Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najlepiej jest we trzy osoby. Najpierw wykręcasz wszystkie śruby, obracasz ja do dołu, wsadzasz pod nią łom i podnosicie we dwóch, a trzecia osoba łapię za zwolnice i sterują nią.

Opublikowano (edytowane)

Niewiem może i jestem tylko piekarzem znam się tylko na bułkach, chlebach i razowcach :lol: ale @sipmaz224 napisz czy nie łatwiej na początek wykręcić półoś z zwolnicy, zdjąć zwolnice, wyjąć półoś, zrobić dalej w planach uszczelki hamulce itd. założyć zwolnicę na szczęki hamulca i przyłapać, wsunąć półoś bez możliwości zepsucia uszczelniacza???? w pojedynkę???następnie poskręcać? niewiem tylko tak proponuję :D

ale ja tylko bułki pieke :lol:

łom i pół rodziny, po jaką cholere :lol:

 

poprawiłem bo z pośpiechu napisałem zwolnice na bęben hamulca :) i chyba pokitrałem kolejność, najpierw półoś, zabezpieczenie zwolnica itd. ale ja tylko bułki pieke mam prawo się pomylić :lol:

Edytowane przez bobytempelton
Opublikowano

Dokładnie coś koło tego. Ja zdejmowałem, zakładałem samemu. Mam taboret z kantówek na kółkach. Odkręcam zwolnice, podciągam do góry, taboret, stęplije zwolnice żeby opierała się w kilku miejscach i heja do tyłu. Przy zakładaniu nic nie goni i nie lata, delikatnie i wchodzi jak złoto. Zakładajac ją w kilku faktycznie łatwo uszkodzić uszczelnienie. Nie utrzymasz długo nieruchomej pozycji a i z synchronizacją ruchów ciężko. W każdym razie się da i nie ma co panikować.

Opublikowano

Warto też odkręcić rurkę hamulcową od cylinderka.

Ja wkładam zwolnice przy użyciu wózka do rozpoławiania,można dokładnie włożyć taśmę od ręcznego i nie uszkodzić simeringu.

Opublikowano

No no Ja już wcześniej myślałem żeby zespawać taki wózek.Tutaj to uszczelnienie też muszę wymienić bo jak odkręciłem ten dekielek przy cięgłach to tam było spocone.I muszę założyć taśmę hamulca bo na przegląd trzeba jechać jednym,zarejestrować wszystkie ciągniki :D

Opublikowano (edytowane)

Niewiem może i jestem tylko piekarzem znam się tylko na bułkach, chlebach i razowcach :lol: ale @sipmaz224 napisz czy nie łatwiej na początek wykręcić półoś z zwolnicy, zdjąć zwolnice, wyjąć półoś, zrobić dalej w planach uszczelki hamulce itd. założyć zwolnicę na szczęki hamulca i przyłapać, wsunąć półoś bez możliwości zepsucia uszczelniacza???? w pojedynkę???następnie poskręcać? niewiem tylko tak proponuję :D

ale ja tylko bułki pieke :lol:

łom i pół rodziny, po jaką cholere :lol:

 

poprawiłem bo z pośpiechu napisałem zwolnice na bęben hamulca :) i chyba pokitrałem kolejność, najpierw półoś, zabezpieczenie zwolnica itd. ale ja tylko bułki pieke mam prawo się pomylić :lol:

 

 

Ależ namieszałeś :D

 

Ja napisałem jak sprawnie i szybko ją zdjąć bez użycia wózków i innych cudów na kiju, o składaniu nic nie wspominałem.

 

No i chętnie zobaczę jak sam podnosisz tą zwolnice zakładasz ją i załapujesz śruby :P

Edytowane przez SipmaZ224
Opublikowano

Jestem mechanikiem i robię blokady przy c-360 hamulce, ręczny itp. Zazwyczaj nie ma mi kto pomóc zdjąć zwolnicy więc muszę radzić sobie sam. Mianowicie biorę stalową linkę(jej średnica to jakieś 5mm) przekładam przez kozioł w dachu i obwiązuje zwolnice tak aby się dobrze wszytsko trzymało. Naprężam linkę rurką. odkręcam wszystkie śruby reguluje linką tak aby zwolnica luźno wyszła. wychodzi praktycznie sama. i z włożeniem jest tak samo łątwo jak i z wyjęciem. Nie ma możliwości uszkodzenia uszczelnień:)

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich jako że to mój pierwszy post. Dostałem od dziadka ciągnik c360 3p w spadku i remontuje go po trochu. Celem jet zlikwidowanie wszystkich wycieków. I otóż ostry wyciek mam właśnie przy zaczepie dolnym przy wieszakach na dolnych śrubach co widać na zdjęciach,górne są suche. Z prawej strony wyciek jest na tyle spory, że nie tyle poci się, co zawsze kilka kropel na beton skapnie. Skąd cieknie? Ktoś miał coś takiego? Jak to mam zlikwidować? Dziękuję z góry za wszelkie porady.

post-135793-0-53733000-1402772515_thumb.jpg

post-135793-0-82030600-1402772560_thumb.jpg

post-135793-0-94168400-1402772579_thumb.jpg

Edytowane przez Seraphim
Opublikowano (edytowane)

Czyli która w końcu ta uszczelka? Ta okrągła, czy ta prostokątna? Przy ostatniej wymianie simmeringu uszczelka womu( ta okrągła) była zmieniana. Dużo jest zabawy z zmianą z tą cegłowatą podkładką? i pytanie na boku, je smaruje się silikonem podczas montażu?

Edytowane przez Seraphim
Opublikowano

Ja bym powiedział że to nie z WOM ale z dekielka od pompy oleju. Olej pewnie świeży, rzadki i ze spadkiem leci z tego dekla. Wjedź na coś aby tylne koła były możliwie jak najwyżej względem przednich, odkręć dekiel i zasylikonuj lub daj uszczelkę

Opublikowano (edytowane)

Olej jest świeży i sączy się z okolic tych wieszaków a dokładniej to mokro jest właśnie tuż przy śrubie dolnej wieszaka, po jednej i po drugiej stronie. Nie wiem co się dzieje w tych szparach w korpusie pośrednim. Gdzieś czytałem, że to może być właśnie ta podkładka od korpusu pośredniego, ale pewien nie jestem, więc piszę tu. Czy od pompy? wszędzie wyżej jest sucho, nic poza tym się nie poci. Zdjęcie było wykonane po umyciu TUZ-u i przejechaniu paru kilometrów, więc liczy się tylko to, co widać że jest świeże, reszta brudu to moje niedociągnięcia :)

Edytowane przez Seraphim
Opublikowano (edytowane)

Wymień uszczelkę pod kostką od womu i uszczelniacz wałka wom oraz uszczelkę pod korpusem uszczelniacza..Kostkę i uszczelkę skręć na sylikon.

Edytowane przez balcerek1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez kwiat82cch
      Witam. Mam pytanie. Otóż tak, posiadam problem przy moim fohn deere 3140, wyciek jest pod tylnym mostem, olej kąpię z rurki na zdjęciu i pytanie brzmi, jak uszczelnic ta rurkę, co trzeba wykręcić... 


    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v