Skocz do zawartości
JOHN1993DEERE

Przegrzewanie sie przekażników John Deere 6110

Polecane posty

Witam. Tak jak w temacie. W skrzynce z bezpiecznikami strasznie gotują sie przekażniki. Chodzi mi o rząd 3 przekażników z lewej strony pionowych i 4 przekażników od rewersu z prawej strony na dole poziomych. Po około godzinie pracy w tych upałach rozłącza mi obrotomierz oraz wyświetlacz środkowy, natomiast czasami po 2-3 godzinach zaczyna nawet pikać rewers i jest w stanie na chwile rozłaczyć jazde, po czym trzeba ustawićna N i właczyć jeszcze raz.

Ciągnik posiada rewers elektrohydrauliczny przy kierownicy, który jest zmieniony na nowy.

Jeśli ma ktoś ma jakieś domysły co może mu być czekam na rady.

Nie wiem czy to możkliwe ale jakoś męczy mnie regulator napiecia w alternatorze ale ładowanie niby jest dobre, musiałbym sprawdzić najwyzej jakimś czujnikiem ile faktycznie ładuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1400

Trzeba zrobić im chłodzenie, bo optymalna praca pstryczków elektryczków to +- 20*C. W upałach jak i w dużych mrozach elektryka głupieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    85

Ty przy normalnej temperaturze pieprzysz głupoty a przy upałach szalejesz jeszcze bardziej tak jak według Ciebie te przekaźniki....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    475

Nie mam pojęcia jak to jest tam to rozwiązane ale grzejące się przekaźniki świadczą o złym stanie styków wewnątrz lub za dużym obciążeniu (miałem taki przypadek w aucie że podczas jazdy auto zgasło jak i zapaliło, winny był przekaźnik który miał wypalone styki działo się tak raz na 100 km po wymianie przekaźnika problem znikł).


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    475

Mam pytanie a więc : POMAGAMY ELEKTRYKOWI czy tobie ?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1987    0

Kolego wymieniłeś regulator napięcia i jest oki?? mam podobny problem a zarazem następstwa tj wom przestał działać przekaźniki gorące te co u ciebie przekaźniki od rewersu się spaliły i dzisiaj przestał z kluczyka odpalać ..... kumulacja...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sebastiankula120
      Nie mogłem znaleźć podobnego tematu.. a więc co sądzicie o John deere 6820? jak spalanie? awaryjność? wady, zalety? Przymierzam się do kupna i chce wiedzieć jak najwięcej, pozdrawiam. 
    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoze ktos zakupilem john deere 6910S i niewiem jak sie zalancza przedni naped i blokady Z gury dzieki. I wyswieta sie jeszcze jakis blat i niewiem od czego


    • Przez maciek916
      koledzy mam prośbę cz ktoś może mi zrobić zdjęcie jak jest zamocowana sprężarka jd i skod jest zasilanie olejem i powrót oleju i rozmiar paska
    • Przez roberto2005
      Witam, chce wymienić cepy w JD 945 . Zakupiłem już cepy (zamienniki). Mam takie pytanie -czy cepy montuje się tak jak np. w bizonie- powinny mieć jedna wagę ( waga poszczególnych cepów waha się +- 200g)
    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
           
         
×