Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spróbuj śrubokrętem albo czymś innym przekręcić ośkę regulatora jak będziesz miał dźwignię obok siedzenia do samego tyłu. Jak ośka pójdzie dalej to wtedy pobawisz się w kasowanie luzów a jak nie to nawet nie ma sensu się męczyć bo to nic nie da.

Opublikowano (edytowane)

Zrobiłem jak pisaliście, jeszcze trochę da się przekręcić i odbija z powrotem do położenia dźwigni. Czyli co gwintować tą regulację dalej ?;p

 

Mam wspomaganie na serwie.  W instrukcji pokazują że jest bagnet, ja mam tylko niebieskie sitko z wystającym patyczkiem, mam zalać olej pod sam filterek czy dalej ?

 

http://zapodaj.net/906853838ec49.jpg.html ta śruba z kontrą obok od czego jest ?

 

http://zapodaj.net/4e58875e9959d.jpg.html u was też tak nie dojeżdża do samego przodu ta "rolka" ? i wyjeżdża aż poza pół księżyc ?

Edytowane przez JumperTomek
Opublikowano

W sitku chyba jest bagnet, wyjmij sitko to zobaczysz chyba ze się urwał. Śruba z kontrą jest do kasowania luzu wału wąsa. Co do dźwigni podnośnika to tak powinno być. Sprawdziłeś tą tulejkę pod kabina?

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź seweryn :) Zaraz zaleję do pełna. Dokręcę tą śrubkę tylko, bo dało się palcami odkręcić. Mam luz kierownicy, ale na wałku przy wejściu do serwa.

 

 

Tulejka pod kabiną. http://zapodaj.net/9d844cd7bdf5b.jpg.html Gdy przesuwam dźwignią luzu nie na wałku, więc jest ok raczej.

 

Będę zamawiał nowe drążki, bo te już mają popękane gumy i jest luz. To są te krótkie czy długie ( na allegro są 2 rodzaje) http://zapodaj.net/39a8e922851c1.jpg.html

 

I mam pytanko, co to jest ? http://zapodaj.net/489f04596e75f.jpg.html

Opublikowano

Dzięki wielkie, nie wiedziałem, że da się to zregenerować :P

 

No nic, spróbuję nagwintować tą regulację jeszcze i zobaczymy. Jak nic nie da to zostawię jak jest. Będę tylko przełączał tą, dźwigienkę pod siedzeniem. Gdy zajadę na pole.

 

Opublikowano

u mnie było taka samo że jak podniosłem dźwignia na max do tyłu on sam opuszczał, trochę w ten sposób pojeździsz, na bank przez regulator opuszcza, w siłowniku nie ma co się stać ja mam 4 tys mtg nie ruszany i cm nie opuści pomiędzy sekcjami, a ciśnienie ja mam obecnie 280 bar kurde wiem że za dużo, ale pługa mi nie chciał podnieść to go rżnąłem, ale faktycznie siłowniki wspomagające muszą być a siłownik zostawię ten stary, nie ma sensu zakładać tego większego ;)  ten regulator psuję wszystko niestety i przez tyle lat z tym walczyłem a teraz ruski trzyma podnośnik jak chce 


ale co mi radzicie czy na podnoszeniu tez dać jakiś dławik? Bo jak mam 1500 obr/min i jadę na poprzeczniku to jak przydusze podnoszenie to tak  gwałtownie podnosi że aż przód podrywa, wszystko trzeszczy boję się żeby nie ukręcić czegoś, chyba że jak będą siłowniki wspomagające to więcej oleju będzie szło i będzie wtedy już wolniej podnosił bo beż sensu wydaje mi się dławić go na podnoszeniu chociaż bizon tak ma przy podnoszeniu hedera, żeby pomału podnosić 

Opublikowano

Powstrzymaj się aż założysz wspomagający. A jak nie to pamiętać o podnoszeniu na gazie. To akurat najprostsze. 

Jak założysz dławik na podnoszenie to część oleju będzie musiała otworzyć zawór przelewowy.

Opublikowano

U mnie siłownik był uszczelniany, bo już kiedyś z niego ciekło. Coś podobno było robione przy rozdzielaczu, ale jak tata żył :( Ja niestety nie wiem co i jak. Dam znać jak będzie po podciągnięciu na dźwigni jeszcze.

Opublikowano

ta cienka rurka,ktora ma byc podlaczona do powrotu oleju zeby on sie nie grzal, to jest ta, ktora biegnie od dna zbiornika oleju, od tej sroby ktora sie spuszcza olej? jest na niej jakies wysokie cisnienie czy wystarczy polaczyc to wezem i opaska?

Opublikowano

Nie bardzo wiem o jakiej Ty rurce piszesz przy spuście oleju. Masz podłączyć cienką rurkę która wychodzi od rozdzielacza i łączy się z regulatorem pod siedzeniem z powrotem oleju do zbiornika. U znajomego była jakaś śruba w korku od zbiornika i tam się wpięliśmy. Wystarczy wąż i opaski.

