Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
kamilo2277

problem przekładnia młocarni mf 187

Polecane posty

kamilo2277    1

Witam, mam pytanie czy ktoś miał problemy z przekładnią obrotów młocarni, tej za wariatorem w mf187.

Jeśli ktoś miał do czynienia z jakimś problemem związanym z tą przekładnią to bardzo proszę o kontakt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Landfarmer    3578

Przekładnia obrotów? nie wiem o co Ci dokładnie chodzi mam MF 87 trochę przy nim robiłem wyjaśnij mi dokładnie to może pomogę


Szef wszystkich szefów  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilo2277    1

Chodzi mi o przekładnie obrotów młocarni , taki wariator, ale w mf 87 chyba tego nie ma, tylko jest łańcuch i on napędza młocarnie. Po części problem rozwiązałem bo wymieniłem piasty i tuleje wariatora na których był luz ,ale nadal słychać stuki na trybach w środku, gdzieś musi być luz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Landfarmer    3578

No u mnie to obroty młocarni reguluje się naciągiem pasów jest taki płaskownik z otworami i na nim się ustawia siłe naciągu


Szef wszystkich szefów  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bazalt50    9

Chyba zajarzyłem o co ci chodzi.

Jeżeli masz na myśli wariator, po wymianie łożysk i tulejek nadal słyszysz stuki - to prawdopodobnie masz rozbite frezy na środkowym talerzu wariatora. W takiej sytuacji nic nie zrobisz. Jeśli ustrojstwo działa poprawnie, a drażni cię tylko stukanie, to po prostu zaakceptuj to. Albo wymień cały wariator. Teoretycznie można to zregenerować w jakimś zakładzie, ale z doświadczenia wiem, że takie naprawy są dużo droższe niż nowa część.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Witam od kilku dni boryka się z problemem słabo działającej bądź wogóle nie działającej hydrauliki i podnośnika, pieniącego się oleju i jeczenia w hydraulice - opuszczając podnośnik! Dodam że problem tkwi po stronie mechanicznej nie w elektronice. A zaczęło się od uszkodzonego czujnika pozycji podnośnika - po dźwignięciu doszedł podnośnik do końca i po chwili jęczenia (spowodowanym przeciskania oleju po dźwignięciu w max pozycje i nie rozłaczeniu ciśnienia) przestało ale i sam podnośnik nie chciał nawet opuścić mimo przełączania na mechaniczne sterowani(czytaj dźwignię hydrauliki) a teraz czasem idzie czasem nie i pieni się olej w zbiorniku. Dodam również że zdarza się powietrze w przewodach. Pozdrawiam i myślę że ktoś poradzi coś na co zwrócić uwagę i co sprawdzić... 
    • Przez Rychu332
      Jaka może być przyczyna nierównomiernego zużywania się talerzy w talerzówce? stojąc z tyłu prawa strona ma talerze w o wiele gorszym stanie niż lewa, jedna strona również idzie lepiej w ziemie niż druga mimo takiej samej długości łączników ciągnika. Z góry dzięki




    • Przez jozef_111
      Witam,
      Jestem posiadaczem ciągnika LTZ 55A. Mój problem polega na tym, że nie mogę wrzucić żadnego biegu na obrotach powyżej 1000. Na mniejszych obrotach biegi dają się włączyć, ale zgrzytają. Na zgaszonym silniku skrzynia pracuje bez zarzutów.
      Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o radę. Z góry dziękuję.
      Pozdrawiam
    • Przez Jaar
      Dzień dobry,
      Renault Temis 610 - po uszczelnianiu skrzyni biegów zniknął wsteczny bieg. Po wrzuceniu wstecznego, bieg mechanicznie wchodzi, ale nie rusza do tylu. Ciągnik zachowuje się, jakby coś go blokowało, Podejrzewaliśmy, ze przesunął się trzpień zabezpieczający, ale po przesunięciu nic się nie zmieniło. 
      Chyba nie zostaje nam nic innego, jak rozpołowić ciągnik, chociaż wolałbym tego uniknąć. 
      Ktoś spotkał się z podobnym problemem? 
      Pozdrawiam 
    • Przez WiktorGorzaa
      Witam posiadam renault 110.54 na rewersie elkt hydr podczas zmiany  ciagnik czasami szarpie ,oraz zmiana nie odbywa sie zawsze  płynnie czuć jak skrzynia zmienia kierunek jazdy jest takie jak by metaliczne pukniecie , czym moze byc to spowodowane ? czy w tej skrzyni trzeba sie zatrzymywac do 0 aby zmienic kierunek jazdy ?? pozdrawiam:)
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.