Polecane posty

usiu4513    0

witam mam problem z hamulcami w przyczepie i nie moge sobie z tym poradzic . otóż ciągnik bije powietrze do butli a z butli odrazu na siłownik a powienien dawac z butli dopiero jak wcisne hamulec czyli rozłącze tłoczenie powietrza czym to może być ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

To może źle podłączyłeś go lub nowy wadliwy innej przyczyny nie będzie bo tak jak piszesz bije butlę w przyczepie wciskasz hamulec lub zrywasz przewód między ciągnikiem a przyczepą i powinno dopiero hamować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

To jak masz zawór HZS-4 to jakie ciśnienie w ciągniku masz ustawione na zaworze do ilu nabija

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15347
58 minut temu, usiu4513 napisał:

witam mam problem z hamulcami w przyczepie i nie moge sobie z tym poradzic . otóż ciągnik bije powietrze do butli a z butli odrazu na siłownik a powienien dawac z butli dopiero jak wcisne hamulec czyli rozłącze tłoczenie powietrza czym to może być ?

 

A zawór szybkiego odpowietrzania w ciągniku działa by wypuścić powietrze z węża jak zahamujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bercik92    2200

Dlaczego po napełnieniu zbiornika przyczepy sprężonym powietrzem oraz odłączeniu czerwonej gruszy od ciągnika powietrze cofa się spowrotem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
usiu4513    0
39 minut temu, Rolnik1973 napisał:

A zawór szybkiego odpowietrzania w ciągniku działa by wypuścić powietrze z węża jak zahamujesz?

działa 

1 godzinę temu, Roki212 napisał:

To jak masz zawór HZS-4 to jakie ciśnienie w ciągniku masz ustawione na zaworze do ilu nabija

Dzieki za podpowiedź ustawiłem większe ciśnienie i wszystko działa ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818
Napisano (edytowany)

Bo właśnie HZS-2 wystarczy 5,5 bara a ten HZS-4 około 8 bar powinno być

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446
10 godzin temu, usiu4513 napisał:

zawór jest nowy 

Kupiłeś chiński zawór one tak mają. Musisz go reklamować u sprzedawcy.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15347

A co teraz nie chińskie?

Nawet jondeer z jułesa chińsko meksykański😁😁😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bercik92    2200
6 godzin temu, Rolnik1973 napisał:

A co teraz nie chińskie?

Nawet jondeer z jułesa chińsko meksykański😁😁😁

A Iphony produkują w chinach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

chcesz wiedzieć jak jest przykręcony do wózka czy jak podłączyć ?

jeśli to pierwsze to na takiej ceówce jak na foto

Znalezione obrazy dla zapytania d 55


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abc1922    1

Panowie czy po przestawieniu tych widełek za siłownikiem cylindra od powietrza przyczepa zacznie mocniej hamować? Bo gdy wcisnę hamulce to czuć lekk luz tak jakby było można jeszcze docisnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

gdyby komuś zależało na dwuobwodówce w ciągniku

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam mam problem z uciekającym ciśnieniem z zaworu na zdjęciu poniżej, powietrze ucieka podczas nabijania oraz hamowania, jak zepnę przewód też ucieka. Przyczepa hamuje i dobrze odbija hamulec lecz dość ciężko dobić ciśnienie bo ucieka tym zaworem. Umyłem cały układ nitro i nasmarowałem wszystkie części gumowe smarem, nie wiem gdzie leży problem. Czy ktoś jest w stanie mi odpowiedzieć który element w zaworze jest odpowiedzialny za zamykanie tego zaworka?  Dodam że gdy zatkam go ręką to przyczepa wypycha tłoki. Układ podpięty prawidłowo.

66670800_470074343803089_2055138496766541824_n.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3159

Ja mam jakieś ze sklepu po 15zł i mi środki po wypadały,także nie oszczędzaj tylko kup coś lepszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    97

Panowie taki problem, w hl są jednoobwodowe  hamulce i jest problem z opóźnionym działaniem, a w szczególności odbijaniem hamulców, jak spuszcze ręczny to dopiero za 3-4 sekundy odbija, a jak za mocno nacisne na pedał to przyczepa zachamuje w miejscu i dopiero jak się zatrzyma to odbije, wina po stronie przyczepy bo w autosance z tym Samym ciągnikiem pięknie hamuja,.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez arturo4333
      Witam wszystkich! Mam takie pytanie czy do Ursusa 3512 można podpiąć dodatkowy siłownik pomocniczy? za odpowiedzi z góry dziękuję.
    • Przez mataxenon
      Witam. w związku z tym że nie mogłem nic znaleźć na forum, muszę założyć nowy temat. wiec tak przy moim ursusie nie ma w ogóle siłownika wspomagającego podnośnik, i chce go podłączyć ale nie moge się domyślić gdzie podłączyć zasilanie, proszę więc o pomoc, mogą być zdjęcia. czekam na odp.
    • Przez Lukas7
      Witam
       
      Mam problem i licze na Waszą pomoc mianowicie podłączajac silownik dwustronnego działania do 2 złączy na tyle c 360 patrzac od tylu w lewy jako zasilanie prawy powrót sterujac dzwignia kipru silownik sie wysuwa ale gdy przesuwam dzwignie kipru tak jak do opuszczenie np wywrotki do silownik sie nie wsuwa nie chowa dodam ze rozdzielac jest nowy uszy np z pługiem sie podnosza czy moze ja to zle rozumuje ?? pozdrawiam i licze na jakis odezw
    • Przez JOZEEKK
      Mam pytanie... Czym się różni siłownik hydrauliczny jednostronny od dwustronnego? Bo mam zamiar założyć do siewnika żeby znaczniki się same składały.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj