Skocz do zawartości

Przegrzewanie sie przekażników John Deere 6110


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Tak jak w temacie. W skrzynce z bezpiecznikami strasznie gotują sie przekażniki. Chodzi mi o rząd 3 przekażników z lewej strony pionowych i 4 przekażników od rewersu z prawej strony na dole poziomych. Po około godzinie pracy w tych upałach rozłącza mi obrotomierz oraz wyświetlacz środkowy, natomiast czasami po 2-3 godzinach zaczyna nawet pikać rewers i jest w stanie na chwile rozłaczyć jazde, po czym trzeba ustawićna N i właczyć jeszcze raz.

Ciągnik posiada rewers elektrohydrauliczny przy kierownicy, który jest zmieniony na nowy.

Jeśli ma ktoś ma jakieś domysły co może mu być czekam na rady.

Nie wiem czy to możkliwe ale jakoś męczy mnie regulator napiecia w alternatorze ale ładowanie niby jest dobre, musiałbym sprawdzić najwyzej jakimś czujnikiem ile faktycznie ładuje.

Opublikowano

Nie mam pojęcia jak to jest tam to rozwiązane ale grzejące się przekaźniki świadczą o złym stanie styków wewnątrz lub za dużym obciążeniu (miałem taki przypadek w aucie że podczas jazdy auto zgasło jak i zapaliło, winny był przekaźnik który miał wypalone styki działo się tak raz na 100 km po wymianie przekaźnika problem znikł).

Opublikowano

Kolego wymieniłeś regulator napięcia i jest oki?? mam podobny problem a zarazem następstwa tj wom przestał działać przekaźniki gorące te co u ciebie przekaźniki od rewersu się spaliły i dzisiaj przestał z kluczyka odpalać ..... kumulacja...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v