Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wymieniłem pompę, bo w ciągniku była pompa o przedziwnym symbolu PZ2-AS-20 i oringi w środku były całe, uszczelniacz na wałku pompy też a luz był niemiłosierny ..... założyłem PZ 18AT jak doradzili mi w sklepie, podnośnik działa, ale po włączeniu pompy słychać jakieś buczenie z pompy właśnie .... tak ma być czy coś sknociłem ?

Opublikowano (edytowane)

Jak u siebie wymieniłem pompę (co prawda na inną niż Ty) tez na początku była głośna. Później albo się przyzwyczaiłem albo ucichła B)

Edytowane przez ukasz
Opublikowano

Kolego Dawid381010 według mnie to pewnie nie trzeba robić jakichś specjalnych uszczelnień z domieszkami miedzi (aczkolwiek możesz tylko nie wiem jak to cenowo wychodzi), myślę że spokojnie wystarczą z tworzywa ( zresztą C-335 tak ma chyba) podtoczyć odpowiedni kanałek pod uszczelniacz i założyć zwykły handlowy i będzie trzymać (jeśli oczywiście cylinder ma odpowiednią powierzchnię). A swoją drogą dziwne, że tak "wyrywa gumki" może za wysokie ciśnienie w układzie?

Opublikowano

od normalnej trzydziestki tłok i pierścienie . dotaczałem jeszcze jeden rowek na pierścienie i dalej opada a od 330m na gumkach mi trzymało bardzo dobrze tylko gumki wyrywa i musze dojść do tego czego to wyrywa !

Opublikowano

Pompa faktycznie ucichła, słychać ją jedynie przy podnoszeniu np pełnego opryskiwacza przy niskich obrotach silnika.

Dzięki wielkie za pomoc, niech Wam Bóg w plonach wynagrodzi. :)

Opublikowano

Do żadnego zamknięcia, ja taką pompę zregenerowałem, została splanowana tak aby wewnętrzne tulejki/obudowy łożysk nie wystawały aby 0,05mm.

Wie ktoś może jakie wymiary mają te o-ringi??

Opublikowano (edytowane)

Myślałem, że tłok dochodzi do jakiegoś twardego zderzaka, na którym się opiera albo coś w tym stylu...no ale.. życie potrafi zaskakiwać :P

a nie wiecie, czy 335 też ma taki otwór? A jeśli tak to czy gumowe pierścienie mają tam prawo bytu? A jeśli nie to w jaki sposób ograniczony jest skok tłoka? :)

Edytowane przez KRISTOFORn
Cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Witam. Dziś zauważyłem, że coś zaczyna się dziać nie tak z pompą w c330. Opryskiwacz sadowniczy zawieszany zalany do pełna (400L) opada wolniej niż gdyby był pusty. W czym waszym zdaniem leży problem, co należy sprawdzić ?

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Rozdziellacz Panie prosze Pana. Gdzieś musisz mieć układ przytkany, bo skoro masz większe obciążenie na tuz, narzędzie wymusza szybsze opadanie, co sie z tym wiąże olej cofa sie z siłownika i wytwarza większe ciśnienie, olej nie ma odpowiedniego przepływu wtedy, stąd wolne opadanie. Przewód może być zakorkowany i też lipnie opadać będzie, zrób test opuszczania na odpalonym i zgaszonym silniku

Opublikowano (edytowane)

U mnie pompa raczej nie podlega naprawie, bo wał pompy ma taki cudowny luz, że można go "odgiąć" od położenia normalnego o jakieś 10* i podejrzewam, że nie jest to wina uszczelniacza....

a O ringi chyba najłatwiej dobierzesz, jeśli rozbierzesz pompę i siądziesz z tym dekielkiem przy dużym zestawie oringów i będziesz próbował ... bo o ile grubość możesz sobie próbować mierzyć to ze średnicą będzie ciężko ....

Edytowane przez Marmur911
Opublikowano (edytowane)

wymieniłem filtr oleju podnośnika i dokręciłęm tą blaszkę przy tej małej dźwigni podnośnika bo była odkręcona teraz jest dobrze :)

Edytowane przez tomn95
Opublikowano

Ciezko to malo powiedziane, srednicy z dokladnoscia do 1 miejsca po przecinku nikt nie jest w stanie zmierzyc. Tylko gotowy wymiar nas ratuje, chociarz mi dobierali w sklepie i narazie jest dobrze.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Wiekrz ciśnienie na rozdzielaczu z zależności od rozdzielacza są albo duża karetka z dziura w środku a pod nią 3 podkladki sprężyna i śrut( doogladamy 2 lub3 podkladki w zależności od potrzeb i wskazań manometru) albo jest śruba na płaski śrubokret z przeciwnakrętką odkrecamy przeciwnakrętke i dokrecamy śrubokretem czy tak czy tak regulacja ta powinna się odbywać na pracującej pompie wpietym manometrze w układ najlepiej pod szybko złącze i zasterowaniem rozdzielaczem tak aby płynął tam olej, ciśnienie nominalne ustalane jest tylko na tym rozdzielaczu pod siedzeniem! Dodam że ją mam pompę 25l Hylmetu i przy 800 obr/min podaje mi ona olej przy magicznych jak na c330 150 bar , przy zwiększaniu obrotów ciśnienie oczywiście rośnie do 180bar jakie mam ustawione na zawoze bezpieczeństwa...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez asharot
      Jaką polecacie gałkę na kierownicę ze wspomaganiem co by się po tygodniu nie rozleciała. Mam taką na oku https://sprzedajemy.pl/galka-kierownicy-mocowanie-na-ramie-oryginal-ursus-turobin-2-e30984-nr55136949
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v