Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kurcze to lipa a pompa sie obraca jak krecisz może sie klin opcioł i dlatwgo normalnie nawset rozwalona pompa daje paliwo ale bez ciśnienia a tu nic ? sprobuj też ją dobrze odpowietrzyć

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A jakim cudem ma się zapowietrzać skoro układ jest szczelny?

Opublikowano

Pewnie byla ustawiona dzwignia na STOP i listwa oraz tloczki zostaly w pozycji wylaczonej....

Jak kolega wyzej wspomnial trzeba rozruszac mechanizm, normalnie nie ma prawa sie stac takie cos, u mnie staly ciagniki po 1,5 - 2 lata i nic im sie nie stalo :)

Tylko kolego uwazaj, sprawdz przepustnice gaszenia awaryjnego, bo po takim postoju moze sie zaciac regulator obrotow, a wiadomo czym to grozi...

Opublikowano

od strony sprężarki są takie dwa wkręty na śrubokręt płaski i podczas pierwszego odpalania silnik się zapowietrza a jak już odpali to przez te wkręty przez chwilę idzie ropa.Później ani sladu ropy i pali bez problemu. Dzieje się tak po dłuższym postoju czyli ok. 2 dni .w czym polega mój problem.

Opublikowano (edytowane)

tyle to ja wiem bo pompując pompka paliwa idzie z tego miejsca powietrze a później ropa a jak zapalę ciągnik to po ok 3-5 minut jest już sucho.tylko co ja mogę zrobić żeby tak się nie działo można je dokręcić?

Edytowane przez evolution93
Opublikowano

Podłącze sie pod temat. Mam problem bo jak zapale ciągnik troche pochodzi i zaczynam jechać do spadają obroty, nie reaguje wogóle na gaz po jakimś czasie chwyci i jest normalnie i później to samo, tak jakby brakowało paliwa. Paliwa pół zbiornika wszystko przedmuchane, filtry wymienione. Nie wiem jakie powinno wychodzić ciśnienie z pompy na wtryski bo jak poodkręcam przewody przy pompie i zakręce to tylko tak lekko pluje ropą na wys ok 30 cm. Ostatnio wymieniałem też przewód co idzie od pompy do zbiornika. Wczoraj wogóle mi zgasł i kręci ale nawet dymku nie puści i nie pali, z nerwów stuknęłem 2 razy w pompe i co śmieszne zapalił ale i tak nierówno chodzi no i te spadające obroty. Co to może być i co gdzie szukać. Pompka ręcvzna działa jakby co. PZDR.

Opublikowano

Zdaje mi sie ze już przyczynę znalazłem bo ostatnio wymieniałem przewód od nadmiaru i zgubiłem sprężynkę i kulkę z zaworu zwrotnego i cofa mi paliwo z filtra do zera

Opublikowano

Podłącze sie pod temat. Mam problem bo jak zapale ciągnik troche pochodzi i zaczynam jechać do spadają obroty, nie reaguje wogóle na gaz po jakimś czasie chwyci i jest normalnie i później to samo, tak jakby brakowało paliwa. Paliwa pół zbiornika wszystko przedmuchane, filtry wymienione. Nie wiem jakie powinno wychodzić ciśnienie z pompy na wtryski bo jak poodkręcam przewody przy pompie i zakręce to tylko tak lekko pluje ropą na wys ok 30 cm. Ostatnio wymieniałem też przewód co idzie od pompy do zbiornika. Wczoraj wogóle mi zgasł i kręci ale nawet dymku nie puści i nie pali, z nerwów stuknęłem 2 razy w pompe i co śmieszne zapalił ale i tak nierówno chodzi no i te spadające obroty. Co to może być i co gdzie szukać. Pompka ręcvzna działa jakby co. PZDR.

 

Ja stawiam ze masz zaciete sekcje od pompy paliwowej. Najłatwiej sprawdzic odkrecając przewód przed wtryskiwaczem. Jesli nie leci paliwo kręcąc rozrusznikiem- to jest to. Tylko najpierw sprawdz czy dochodzi paliwo do pompy paliwowej- jesli dochodzi do pompy a do wtryskiwacza już nie to znaczy że sekcje zaciete i trzeba z pompa do pompiarza. Robiłem to miesiac temu-koszt wymiany 4 sekcji 200 zł

Opublikowano

marian2011 miałeś wybór trzeba było brać mtz-a. A co do mojej awarii faktycznie wina leżała po stronie zaworu przelewowego. Naprawione(pasuje od ursus) i śmiga jak strzała. Jak mój ojciec mówi,, Tu nić wielkiego nie może się zepsuć bo to przecież młotkiem i przecinakiem robione''

Opublikowano

Witam ;) co może być przyczyną schodzenia paliwa z pompy wtryskowej? to znaczy tak po ok3 tygodniach stania nie ma paliwa w pompce paliwowej i nie można zaciągnąć paliwa? Jednak jak długo pokręcę to odpala i chodzi bez problemu, obroty równe, równo się wkręca po prostu wszystko ok. Zastanawiam się czy mam jakąś nieszczelność w układzie? (ale wtedy by się zapowietrzał? ) a może to wina pompki? albo wspomnianego zaworku zwrotnego? gdzie on dokładnie się znajduje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v