Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeden niezadowolony użytkownik 690 tki i już nagle cała firma do d*py, Czytam i płacze ze śmiechu, dopuścić niektóre osoby do komputera i oto efekty czytając posty wyżej. Jeśli nie macie nic ciekawego do powiedzenia, to nie nabijajcie postów.

Sam autor tematu też nie grzeszy znajomością słownika ortograficznego... Teraz sobie zajrzyjcie do galerii, i zobaczcie ile jest osób które przepracowało trochę motogodzin tym ciągnikiem, i które nie miało praktycznie żadnej awarii....

 

Ursus lepszy ? Wy chyba nie wiecie co piszecie.... Kolega ma 5524 to jest taki super, że więcej czasu przestał na serwisie, niż u niego na podwórku.

 

 

 

Co do mocy, to jest też taka opcja, że podczas montażu wsadzili Ci silnik od 675

 

 

z Toba sobie jeszcze nioe skończylem.głownie przez TWOJE opinie 170 tys za mojego farmtracka poszlo sie je*ac.teraz mam problem.cieknie olej ze skrzyni,łozysko na sprzegle pszolo,brak mocy i pali jak smok.Powinni Cie zbanowac za szerzenie głopot i nieprawdy.

Opublikowano (edytowane)

Miałem już nie wchodzić na tą idiotyczną stronę, ale dochodzą mnie słuchy, że ktoś tu niesłychane historie wymyśla o mnie..

 

Jak widać nie jestem zbanowany, i póki co nie macie za co mnie zbanować..

 

@niciex Ja z Tobą nawet nie zaczynałem :) Mam 2 ciągniki tej marki i skoro jestem z nich zadowolony, to mogę pisać co mi się żywnie podoba, kiedy chce i jak chce, a Ty jak to mówią, możesz mi "naskoczyć" I po pierwsze, zanim do czegokolwiek wsiądziesz naucz się tym jeździć - zacznij od roweru. :) Na 100% zatarte łożysko oporowe jest wynikiem albo Twojego grzebania przy sprzęgle czyt. za mocno podciągnąłeś, albo jeżdżąc trzymałeś nogę na sprzęgle - wybierz jedno z dwóch :) Co do spalania jak wyżej ;)

Po drugie nikt Ci tego ciągnika nie kazał kupować, kupiłeś go z własnej woli.

 

A co do tego :

Powinni Cie zbanowac za szerzenie głopot i nieprawdy.

 

Zapamiętaj sobie jedno - rzucanie oszczerstwami jest karalne, więc jeśli kiedykolwiek znów zechcesz pisać na mnie wymyślone bajki, to lepiej zastanów się nad tym ;)

 

 

Mam nadzieję, że już więcej nie będę musiał wchodzić na tą beznadziejną strone...

 

Miałeś bana i zmierzasz do kolejnego. teraz 1pkt za prowokowanie.

Edytowane przez milanreal1
Opublikowano

Po 1 od grzebania w bebechach ciagnika mam serwis.Po 2 Ty zadowolony z ciagnika zawsze jestes.mimo że nie miał mocy tez byles z niego zadowolony?I pragnę tu przypomniec pewien wątek na forum.Gdy kupiles swojego 675 dt(czarnego)mowiles ze jako on jest super,mocny,silny,szybki zwinny (generalnie w Twojej ocenie kazdy ft taki jest).A tu nagle problemy z pompą,to nie ma mocy i cieknie.W ogóle nie rozumiem takich ludzi jak Ty.Kupujesz ciagnik.Przez dluzszy czas mowisz ze jest super,malo pali(mimo ze dawales mu wysokie obroty).Jakis czas temu piszesz "od poczatku był słaby".Come on.Co z Toba nie tak?

  • Like 4
Opublikowano

kolejny raz przednie kolo dziura to bylo jakies 2 tygodnie temu.a wczoraj zaczelo syczec mi z tylu rozebralem i ta sama sytuacja co z przodu detka przy prazkacz na oponie jest przetarta.chyba jakies wadliwe opony .no i rzecz powazniejsza tez wczoraj nie wiem z jakiej przyczyny pompa hydrauliczna i od wspomagania na laczeniu zaczela ciec strzykac olejem rozsadzilo je szpilki ktore je skrecaja gwint zerwalo. dodam ze juz na gwarancji byla zmieniana.czym dluzej uzytkuje ten ciagnik coraz bardziej mnie denerwuje bo wiecznie cos dodam ze obecnie mam zaledwie 900 godzin.co bedzie dalej?

