Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A moze masz uszkodzony gdzies kabel sygnałowy od czujnika bo skoro nie pokazuje ci predkosci wom????

4 minuty temu, Pigmei napisał:

Też zmierzyłem i mam  jak widać. U mnie działa poprawnie.

ADCreHfZsXKtMkK6Ue4wBWt_3IlNw4XZINI0kLTz7uOX6hSNAsfwqOYQynK0ErpLvxF8yN2ebldfSwBkuowL9fuLle_4D6EMdpY6Ynfhq48hBUITQkp4G7xJzr84DU7b451-rkw6j9CCcXpGjIDLfMmnuZ-705AK0W1vkBFwagC-c2AaP2PPECQA-HvpJuJ9Go-r_OgPJzJPyM2vTsyFpBV1fTjZES_1M0RXw05A_CiqQzAB4NjaTiJlsTd8ryDCFY6j9nqoP-fGVqFYnBMp8VF0mMQ660hYe1VbVFLJ_Chmqpa9YNxXPU1wvXNnaa292bNcryNDZAmzNWRBN5iqnAVvOmwvGRyjavl-khOS3jB2LOSvwB21KXo1WXqtsc55sWTja6DsxwSJ2loqtqZHCwChcAU48lkp2Ts_uwHdYC8J6jHrTTTiXxqhEjG8wPvotW2o9s9sCaHzr7a99lwJlLzefJZjzDT_Ch1FKR4Ab5OI3KT4FHHD2eJTxOE9si1zY4ALWBXvO9alj9FMuU9lFn6sW0m-f61lJIekxWU8DiAtxoyLx3PAauwXUI0stkKvyuBrUXmKhIL5CixOnlwxRa3_OD6TbF8bO5QBub_GqupuuoHQ-ea8y4iMWYhGJnYR4FgSeBoA_lVmFjpYhaf4M8ETxihVI8bF-hZvOhQTrQam24PB1Tn13Kh8IvftnoAi_KqJ0Zq2_YNQsuY-dNGqqiwjJ2md28Zz0Htb9Cxt49cwEnPR-bsarQob4iguwKlnFjHi5MMpvloy9aVGn_Jd5rrvseHFLMXtKIxwJLPCbScifvrJMKdrC9fQdtTOFXU9Wo3Odj39_9qhPHsi-1c2-j4Bx54Zi7nKqcjga5FpaZbp3JfVlihTOEwGsZTSGO7NPtF9qw=w689-h919-s-no-gm?authuser=0

Moge wiedziec jaki model ciagnika?

Opublikowano (edytowane)

Dzięki panowie. Zamówiłem kolejny czujnik. Jak przyjdzie do sklepu to zmierzę i wtedy będę wiedział czy te co mam są uszkodzone. Jeśli nie to go zwrócą. Tak się dogadałem. Mi pokazują wartości jak u Krystiana. Ciągnik mc cormick mtx 150. Wstępnie się umówiłem z gościem co zajmuje się elektryka w ciagnikach. Ma mi przyjechać w środę - czwartek i posprawdzac obwody. Tak jak pokazują błędy. 

To się zgadza że w tych większych case są inne czujniki. @Ziel jaki masz model ?

Edytowane przez krzychu121
Opublikowano
2 godziny temu, Ed2000 napisał:

Panowie pilnie potrzebuję rozpiskę bezpieczników mc130 z roku 2013 kabina cztery slupki bo nie mam naklejki na boczku z opisem. Moje Foto z bezpicznikami. Może ktoś podrzucić zdjęcie rozpiski.

IMG-20231209-WA0011.jpg

Może byc z tym spory problem, bo do tych T3-jek ogólnie są niedostępne serwisówki. 

Opublikowano

Chyba tak. Przyjedzie to będzie sprawdzał. Ja się na elektronice słabo znam. Poczyscilem wtyki kontaktem i z grubsza kable przejrzałem. Nic nie znalazłem. Kiedyś miałem problem z przednim napędem że nie chciał się wyłączyć. Cewkę, elektrozawór wymieniłem i nic. Przyjechał elektromechanik i doszedł że sterownik masy nie daje. Dał masę bezpośrednio od wtyczki z cewki na śrubę i wszystko zaczęło działać . Może i teraz coś ,, wyskoczyło'' w sterowniku i stąd te cyrki 

Opublikowano

Mógł pokazywać ale przekłamaną i sterownik widział to jako poślizg. Takie są pierwsze objawy padania czujnika. Trzeba mieć troszke doświadczenia aby to zdiagnozować. 

Opublikowano (edytowane)

Miejmy nadzieję że to będzie kabel albo czujnik. Zobaczymy jak przyjdzie drugi czujnik i jakie wartości pokaże. Ogólnie u mnie same ciekawe rzeczy wychodzą jeśli chodzi o wydawałoby się proste usterki. Chociaż teraz coraz bardziej podejrzewam jakis kabel bo nawet błędów nie mogę wykasować. Albo sterownik 

Edytowane przez krzychu121
Opublikowano
22 minuty temu, Rowan napisał:

Mógł pokazywać ale przekłamaną i sterownik widział to jako poślizg. Takie są pierwsze objawy padania czujnika. Trzeba mieć troszke doświadczenia aby to zdiagnozować. 

Ale tam na wyswietlaczu nie pokazywał prędkości i to nawet na nowym czujniku

Opublikowano

Nowy, nie znaczy dobry. Generalnie jak jest podejrzenie wiązki, to wpina się przy samym sterowniku i robi bypass. Te sterowniki rzadko sie uszkadzaja, naprawiałem tylko kilka szt.

Opublikowano

Dokładnie jest problem coś się dowiedzieć w mc130 T3 niby to samo co wcześniejszy mc i mx ale elektryka i cały układ paliwowy zupełnie coś innego.

Opublikowano

Mam problem z reweresem - przy zimnym oleju trzeba czekać że 2- 3 sekundy aż zacznie działać i to tak od niechcenia. A jak w międzyczasie wcisnę sprzęgło że 2 , 3 razy to rusza normalnie, z impetem. Tarczki rewersu i uszczelniacze zmieniane 2 lata temu - jakieś 500 h.

Opublikowano
13 minut temu, paktofonikas1987 napisał:

Mam problem z reweresem - przy zimnym oleju trzeba czekać że 2- 3 sekundy aż zacznie działać i to tak od niechcenia. A jak w międzyczasie wcisnę sprzęgło że 2 , 3 razy to rusza normalnie, z impetem. Tarczki rewersu i uszczelniacze zmieniane 2 lata temu - jakieś 500 h.

Czyli wszystko ok!!!

Opublikowano
3 godziny temu, paktofonikas1987 napisał:

Mam problem z reweresem - przy zimnym oleju trzeba czekać że 2- 3 sekundy aż zacznie działać i to tak od niechcenia. A jak w międzyczasie wcisnę sprzęgło że 2 , 3 razy to rusza normalnie, z impetem. Tarczki rewersu i uszczelniacze zmieniane 2 lata temu - jakieś 500 h.

Zimny olej, normalne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v