Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chyba w lekkich pracach bo w glebokiej orce to 3p na 3 skiby steka jak glupi z gazem w podłodze, podczas gdy c-360 jedzie na 2 na 1800obr/min.

W głebokiej orce na 2 biegu to zaden 3p nie steka.Ja swoim nigdy nie orałem na 2 biegu bo za wolno szło.Wykrecasz ogranicznik obrotów wrzucasz 3 bieg i ogien w pole.Na wiosce zadna 60 nie miala szans do naszego 3p.talerzowke 3m pólzawieszana to na 2 ciagał i wtedy dopiero stekał ale kółka w powietrzu były.Jednak musze przyznac ze nie ma reguły gdyz kolega ma 3p to jakis taki słaby jest i silnik juz wymieniał bo mu wał pekł a wcale ciezko nie miał.

Opublikowano

ja mam 60 i nigdy w życiu nie zamienił bym sie na 3p kiedyś pożyczyłem od sąsiada jego 3p które miało robiony remont przeszło rok i wsadziłem go w pługi 3skibowe w druga klasę ziemie prawie sama glina to nie chciał mi 2 biegiem ciągnąc a jak 60 zapnę do trójek to na trzecim biegu gania a sąsiad sie tylko mnie pyta co mu zrobiłem ze on jest taki silny :P:D

Opublikowano

Silnik zwykly ursusowski jest połączony bezpośrednio z obudową sprzęgła zaś silnik perkinsa ma specjalną kryzę która umożliwia polączenie z (tyłem)

Poza tym 3p ma dłuższy wałek sprzęgłowy

Każdy lubi to co chwali

Każdy chwali to co ma

3p jest dobry i c 360 jest ok

Opublikowano

moim zdaniem ani rozwiercanie cylindrów ani zakładanie turbiny niema sensu ponieważ np. mój 3P ma nowe opon wszystkie obciążniki no i kabine która waży prawie 300kg i nawet na 3 nie brakuje mu siły tylko jak ma ciężko boksuje kołami więc po co więcej mocy jeżeli z fabryczną mocą brakuje dociążenia a co mówić jeszcze z turbiną

Opublikowano

Mowcie co chcecie ja i tak zapakuje sobie turbine do 60siatki ale nie jakos agresywnie ,,pompujaca'' powietrze do silnika raczej takie lekkie doladowanie zeby poprawić dynamikę silnika bo to mulizna jest zanim sie bujnie... uważam ze to najprostszy sposób dodania nocy ktory przy odpowiednin ustawieniu nie poniszczy silnika napewno :) ktos z was na turbiny w 60? od czego? jak chodzą?

Opublikowano

Nie pamiętam w którym numerze topAgrara jest opisana 60tka turbo ale z tego co pamiętam to taka przeróbka nie ma sęsu bo dodali mu mocy ok do 80 km a spalanie wzrosło do 15 l na mtg no i ceny podzespołów też sa jakie są jak sie chce porzadne to więcej bedzie kosztować niż ursus wart wieć nie lepiej zainwestowac w 80tke spali ok 10 cięższa lepsza kabina i wg ;)

Opublikowano

A wracając do 360 turbo z topagrar to jedna modernizacja mi się spodobała a mianowicie dodanie siłownika do podnośnika co pozwalało zwiększyć udźwig podnośnika o pare kg fakt faktem że ursusowi czasem brakuje pary żeby podnieść cięższą maszyne ;) może kolega pomyśli nad takową modernizacją. z tego co pamiętam to wystarczy dłuższy sworzenń zamiast tego co trzyma dolny zaczep i małe spawanko ramion no i siłownik.