Opublikowano (edytowane)

czytam te posty i jestem bardzo zdziwiony. Ja osobiście posiadam farmtraca 685 od 2010 r, mam przepracowane 1500 mtg i nie narzekam na niego. Kupowałem bespośrednio z fabryki, nie od dilera. Do serwisu nie mam zastrzeżeń, na gwarancji wymieniali mi przewód olejowy , na drugi dzien po telefonie był serwis. Koszty przegladów bardzo niskie, pierwsze 2 chyba po 600zł. Z awari to po 1000 mtg wymieniłem linki od podnośnika, pękło mi siedzenie pasażera, urwały się tylne światła w dachu( ale to to raczej od tego że dużo pól jest przy lesie i są gałęzie)i urwała się jedna śruba od przednich obciążników. Patrząc o jakim mówicie spalaniu to już wgl nie rozumiem. W orce z  Unia Tur 3+1 na resorach 35 cm spala 8 litrów na godz.  W agregacie 3.2 m , talerzówce 3.15 m  5 litrów na godzine. W transporcie jak się jedzie spokojnie to 6 a jak ostro to tak z 7-8 litrów.

Takich przypadków felownych ciągników można spotkać dużo i to w każdej marce ciągnika.  Ja osobiście jestem zadowolony ze swojego farmtraca 685 , bo za 115 tys nie kupilbym lepszego ciągnika, więc nie ma co oczekiwać najlepszej jakości plastików w kabinie itp.
A o dbaniu fabryki o klienta również złego słowa nie powiem. Dodam również że przymierzam się do kupna nastepnego farmtraca, modelu 7110. Szkoda że model 130KM będzie dopiero gdzies za rok lub dwa bo nad nim bym się zastanowił

 

 

Edytowane przez ziksa
Opublikowano (edytowane)

A  ja tam mam 690 od 2012 roku i pracuje jako główny ciągnik na 40 ha z czego 30 to orne. W tej chwili ma 1600 motogodzin Mam tura belarke i ztym wszystkim śmiga znakomicie. Miał pare usterek ale takie usterki to nie usterki a mianowicie: wymienili zawór od hamulców do przyczepy bo jak sie reczny zaciągneło to schodziło wszystkie powietrze, wymienili czujnik ciśnienia oleju w silniku bo jak sie rozgrzał to na wolnych obrotach pipkał choć zegar był wkręcany i ciśnienie miał tak jak powinno, no i ta linka od sprzęgła ale teraz fajną wymyśleli z tawotniczką i problem jak ręką odjął.Palić pali tak jak powinien masz ciężką noge to spali nie ma co sie dziwić w orce ale jak szybko zaora a nie ciąnie sie jak 1014 co z tego że te 1014 ma tyle koni jak skrzynia wolna i nie ma polotu w orce czy normalnej jeżdzie, zarówno to samo jest z mtz - żółwie.Tak że chyba zależy komu jaki sie trafił

Edytowane przez gidzio88
Opublikowano

kolejny raz przednie kolo dziura to bylo jakies 2 tygodnie temu.a wczoraj zaczelo syczec mi z tylu rozebralem i ta sama sytuacja co z przodu detka przy prazkacz na oponie jest przetarta.chyba jakies wadliwe opony .no i rzecz powazniejsza tez wczoraj nie wiem z jakiej przyczyny pompa hydrauliczna i od wspomagania na laczeniu zaczela ciec strzykac olejem rozsadzilo je szpilki ktore je skrecaja gwint zerwalo. dodam ze juz na gwarancji byla zmieniana.czym dluzej uzytkuje ten ciagnik coraz bardziej mnie denerwuje bo wiecznie cos dodam ze obecnie mam zaledwie 900 godzin.co bedzie dalej?

wywal dętki wstaw wętyle bezdętkowe i smigasz dalej bez nerwów. Ja też tak miałem w 690 i wywaliłem dętki wstawiłem wentyle od bez dętkówek i wszystko gra.

