i pol roku. niekiedy to opusci ale to rzadko jak ruszalem to wajcha od podnosnika tak caly czas zeby opuscil to opuszczal a ostatnio to nic i tak 2 dni stoi z nie opuszczonym do konca podnosnikiem. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

a kręciłeś może tym pokrętłem(od regulacji szybkości opuszczania ramion tuza) co masz po środku tunelu tuż pod siedzeniem, mi kiedyś też podnośnik nie chciał działać w 2850 i wystarczyło pokręcić tym pokrętłem i pomogło.

 

Koledzy co może być u mnie w 2850 że kierownica sama skręca, stało się tak po odkręceniu i ponownym przykręceniu węży od wspomagania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedek2    20

Tym pokretlem co jest w plecaku? Jak tak to krecilem i czasem pomagalo ale ostatnio nic nie dalo rady opuscic i nadal sie nie opuscilo. U Ciebie moze to wina zaworu bo tez tak mialem wczesniejteraz zawor ok ale orbitrol nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedek2    20

Do johenek

U mnie ten zawor wyglada jak trojnik jest niedaleko sekcji hydraulicznych po prawj stronie pod kabina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomix84    0

Witam. Jeśli chodzi o to pokrętło na plecaku to pod nim jest metalowa kulka i ona reguluje przepływ oleju od opuszczania podnośnika jeśli ona wypadła to by bardzo szybko opadał . jak ruszałem ta dźwignia ( min. Max)to podnośnik podniósł i już nie opadł . lepiej żeby ta dźwignia była w pozycji w połowie min i max .

Ja mam problem z JD 2850 przy rozgrzanym oleju ciągle muszę skręcać na lewo a jak stanę w miejscu lekko skręcę a kierownica sama będzie się kręcić do końca w tą stronę . po przejechaniu 20 km ciągnik był nie sterowny. A na postoju zaczęły trząść się przednie koła i kierownica A podnośnik odmówił posłuszeństwa. Dodatkowo przy skręcie w lewo coś w przednim kole jakby strzelało lub obcierało. Co to może być?
Witam. Jeśli chodzi o to pokrętło na plecaku to pod nim jest metalowa kulka i ona reguluje przepływ oleju od opuszczania podnośnika jeśli ona wypadła to by bardzo szybko opadał . jak ruszałem ta dźwignia ( min. Max)to podnośnik podniósł i już nie opadł . lepiej żeby ta dźwignia była w pozycji w połowie min i max .

Ja mam problem z JD 2850 przy rozgrzanym oleju ciągle muszę skręcać na lewo a jak stanę w miejscu lekko skręcę a kierownica sama będzie się kręcić do końca w tą stronę . po przejechaniu 20 km ciągnik był nie sterowny. A na postoju zaczęły trząść się przednie koła i kierownica A podnośnik odmówił posłuszeństwa. Dodatkowo przy skręcie w lewo coś w przednim kole jakby strzelało lub obcierało. Co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jeśli kierownica sama skręca to na 100% jest to orbitrol.

Miałem tak samo w swoim 2650

Przy zakupie nowego trzeba zwrócić szczególną uwagę na oznaczenie , zeby kupić o takim samym.

Miałem przygodę ze sprzedali mi o innym oznaczeniu i w zależności jak podpiąłem węze albo chodził sam podnośnik albo samo kierowanie,

przez orbitrol idzie ciśnienie do podnośnika i po rozgrzaniu po prostu nie będzie chodził też podnośnik.

Pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomas318    0

witam kolege a orbitrol masz uszkodzony i chcesz kupic nowy a chcesz sie pozbyc stary ? bo regeneruje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomix84    0

Musisz sie schylić pod orbitrol a jesli nie dasz rady to zrób zdjecie . Pod nim na samym dole powinna być naklejka producenta. w moim JD 2850 to było OSPC 125 CN. Kupiłem jakis zamiennik to nawet żadnych oznaczeń nie było i nie działało wspomaganie i podnośnik. Wymieniłem na nowy oryginalny i działa dobrze 


Do tomas318 .

A ile byś dał za orbitrol i ewentualnie ile byś wziął za jego regeneracje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomas318    0

Do Tomix84 : to zależy kolego co jest w nim uszkodzone najpierw sprawdzam wyceniam stan i ile to bedzie kosztowac jezeli sie zgadasz naprawiam jezeli nie to odsyłam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×