Opublikowano

Widziałem taką modernizacje w jakiejś gazecie możliwe że Top Agra ;) i uważam ją za bardzo przydatną, tylko na co komu wiekszy udzwig jeśli by z niego nie korzystał??? ;) o co do wykonania to proste tylko trzeba by jakiś siłownik ogarnąć żeby zamontowac :angry:

Opublikowano

Jak zwiększyć moc C-360 - tylko po co ?? jesli do pracy to polecam zakup poprostu wiekszego ciągnika - obecnie nie jest to wiekszy problem - ale jesli dla zabawy badz samej satysfakcji to proszę bardzo - w skandynawii bardzo popularne są zawody tractorpuling wiec i dla takiego "monstera" znalazła by sie robota ;)

 

wracając jednak do tamatu to rzeczywiście mozna by pokusić się o zwiększenie średnicy cylindrów co dało by nam zwiekszenie pojemności - ale tylko pozornie bo wzrost pojemności przy tym samym układzie dolotowym mogł by mało dać (ciagnik zasysał by wiecej powietrza ale średnica kolektora dolotowego mogła by okazać sie "waskim gardłem" i silnik nie dostawał by odpowiedniej ilości powietrza) w tej sytuacji dobrze było by pokombinować z załozeniem kompletnej głowicy od zetorka wiekzej mocy np 72XX lub nawet 77XX - w takich warunkach silnik miał by juz odpowiednią ilośc powietrza i mozna by pojść dalej - czyli podwyższyc dawkę paliwa - tylko z tyostrożnie bo przestawienie w normalnym C-360 o 3 ząbki jest jeszcze dopuszczalne ale przy 4 ząbkach to moze skonczyć się nieciekawie czególnie jesli ktoś ma juz mocno zużyty regulator obrotów - poprostu silnik Diesla ma to do siebie ze obroty będą wzrasatac wprost proporcjonalnie zwiekszania dawki paliwa - oczywiscie tak długo jak silnik nie ulegnie uszkodzeniu

Opublikowano

Według mnie zwiększenie średnicy tłoków bez zwiększenia ilości powietrza dostarczanego do tłoków mija sie z celem bo przecież co nam po większej pojemności skoro mała średnica zaworów nie wystarczy aby napełnić większe tłoki odpowiednią ilością powietrza, większa średnica tłoków + turbo to wtedy widze sens ;) takie jest moje zdanie co wy o nim myślicie?

Opublikowano
Widziałem taką modernizacje w jakiejś gazecie możliwe że Top Agra ;) i uważam ją za bardzo przydatną, tylko na co komu wiekszy udzwig jeśli by z niego nie korzystał??? :P o co do wykonania to proste tylko trzeba by jakiś siłownik ogarnąć żeby zamontowac :angry:

koledzy jak jest wyprowadzona hydraulika

Opublikowano
Według mnie zwiększenie średnicy tłoków bez zwiększenia ilości powietrza dostarczanego do tłoków mija sie z celem bo przecież co nam po większej pojemności skoro mała średnica zaworów nie wystarczy aby napełnić większe tłoki odpowiednią ilością powietrza, większa średnica tłoków + turbo to wtedy widze sens ;) takie jest moje zdanie co wy o nim myślicie?

po co w ogole zwiekszac srednice tlokow jesli zaklada sie turbo??zastanow sie troche;)

Opublikowano

Jakby już udało się zwiększyć moc silnika to może do tego jeszcze przedni napęd zrobić byłby lepszy uciąg i może większy udźwig TUZ może dało by się zrobić żeby z 4pługami ganiać po polu a może lepiej by było po prostu spróbować zamontować większy silnik tylko jaki by pasował?.

Opublikowano

Co do zmiany silnika w C-360 to może podpasował by Leyland 4 cyl?.W koparkach waryński k-406 (na kołach) były montowane silniki c-360 oraz 4 cylidrowe leylanda. Najlapszym rozwiązaniem jest opcja kolegi @quercus. ;)

Opublikowano

To i ja dodam swoje 3 gr, wprawdzie roblismy operacje odwrotna czyli 360 -> 3p bo w druga strone to nie wiem po co to robic, wiec: poza walkami inne sa rowniez kola zamachowe a dokladnie mocowanie ich do walu korbowego, w perkinsie jest bodajze na 5 srub a 360 na 3 lub tez piec ale rostaw inny, wiec jesli z silnikiem nie bedziesz mial kola zamachowego to twoje z 3p nie bedzie pasowac. Jesli operacja zamiany sie powiodla i nie potrzebujesz kola zamachowego do 3p to ja za rozsadna cene z checia je odkupie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v