Opublikowano

Panowie co może być przyczyną jarzenia się kontrolki zanieczyszczenia filtra powietrza stało się to po myciu myjką ciągnika i chłodnicy. oczywiście filtr jest czysty.

Nic poważnego tylko zalałeś wodą i sie robi małe zwarcie woda wyschnie i bedzie git. To samo robi sie z kontrolką blokady jak tam polejesz wody też bedzie sie delikatnie jarzyć

Opublikowano

Mam pytanie odnośnie skrzyni biegów w Ft 690 w mojej miejscowości jest dwa takie modele i w obuch siadły łożyska na wałku w skrzyni biegów czy to zbieg okoliczności a może wada fabryczna czy mieliście takie problemy choć ja na swojego Ft 690 nie narzekam .

Opublikowano

czytam te posty i jestem bardzo zdziwiony. Ja osobiście posiadam farmtraca 685 od 2010 r, mam przepracowane 1500 mtg i nie narzekam na niego. Kupowałem bespośrednio z fabryki, nie od dilera. Do serwisu nie mam zastrzeżeń, na gwarancji wymieniali mi przewód olejowy , na drugi dzien po telefonie był serwis. Koszty przegladów bardzo niskie, pierwsze 2 chyba po 600zł. Z awari to po 1000 mtg wymieniłem linki od podnośnika, pękło mi siedzenie pasażera, urwały się tylne światła w dachu( ale to to raczej od tego że dużo pól jest przy lesie i są gałęzie)i urwała się jedna śruba od przednich obciążników. Patrząc o jakim mówicie spalaniu to już wgl nie rozumiem. W orce z  Unia Tur 3+1 na resorach 35 cm spala 8 litrów na godz.  W agregacie 3.2 m , talerzówce 3.15 m  5 litrów na godzine. W transporcie jak się jedzie spokojnie to 6 a jak ostro to tak z 7-8 litrów.

 

Takich przypadków felownych ciągników można spotkać dużo i to w każdej marce ciągnika.  Ja osobiście jestem zadowolony ze swojego farmtraca 685 , bo za 115 tys nie kupilbym lepszego ciągnika, więc nie ma co oczekiwać najlepszej jakości plastików w kabinie itp.

A o dbaniu fabryki o klienta również złego słowa nie powiem. Dodam również że przymierzam się do kupna nastepnego farmtraca, modelu 7110. Szkoda że model 130KM będzie dopiero gdzies za rok lub dwa bo nad nim bym się zastanowił

gdzie sa jakies wzmianki o modelu 130 km...

Opublikowano

Z7245 zle mnie zrozumiałeś ja że swoim Ft690 nie mam problemu oprócz urwanej linki sprzęgła. Tylko piszę o dwóch Ft 690 z mojej miejscowości co mają po około  300 mtg i w obu padły jakieś łożyska w skrzyni i to mnie zdziwiło dlaczego tak szybko i w dwóch prawie jednocześnie.Ja w swoim olej w skrzyni biegów mam zalany na miarce na max + 5l tak mi zalecił mechanik bo jak jest po między min a max to jest za mało i jakiś wałek ma słabe smarowanie a ty co o tym myślisz.

Opublikowano

Ja zawsze oleju leje więcej niż max, jak zejdzie poniżej minimum to już rewers zaczyna ciężko chodzić a to znak żeby dolać. A co do tych dwóch przypadków to powinni zgłosić  to do fabryki bo to ewidentnie wada łożysk.

Opublikowano

Te ciągniki są na gwarancji i robią ich w serwisie chyba nawet jeden z nich przyjechał w sobotę .A ty ile lat masz ten ciągnik ze tyle mtg już zrobiłeś i co myślisz o Ft 690 i standardowe pytanie czy kupił byś ten ciągnik jeszcze raz i jeszcze jedno jakim olejem zalaną masz skrzynię.

Opublikowano

Pięć lat, a do skrzyni to wlałem orlen agro stou 10w30, z pewnością kupiłbym go jeszcze raz. Niezawodny i tani w eksploatacji, tylko teraz brałbym z kabiną z KOJI bo Metal fach ma swoje niedoróbki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v