Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie pogorszyło chłodzenia,jest tak jak było.Seweryn-wentylator ma za zadanie dostarczać powietrze w dużych ilościach i swoją rolę spełnia,oryginalny filtr nie daje tych możliwości,ma słabą przepustowość do tego tłok musi wymuszać,zasysać powietrze,tu dostaje powietrze bezpośrednio w kolektor.Filtr pomimo swych niedużych rozmiarów nie jest najgorszy,łapki wentylatora robią swoje w zależności od obrotów,przy 1600obr. i zdjeciu rury ssącej powietrze dmucha bardzo mocno (pokusiłbym tu o jeszcze zmianę koła pasowego na większe (18tkę) miałbym ten efekt od niższych obrotów,filtr powietrza też bym zmienił na większy,byłaby jeszcze lepsza wydajność,a co do zabijania kurzem to czyszczę filtr raz na 3 miesiące,nie zabija się po dniu pracy,co roku wymieniam.

 

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9486d97fcb4989d8.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4d120445cd7cfea.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c764f7d68ef1a4ea.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/611d0d63d411ca61.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/edc18c441741866e.html

Edytowane przez Alamo
Opublikowano

Mozliwe ze ci się to sprawdza choć trudno w to uwierzyć. A temu że z jednej strony robi cisnienie a z drugiej lecą straty na filtrze i obciążeniu silnika. Na twoim miejscu Wywalił bym ten filtr, wentylator wypucował na glanc tak by żadnego paprocha w nim nie było i połączył od razu do kolektora. A filtr założył na króćcu ssącym wentylatora, oryginalny jaki ma 60-ka. Przepustowość ma spokojnie taką jak trzeba bo znacząco nie zwiększasz poboru powietrza przez silnik. Chronisz przed kurzem cały układ zasilania łącznie z wentylatorem a w filtrze na ssaniu wentylatora nie będzie ciśnienia więc i olejem nie będzie pluł. Powinna się jeszcze sprawność poprawić i unikniesz przeciskania zanieczyszczeń przez papierowy, mały filterek powietrza który nie jest przystosowany do tak dużego silnika i ciśnienia jakie daje wentylator. Gdzieś było foto 60-ki z turbo i filtrem umieszczonym obok silnika.

Opublikowano

Kto nie ryzykuje ten nie ma ;) ciekawe rozwiązanie przyznam,musiałbym zdemontować wentylator i zaspawać otwór z jednej strony a z drugiej przyspawać króciec ssący.

Opublikowano (edytowane)

Ja mam we wszystkich ciągnikach prócz FT gałki. Bez wspomagania też się dobrze gałką kręci, chyba że ktoś siły niema to co innego... ;)

 

Ja mam takie pomocowane

http://allegro.pl/ga...2402389840.html

Inne spadały z kierownicy

 

 

Jak pasuje ta gałka na kierownicę przylega dobrze do kierownicy ? (ursus c-360) ona ma jekieś tam łożyska/ wianki ?

 

ta by była fajna tylko wiercenie dziury, dał by ją na ramieniu kierownicy i by nie przeszkadzała w kierowaniu podczas nie używania jej http://allegro.pl/st...2413961675.html

Edytowane przez PIOTREK44
Opublikowano

Ta pierwsza gałka to powinna pasować,jak jest zrobiona według prawdziwych wymiarów.Ale to można zawsze poprawić.Tam raczej nie ma łożysk ani wianków.

 

Ta która podałeś to ona fajna jest.tylko ja będziesz wiercił to najlepiej zdejmij kierownice bo od spodu może plastik odpaść.Ja tak miałem to kierownice musiałem zmienić...

Opublikowano

Nie chce mi się w to wierzyć jakoś żeby wentylator doładował silnik pęd powietrza może i wytworzy ale co z ciśnieniem??. I tu podam przykłąd.

