Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany, a ja mam taki problem w mojej autosance. Ciągnik bije elegancko do 7 bar, hamulce działają prawidłowo, ale czy w przyczepie powinien być jakiś regulator ciśnienia, że jak nabijemy całą butle powietrzem to jakoś psiknie (tak jak to ma miejsce w ciągniku) Jak dłużej jadę to zaczyna mi syczeć ze złączki, wystarczy że dwa razy przyhamuje i już jest cicho.. podejrzewam, że za duże ciśnienie i wyrzuca złączką

Opublikowano

Pany potrzebuje pomocy, jak ktoś ma wiedzę to proszę o podpowiedź.

Czy brak w miejscu zaznaczonym strzałką regulatora siły hamowania może powodować bardzo powolne działanie hamulców i do tego dużą żarłoczność na powietrze?

Z góry dzięki.

Screenshot_2020-07-06-13-55-26a.png

Opublikowano

Panowie mam problem z hamulcami w D-47. Ciągnik( C360-3P) pompuje ciśnienie do ok. 6bar. Po podłączeniu przyczepy powietrze idzie do siłowników i jest cały czas zahamowana. Nie da się jej odhamować. Zawór ten za butlą  w ciągniku działa prawidłowo( czyli jeśli wciskamy pedał hamulca to brak ciśnienia w przewodzie). Może być tak że zawór w przyczepie jest źle podłączony?

Opublikowano

U mnie to siłowniki ,,mocniej się wysuwają" jak się przestawia tez zawór od regulacji siły hamowania (mam  4-ro pozycyjny więc w ostatniej pozycji przyczepa luzuje). Jutro jeszcze raz dokładnie sprawdzę wszystko. I mam jakiś inny zawór hamulcowy to może podłączę i potestuję. 

Opublikowano
21 godzin temu, dawid12 napisał:

Panowie mam problem z hamulcami w D-47. Ciągnik( C360-3P) pompuje ciśnienie do ok. 6bar. Po podłączeniu przyczepy powietrze idzie do siłowników i jest cały czas zahamowana. Nie da się jej odhamować. Zawór ten za butlą  w ciągniku działa prawidłowo( czyli jeśli wciskamy pedał hamulca to brak ciśnienia w przewodzie). Może być tak że zawór w przyczepie jest źle podłączony?

wcześniej ta przyczepa miała sprawne hamulce ?
mi to wygląda na złe podłączenie zaworu lub zacięty zawór, skoro podaje cały czas na siłownik

Opublikowano

Nie wiem czy coś pomogę bo tylko taki zdjęcie mam.W tej pozycji przyczepa pusta,do góry przyczepa pół pełna całkiem w drugą stronę przyczepa pełna.Jak chcesz to jutro ci mogę lepsze zdjęcie tych znaków zrobić.

IMG_20200520_195333758.jpg

Opublikowano

U mnie ten regulator siły hamowania ma 4 pozycje, pusta, pół ładunku, pełna i odhamowanie. A jak masz 3 pozycje to w tym zaworze obok powinieneś mieć grzybek do odhamowania. U mnie jeszcze z dołu butli jest taki zawór do spuszczania wody z butli i tak samo  można spuścić powietrze i też odhamuje. 

Opublikowano
19 godzin temu, redbull napisał:

tak jest 3 pozycyjny ale instalacja jest oryginalna i nie wiem jaki jest zawór ale chyba jakoś da się to odhamować czy nie?

oczywiście że się da odhamować, ale w tym przypadku zaworem a nie regulatorem

ZAWÓR STERUJĄCY HZS-2 PRZYCZEPA PRZYCZEPY D-47 D35 5598605792 ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez arturo4333
      Witam wszystkich! Mam takie pytanie czy do Ursusa 3512 można podpiąć dodatkowy siłownik pomocniczy? za odpowiedzi z góry dziękuję.
    • Przez mataxenon
      Witam. w związku z tym że nie mogłem nic znaleźć na forum, muszę założyć nowy temat. wiec tak przy moim ursusie nie ma w ogóle siłownika wspomagającego podnośnik, i chce go podłączyć ale nie moge się domyślić gdzie podłączyć zasilanie, proszę więc o pomoc, mogą być zdjęcia. czekam na odp.
    • Przez Lukas7
      Witam
       
      Mam problem i licze na Waszą pomoc mianowicie podłączajac silownik dwustronnego działania do 2 złączy na tyle c 360 patrzac od tylu w lewy jako zasilanie prawy powrót sterujac dzwignia kipru silownik sie wysuwa ale gdy przesuwam dzwignie kipru tak jak do opuszczenie np wywrotki do silownik sie nie wsuwa nie chowa dodam ze rozdzielac jest nowy uszy np z pługiem sie podnosza czy moze ja to zle rozumuje ?? pozdrawiam i licze na jakis odezw
    • Przez JOZEEKK
      Mam pytanie... Czym się różni siłownik hydrauliczny jednostronny od dwustronnego? Bo mam zamiar założyć do siewnika żeby znaczniki się same składały.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v