Opublikowano

no to ja tez mam tam srobe w korku... ale ja wywalam oryginalny rozdzielacz calkowicie, to nie musze nic podlanczac? no bo jak jak ona jest miedzy rozdzielaczem a regulatorem a ja obie rzeczy demontuje..

Opublikowano (edytowane)

Witam podpowiedzcie mi, do którego przewodu gumowego ( foty) podpiąć regulowany zawór dławiący jednokierunkowy 1/2 z przepływem 50l .

Chce zamontować z powodu z byt szybkiego opuszczania ciężkich narzędzi uprawowych.

Regulator pod siedzeniem wywaliłem a regulator siłowy zostawiłem . 

 

1 foto to przewód gumowy jest podpięty bezpośrednio ( siłownik -regulator siłowy)

post-65912-0-32513700-1487805285_thumb.jpg

2 foto to przewód gumowy jest podpięty bezpośrednio ( siłownik - rozdzielacz)

post-65912-0-77012900-1487805303_thumb.jpg

Edytowane przez JacoVR6
Opublikowano

Kolego Seweryn, jak ci się sprawuje ten rozdzielacz po 2 latach?

 

Poważnie przymierzam się do zamontowania bułgarskiego rozdzielacza, bo ten ruski już mi działa na nerwy.

Muszę tylko pogadać z Agricolą czy mi zrobią 2 sekcje pływające.

Opublikowano

Tam gdzie kupowałem zrobią tak jak chcesz pływająca czy zatrzask. Jak chcesz zmieniać kup dla świętego spokoju na linki łatwiej to ogarnąć, wygodniejsze w montażu i więcej możliwości z zamocowaniem. Same dźwignie dorobisz spokojnie samemu, możesz kupić nowe oryginalne lub założyć joya. Jak na razie chodzi rewelacyjnie w porównaniu gdy był nowy nie ma żadnej różnicy. Z czystym sumieniem mogę go polecić.

Opublikowano

Zapytam tutaj. Znajomy ma problem ze swoim MTZ 82. Nie wywraca mu przyczepy albo bardzo powolutku wywraca. Podnośnik działa dobrze.

Co mu poradzić? Przewodów w rozdzielaczu tak łatwo nie zamieni, a z rozdzielaczem da się coś zrobić oprócz wymiany?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Theprzemo205
      Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
    • Przez tomek9514
      Witam ponownie, 
      Jeden problem zniknął pojawił się następny
      Otóż, balot się bardzo szybko zwija, nie pojawia się sygnał że już jest gotowy gdy wskazówka od średnicy balota zejdzie się z drugą wskazówka, gdy się trochę naiwnie więcej to zaczynają stawać pasy. Gdy uda się owinąć go siatka to wychodzi wgl nie zbity. Wskazówka od ciśnienia na zegarze spada na zera a początkowo ma około 12 bar. 
      Natomiast, gdy otwieram klapę, blokuje jej zamknięcie i luznie pasy to na Nanometrze pojawia się ciśnienie około 200 bar, a gdy naciągane je śpowrotem spada na 0.
      Mial ktoś podobny problem? Dla mnie to magia. Może być winny sterownik który znajduje się po prawej stronie prasy pod półka na dodatkową siatkę? 
      Dziękuję z góry za pomoc
    • Przez mati5048
      Witam. Mam problem z ciagnikiem jd 3640 , po podłączeniu owijarki pod cisnienie oraz oryginalny wolny splyw nieotwiera sie silownik od obcinania foli( sipma maja) wyrzucajac dzwignie na neutralny silownik sie otwiera dodam ze ten silownik otwiera sie neutralnie bez cisnienia. Czyli pierwsze co to pomyslalem, że przyczyna jest ze olej niewraca wolno do skrzyni, dorobilem drugi wolny splyw od gory, silownik sie otwiera ale przewod cisnieniowy drga jak szalony. Niewiem czemu tak sie dzieje, dodam ze reszta wszystko ladnie chodzi a pod innym ciagnikiem normalnie sie otwiera
    • Przez MariuszKlim
      Cześć
      Szukam używki: ładowacz TUR do tego ciągnika, ktoś może wie z jakich ciągników pasować będzie taki rozstaw/mocowań tura? małe przeróbki mogą być
       
       
    • Przez MTZ_Belarus
      MTZ BELARUS TRAKTOR Sp. z o.o. przedstawia relację video z wyjazdu do Mińska i odwiedzin u Producenta ciągników Belarus – Mińskiej Fabryki Traktorów. Wyjazd z polskim importerem był nagrodą w konkursie organizowanym w terminie luty-maj 2019 r. 24 września razem ze zwycięzcą ruszyliśmy w drogę, a jak było – sami zobaczcie i oceńcie.
      https://youtu.be/J6OReRwjkiM 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v