Kiedyś z bracikiem chcieliśmy założyć połówke turbiny z merca vito doładowującej (ukęcił sie wałek) do starej vectry diesla. Toczyliśmy w alu koła pasowe by ograniczyć opory dokłądalismy przekłądnie by zwiększyć obroty. Max uzyskaliśmy 15 000 obr. na turbinie i guzik to dało zero efektu tylko roboty mase, więc wątpie, że wentylator doładuje taki silnik jeszcze przy 2000 obr/min. Szczerze dla mnie to ściema ale 5 a pomysł i chęci

Pozdrawiam

Opublikowano

Ta pierwsza gałka to powinna pasować,jak jest zrobiona według prawdziwych wymiarów.Ale to można zawsze poprawić.Tam raczej nie ma łożysk ani wianków.

 

Ta która podałeś to ona fajna jest.tylko ja będziesz wiercił to najlepiej zdejmij kierownice bo od spodu może plastik odpaść.Ja tak miałem to kierownice musiałem zmienić...

dziury wiercić nie będę nie chcę osłabiać kierownicy a poza-tym teraz kierownicę są takie niekształtne ja mam oryginał podobno

Opublikowano

Mam pytanie odnośnie podnośnika w C-360. Otóż mam zrobiony pług do śniegu na przód i planuję do niego założyć siłownik jednostronnego działania i zastanawiam się jak estetycznie i praktycznie doprowadzić do niego zasilanie. Myślałem żeby tam gdzie się przykręca rurki do wyjść hydraulicznych zamontować trójnik. Wtedy z jednej strony będzie wyjście do tyłu a z drugiej na przód i w związku z tym mam pytanie, czy można tak zrobić i czy jak będę podnosił pług to nie rozwali mi tylnego gniazda hydraulicznego, bo przecież będzie tam ciśnienie?

Opublikowano

3901a36d9de89e10m.jpg

d5a3e0d741069c18m.jpg

 

Po zmianie filtra na wydajniejszy obr max wzrosły o 50 na min,zauważyłem też że ciągnik przy ciężkiej pracy przestał dusić się jak było to wcześniej,teraz kopci na czarno,czy to dlatego że powinienem zwiększyć dawkę paliwa?

Opublikowano

A czy możliwe że coś przestawiło się z dawką paliwa?ciągnik po kapitalnym 5 lat z początku palił mniej a teraz więcej czy to czas sprawdzić wtryski? zrobiłem 700mth

Opublikowano

Wtryski powinno się profilaktycznie sprawdzać raz za czasu. Samo ustawienie to niewielki koszt a szybko wróci sie w paliwie. Daj do ustawienia wtryskiwacze bo kopcenie to typowy objaw ich złego działania. Kopcenie silnika na czarno to nic innego jak zbyt mało powietrza w stosunku do paliwa. Jako że coś tam kombinujesz z filtrem to trudno teraz powiedzieć czy to wina wtryskiwaczy czy filtra powietrza. Spróbuj bez filtra. Jak będzie mniej dymił to znaczy że opór jest na filtrze. Dawki nie zwiększaj bo sama zmiana filtra nie poprawia aż tak napełniania powietrzem cylindra żeb było to potrzebne.

Opublikowano

Dzieki za pomoc,wezmę się niedługo za wtryski.Założyłem filtr dużo powierzchniowy wiec trudno uwieżyć aby to od tego cały ten problem,co ciekawe na rozgrzanym silniku ciągnik ma zabójcze obroty,gdyby był niedobór powietrza pewnie taki wynik byłby nieosiągalny

Opublikowano (edytowane)

Obroty silnika reguluje regulator obrotów. Przekraczając ustawioną wartość stopniowo zmniejsza ilość paliwa zmniejszając lub powstrzymując w ten sposób dalsze rozbieganie. Jeśli tobie silnik rozbiega się bardziej to raczej jego wina a nie filtra powietrza.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Czyli choć bym miał wstawioną porządną turbinę regulator nie pozwoli sobie przekroczyć ustalonaj wartości obrotów?Myślę że jest inaczej przy silniku który ma dostarczoną większą dawkę powietrza,regulator obrotów jest ustawiony pod oryginalny filtr,przy najwyrzszych obrotach stale podaje tą samą dawkę paliwa (zimny,czy rozgrzany),w tym czasie podłączmy np przewód z ciśnieniem od sprężarki pod kolektor ssący,obr muszą automatycznie wzrosnąć przez wyższe ciśnienie sprężania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v