Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O prąd to akurat nie chodzi bo grzeję starym prostownikiem, więc aku nie odczuje tego i właśnie się obawiam czy prostownik, taki mały bestera, nawet nie wiem ile ma amper, da radę odpalić płomieniówkę?

Opublikowano (edytowane)

Ja za płomieniówkę Iskry dałem 30zł. Ja wziąłem tą od Mf tylko było troszkę kombinacji bo tam jest gwint calowy...Nie miałem czasu jeździć i sąsiad mi dorobił taką tulejkę :) Ktoś kiedyś pisał że praktycznie taka sama jest od Forda transita i tam nie trzeba kombinować nic z gwintem bo jest metryczny a taką nakrętkę można dostać w każdym sklepie:) kawałek wężyka, zbiorniczek na płyn i gotowe:)Trzeba uważać podczas spawania bo strasznie ściąga materiał.Ja spawałem tulejkę z wkręconą świecą i tak troszkę ściągnęło. Polecam takie udoskonalenie bo na prawdę bardzo ułatwia rozruch:)

 

Tak to u mnie wygląda;

Edytowane przez prorok
Opublikowano

ja założyłem od mf i kupiłem za grosze taką nakrętkę a zasilanie paliwem podłączyłem za filtrem na dole tą śrubę zmieniłem na śrubę z zaworkiem i do tego kawałek rurki od mf i pasuję idealnie i tak samo pracuję w c330 mam też płomieniówkę tylko nie w kolektorze ale dopiero na początku filtra i nie bawię się w żadne zbiorniczki bo to śmieszna zabawa jak dla mnie

Opublikowano

Na pewno tak jest prościej, tylko tanie świece mają tendencję do puszczania paliwa przez zaworek, osobny zbiorniczek zabezpiecza przed przesączaniem paliwa do kolektora.

Ja na mrozie odpalam ciągnik sporadycznie, układ ze zbiorniczkiem w moim układzie jest OK. Zastanawiam się tylko nad dołożeniem za zbiorniczkiem prostej pompki gumowej z zaworem zwrotnym do diesla- coś w ten deseń http://allegro.pl/pompka-paliwa-gruszka-metalowogumowa-zawor-8-10-mm-i2992735412.html Przed odpaleniem można dodatkowo nabić ciśnienie.

Opublikowano

Ja za płomieniówkę Iskry dałem 30zł. Ja wziąłem tą od Mf tylko było troszkę kombinacji bo tam jest gwint calowy...Nie miałem czasu jeździć i sąsiad mi dorobił taką tulejkę :) Ktoś kiedyś pisał że praktycznie taka sama jest od Forda transita i tam nie trzeba kombinować nic z gwintem bo jest metryczny a taką nakrętkę można dostać w każdym sklepie:) kawałek wężyka, zbiorniczek na płyn i gotowe:)Trzeba uważać podczas spawania bo strasznie ściąga materiał.Ja spawałem tulejkę z wkręconą świecą i tak troszkę ściągnęło. Polecam takie udoskonalenie bo na prawdę bardzo ułatwia rozruch:)

 

Tak to u mnie wygląda;

http://www.youtube.com/watch?v=kU2H2W3q-wA

 

świeca od transita ma taki sam gwint jak ta od MF (7/8 cala), tylko działa bodajże na 8V bo jest w układzie z bocznym oporem czy cuś :) ludzie przerabiają to na świece MF bo to rozwiązanie najprostsze i najmniej awaryjne

Opublikowano

A są nawet z gwintem M22X1,75.

Wychodzi że były 3 rodzaje gwintów i przynajmniej 2 napięcia znamionowe.

 

W którym wariancie lepiej odpali przy - temp . ??

Oba rodzaje wspomagania rozruchu zimą maja podobną skuteczność. Stojąc przed takim wyborem trzeba zastanowić się nad kilkoma aspektami.

A najlepiej mieć oba. :)

Opublikowano

witam wszystkich mam do was jako fachowców z tematu c 360 pytanie naprawiam silnik w takim ciągniku i nie wiem jaki zestaw naprawczy założyć mam do wyboru MAHLE , ZETOR , KOLBENSCHMIDT ,URSUS

kilka lat temu remontowałem zetora 7211 i montowałem tam zestaw ZETORA w opakowaniu orginału zrobił ponad 600mgh i super się sprawuje nie pobiera oleju nie dymi dobrze odpala a jak jest z częściami do 60ki? czy zestaw zetoroski też będzie się tak dobrze sprawował czy coś innego będzie lepsze czekam na podpowiedzi

Opublikowano

a przypadkiem niewiecie co jest pakowane do zetora kto to wszystko produkuje czy to nie jest jakiś import (indie chiny) i ładne pudełko do tego tak jak to z zestawem mahle (tuleja krotoszyn pierścienie prima a tłok indie ) ale mówią że wszystko mahle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v