Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Myślałeś  4 miesiące żeby to napisać ?  właśnie przerabiałeś  w szkole  ten  temat? 

Co ten twój post ma  wnieść  do tematu? problem już dawno  rozwiązany  - a ty sie niepotrzebnie produkujesz  :P

Opublikowano

siema mam pytanko, 3 tygodnie temu ząłozyłem nowa pompe hydrauliki warynskiego, wszytkie nowe uszcelniacze nowy tłok i nowy cylinder, problem polega na tym ze podczas siewu, nagle przestał dobrze podnosic musze mocno gazowac aby choc do połowy podniósł. jak jest olej zimny to jescze w miare podnosi ale jak sie rozgrzeje to juz lipa. gdzie szukac przyczyny? olej był niedawno wymieniany, to mozliwe ze nowa pompa poszła?

Opublikowano

U mnie byl ten sam problem. Zacina sie rozdzielacz w którymś momencie idzie obciążenie zawór przelewowy nie puszcza i wypycha oring na pompie. Wymieniony tlok i tulej a filtr? Olej tez by się zdal nowy jak jest wiekowy. Na moje nowy rozdzielacz oring na pompę i musi chodzić. Mnie i gość sprawdzał powietrzem rozdzielacz i wszystko gites. Ale jednak hydrauliczne ciśnienie działa inaczej.

Opublikowano

witam, przyczyna awarii była peknieta obudowa pompy, stało sie tak poniewaz ktos kiedys pod zawór bezpieczenstwa w rozdzielachu napchał za duzo podkłądek i to nie tych małych a grubych, ja zakładajac nowa pompe powinienem sprawdzic cisnienie, nie zrobiłem tego zawor sie zacioł i pompe rozwaliło, to tak na przyszłosc dla wszytkich badajcie cisnienie w układzie hydraulicznym po załozeniu nowej pompy szcegolnie tych wzmacnianych, ja teraz kupiłem pompe hylmetu aluminiowa zobaczymy jak ona beddzie sie sprawowac. pozdrawiam

Opublikowano

Witam mam pytanie odnośnie tłoku do podnośnika hydraulicznego, chciałbym go wymienić i mam dylemat czy wymienić go na taki który ma 6 pierścieni czy założyć 4 pierścienie i dodatkowo zamiast tych dwóch dodatkowych pierścieni włożyć pierścień uszczelniający?  Robiliście coś takiego u siebie?  Pozdrawiam :)

Opublikowano

dajesz nowy tłok żeby wytoczyli Ci rowek na dodatkowy pierścień uszczelniający gumowy od Ursusa C-335, wtedy masz 4 metalowe i 1 gumowy i podnośnik trzyma jak należy :)

Opublikowano

Witam. Mam pewien problem z podnosnikiem w c330 a mianowicie. miałem zaczepiony opryskiwacz 400l zalany do pełna. Podnioslem jadę na pole po drodze oczywiscie lekko opadł wiec chcę podniesc do góry i okazuje sie że nie chce podnieść. Gaz w podłogę i nic. Myślę sobie ze chodzil cały dzien i olej sie rozgrzał wiec niechce juz podnosic. Odstawiłem na podwórko. Na drugi dzien sprawdziłem najpierw filterek ten z prawej strony, był troche zabrudzony ale przeczyscilem. Próbuje podnieść i nadal nie chce aby lekko tylko go dryga na 0,5cm. Poruszałem troche wajchą od podnosnika i przy ktoryms razie zadziałało. Wypryskalem 1 opryskiwacz i znów zalałem do pelna chce podniesc, podnosi i jakoś w połowie podnoszenia przestał podnosic po ulaniu jakichś 200l z trudem ale podnosił. Wymieniłem tłok i cylinder podnosnika ale to nic nie pomogło a w dodatku podnosnik dalej opuszczał. miałem zapasowy rozdzielacz wiec go przemienilem i dalej to samo. W czym może być problem? Dodam że 3 lata temu wymieniałem rozdzielacz, Witam. Mam pewien problem z podnosnikiem w c330 a mianowicie. miałem zaczepiony opryskiwacz 400l zalany do pełna. Podnioslem jadę na pole po drodze oczywiscie lekko opadł wiec chcę podniesc do góry i okazuje sie że nie chce podnieść. Gaz w podłogę i nic. Myślę sobie ze chodzil cały dzien i olej sie rozgrzał wiec niechce juz podnosic. Odstawiłem na podwórko. Na drugi dzien sprawdziłem najpierw filterek ten z prawej strony, był troche zabrudzony ale przeczyscilem. Próbuje podnieść i nadal nie chce aby lekko tylko go dryga na 0,5cm. Poruszałem troche wajchą od podnosnika i przy ktoryms razie zadziałało. Wypryskalem 1 opryskiwacz i historia sie powtórzyła z tym że juz nie chciał w ogóle zadziałać. Wymieniłem tłok i cylinder podnosnika ale to nic nie pomogło a w dodatku podnosnik dalej opuszczał. miałem zapasowy rozdzielacz wiec go przemienilem i dalej to samo. i tłok z cylindrem to chodził przez tydzień dobrze, że nawet nie opuszczał na podniesionym. a teraz nie dosc ze opuszcza to i czasem przestaje podnosić.

Opublikowano

U mnie objawy były podobne, wymieniałem oringi z tyłu pompy średnio 2 razy do roku, aż zmieniłem na nową pompe i jest w porządku. Ale jak mówisz zmieniłeś pompe i dalej to samo. Zobacz czy gdzieś jest może jakaś nieszczelność (pieni  sie olej)

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie czy ta dziura przy filtrze oleju powinna być? Ursus zaczął mi wolniej podnosić i już glupialem czy ona tam była czy nie

post-216836-0-92267500-1495661008_thumb.jpg

post-216836-0-57309600-1495661037_thumb.jpg

post-216836-0-34339400-1495703644_thumb.jpg

post-216836-0-32003500-1495710076_thumb.jpg

Edytowane przez matie996
Opublikowano

Może nic to nie wniesie do tematu ale sprawdźcie sobie czy nie obrobiły się frezy na wałku który trzyma wieszaki. Kiedyś sąsiad miał taki przypadek nic niby nie było widać, czasem trochę podnosił czasem nie różne cuda wianki . Wymienił całą hydraulikę i na koniec po długiej już pracy i próbach podnoszenia wałek puścił i podnośnik już nie pamiętam z czym był ale opadł. Wałek dosłownie był okrągły, dopóki coś było to blokowało się miejscami i podnosił trochę i czasem. Tak więc taka sugestia. 

Opublikowano (edytowane)

witam

może mi ktoś napisać do czego służą te dwa otwory ponieważ z jednego cieknie mi olej jak dodaje gaz 

i nie wiem czy one maja być takie otwarte czy jak?

post-110331-0-79660800-1495884182_thumb.jpg

Edytowane przez grzesiek21491
Opublikowano

To są otwory gwintowane i przykrecona jest pompa olejowa od spodu. Nie ma tam żadnych uszczelnień, ale nie powinien się pokazywać tam olej. Albo obluzowała Ci się pompa, albo masz nieszczelnosc na wyjściu z pompy (lub też samej pompy i rozbryzguje olej pod ciśnieniem.

Opublikowano

czyli one powinny być zamknięte ?

chodzi o to że ja mam ciągnik sam z podnośnikiem c330 i pod spodem mam zbiornik na olej a te 2 otwory są otwarte i jak dodaje gaz to olej wypływa cała szerokością tego otworu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez asharot
      Jaką polecacie gałkę na kierownicę ze wspomaganiem co by się po tygodniu nie rozleciała. Mam taką na oku https://sprzedajemy.pl/galka-kierownicy-mocowanie-na-ramie-oryginal-ursus-turobin-2-e30984-nr55136949
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v