Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z grzaniem silnika.Zauważyłem że kurczy się wąż dolny od chłodnicy tak od 1600 obrotów wzwyż .Na max obrotach nie ma obiegu.Zamiast termostatu mam rurkę.Wygląda na częściowo niedrożną chłodnicę.Kilka lat temu ją wymieniałem i raczej jest to zaolejenie niż kamień.Ma ktoś dobry sposób jak to udrożnić.

Opublikowano

Ursus c 330 jak zauważyłem ze grzeje się głownie jak włączę wszystkie światła na masce plus 3 na kabinie to temperatura na wskaźniku strasznie idzie w gore jak wyłączę światła to temperatura spada. Co to może być ? w czym jest przyczyna ze tak się dzieje?

Opublikowano

A masz przekaźniki czy nie?

 

Nie jestem pewien czy ejst czy nie ale powiem tyle ze nowa instalacja jest założona i robił to znajomy elektryk

Tylko że w 30-stce masz czujnik działający na zasadzie rozszerzalności cieczy w rurce idącej do zegara więc co się mają światła

właśnie tez mnie to dziwi ale jak załączę światła to temperatura na wskaźniku idzie do góry ale sprawdzałem dziś tak ze odkręciłem kranik od wody i normalnie idzie ręką polać a na wskaźniku pokazuje ze jest w połowie czerwonego

Opublikowano

Problem występuje zaraz po załączeniu świateł czy po pewnym czasie? Może przewód z alternatora/prądnicy ktoś poprowadził razem z kapilarą z czujnika temperatury i jeżeli ma on za mały przekrój to się grzeje, a wraz z nim kapilara.

Opublikowano

Witam jestem posidaczem ursusa c 330 kupiony byl 7 lat stal nieuruchamiany po kupnie zrobilismy mu remont to znaczy nowe zestawy naprawcze wal do slifu kiedys juz ktos zrobil 1 aktualnie jest 2 nowa pompa wtryskowa wtryski nowa pompa oleju glowica po regenreacji problem polega na tym ze jak sie trosxke rozgrzeje dmucha powietrzem z odmy i trosxje kopci na niebiesko jak cieply temp ok 75 cisnienie przy tej tem 3.8 bara po sciagnieciu pokrywy to powietrze wydistaje sie z kanalu lasek popychaczy od ssania co jest nie tak prisze o pomoc 

Opublikowano

A dotarliscie go po remoncie ? bo jeśli nie to C330 lubiły nawet pluć olejem z tłumnika zanim się pierscienie nie dotarły ( około 40mtg ) jeśli jest na dotarciu to nie przeciążaj go i nie przegrzewaj daj mu chodzić na wolnych obrotach na pusto masz przedmuchy na pierscieniach  przez to spala trochę oleju i dmucha z odmy choć jeśli mocno nie dmucha z odmy to normalne  bo silnik musi oddychać

Opublikowano

Zamki pierścieni  nie może być jeden po drugim,po drugie jeśli nabiłeś 10 mtg to zacznij nim jeździć do 1600 obrotów niech silnik dostanie trochę tego obciążenia

Opublikowano

Może nawet dojść do zjawiska "spolerowania" tulei cylindra. Ja bym zaczął jeździć trochę po pół godziny, jak dobrze dotrzesz, powinny skończyć się problemy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v