Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam pytanie co to moze byc silnik sile ma swoja jest on w orginale i dokladnie nie wiadome ile ma mtg ale wypracowany to on nie jest i problem tkwi ze widac jak cieknie olej z kolektora co to moze byc ciagnik nie zawsze dymi

Opublikowano

kurcze no ciagnik nie dymi tzn podymia ale w momencie jak olej sie wydostaje a moze cos z glowica ? uszczelka plyn jest czysciutki no nie wiem ciagnik ma jeszcze opony orginalne i ladnie zapala problemow nie ma no ale olej wydobywa sie z tlumnika i cieknie po bloku nie duzo ale cieknie i tak czytam moze byc duzo mozliwosci ;/ a kasy brak na remont ale jezdzic tak nie wolno tez

Opublikowano

Otwory w głowicy w które są wkręcone szpilki do których mocowany jest kolektor wydechowy nie są czasem na wylot ?

 

W 30 tak jest , otwory w głowicy są na wylot i olej z głowicy delikatnie się sączy po szpilkach , wygląda to jakby wyciek był między kolektorem a głowicą .

U mnie tak było , wystarczyło wykręcić szpilki pokryć gwint czerwonym silikonem wkręcić i po problemie .

 

Nie wiem jak jest w 3p ale może być podobnie sprawdź .

Opublikowano

Widać jednak wypracowany jest. Są dwie opcje. Przepalona uszczelka pod głowicą między cylindrami. Najbardziej prawdopodone. Ewentualnie zużyte tuleje.

w 3p jak się uszczelka pod głowicom przedmucha to odmom z pod kapy zaworowej na niebiesko dymi, też tak miałem po prostu głowica do regeneracji (gniazda zaworowe wypalone) i tuleje, pierścionki, tłok itd

Ps. dużo oleju ci bierze? mi przed tym remontem co ci opisałem potrafił 1 litr na 15 mtg wziąć :ph34r: teraz ani grama B)

Opublikowano

Mój 255 też ładnie chodził nie dymił, jakąś tam moc mmiał. Doszło do tego, że litr oleju szedł na 40 l on. Po rozbiórce silnika okazało się, że nie jest tak rózowo. U mnie była popekana jedna tuleja. Wystarczy, że będzie jakiś problem na jednym celindrze. Bez zdejmowania głowicy nic nie zobaczysz. jak cieknie uszczelniaczami to silnik jest juz dość wypracowany. I prosze nie piszcie tych głupot o paliwie. Każdy normalny człowiek widzi co jest paliwem a co olejem.

Opublikowano

Kolego ty sprawdz uszczelke pod pokrywa zaworow. Nowa kosztuje z 10 zl ewentualnie troche silikonu i dobre umycie silnika. 3p tak maja ze uszczelka puszcza,dobrze dokrec pokrywe zaworow i daj gumowe podkladki na szpilki. Pare srubek do odkrecenia i po problemie tylko dokladnie trzeba sie przyjrzec gdzie puszcza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez kwiat82cch
      Witam. Mam pytanie. Otóż tak, posiadam problem przy moim fohn deere 3140, wyciek jest pod tylnym mostem, olej kąpię z rurki na zdjęciu i pytanie brzmi, jak uszczelnic ta rurkę, co trzeba wykręcić... 


    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v