Skocz do zawartości
JOHN1993DEERE

Przegrzewanie sie przekażników John Deere 6110

Polecane posty


Witam. Tak jak w temacie. W skrzynce z bezpiecznikami strasznie gotują sie przekażniki. Chodzi mi o rząd 3 przekażników z lewej strony pionowych i 4 przekażników od rewersu z prawej strony na dole poziomych. Po około godzinie pracy w tych upałach rozłącza mi obrotomierz oraz wyświetlacz środkowy, natomiast czasami po 2-3 godzinach zaczyna nawet pikać rewers i jest w stanie na chwile rozłaczyć jazde, po czym trzeba ustawićna N i właczyć jeszcze raz.

Ciągnik posiada rewers elektrohydrauliczny przy kierownicy, który jest zmieniony na nowy.

Jeśli ma ktoś ma jakieś domysły co może mu być czekam na rady.

Nie wiem czy to możkliwe ale jakoś męczy mnie regulator napiecia w alternatorze ale ładowanie niby jest dobre, musiałbym sprawdzić najwyzej jakimś czujnikiem ile faktycznie ładuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rolnik1973    1272

Trzeba zrobić im chłodzenie, bo optymalna praca pstryczków elektryczków to +- 20*C. W upałach jak i w dużych mrozach elektryka głupieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JD1052    79

Ty przy normalnej temperaturze pieprzysz głupoty a przy upałach szalejesz jeszcze bardziej tak jak według Ciebie te przekaźniki....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



Sadek    448

Nie mam pojęcia jak to jest tam to rozwiązane ale grzejące się przekaźniki świadczą o złym stanie styków wewnątrz lub za dużym obciążeniu (miałem taki przypadek w aucie że podczas jazdy auto zgasło jak i zapaliło, winny był przekaźnik który miał wypalone styki działo się tak raz na 100 km po wymianie przekaźnika problem znikł).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach





przemo1987    0

Kolego wymieniłeś regulator napięcia i jest oki?? mam podobny problem a zarazem następstwa tj wom przestał działać przekaźniki gorące te co u ciebie przekaźniki od rewersu się spaliły i dzisiaj przestał z kluczyka odpalać ..... kumulacja...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal8899
      Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez TraktortoZetor
      Mam problem z moim JD 6200. Mianowicie chodzi o to że potrzebuję wyciągnąć wałek łączący silnik ze skrzynią biegów. Odkręciłem wałek od skrzyni biegów i od silnika bodajże na 6 śrubach tłumik drgań. Teraz ten wałek nie chce wyjść. Pytanie jak wyciągnąć ten wałek? Muszę silnik wyciągnąć czy jak? 
    • Przez 23damian
      Tak jak w temacie kupię nóż do sianokiszonki do prasy rolujacej John deere 545 
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
×