Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
W dniu 18.02.2025 o 21:11, Krystian86 napisał(a):

Dokładnie nawet za bardzo nie słychać, ze ten elektrozawor pracuje

Dokładnie nawet za bardzo nie słychać, ze ten elektrozawor pracuje

Nie będziesz tego słyszał.

Opublikowano
11 godzin temu, paktofonikas1987 napisał(a):

Potrzebuje ktoś może obciążników na przód do mx? Mam 3 szt do sprzedania.

W swoim mam ale jak ktoś by chciał to podaj jakie masz. Są płyty podobne do JD, jak w NH, walizka z rączką u góry, walizka z rączką z przodu po skosie.

Opublikowano

Mi kiedyś przetarło kabelek  przy samym sterowniku od przedniego napędu. Spaliło rezystor  w środku, który nie było możliwości dostania,  serwis podłączył tylko na stałe. 

 No i przy silniku cała wiązka  pod pompą wtryskową. 

  • Like 1
Opublikowano

Ori Faster w podobnych pieniądzach. Ale jak ciekną to zestawy naprawcze ori lub w uszczelnieniach technicznych dobrsć uszczelniacze i będzie trzymać.

Opublikowano
15 godzin temu, jaco512 napisał(a):

Jakie gniazda hydrauliki pasują do Mx-a?

Tylko nie Waryńskiego jak już to Faster. Waryńskiego 2 raz wszystkie na reklamacje uznane i  już na Fastery wymieniam. Nie  mam siły do Waryńskiego, nawet jedno zacieło  się ze   męskiej nie wyciągłem, a jak walną to otworkiem leci olej ja wściekły. Wada producenta. 

Prosze mnie poprawić jakie tam są gwinty jak już  bo zdaję się ze oryginał to  3/4 cala  wewnętrzne i jeszcze litery czy są. Na 100 % calowe, ale ja przetaczałem czy zmieniałem  redukcje i mam 1/2  i jeszcze literówka odpowiednia. 

Opublikowano

Panowie, na pierwszej od dołu parze wyjść hydraulicznych mam bardzo niski przepływ oleju, brak reakcji na regulacje przepływu. Co może być za problem?

 

Opublikowano

Na 4 węże masz w większych MX-ach 150 i 170 i nie ma tam jakiegoś specjalnego powrotu, po prostu jedne służą do hamowania a dodatkowe  do doprowadzenia oleju do smarowania hamulców jak i zwolnicy. Nie ma też konieczności wciskania 2 x hamulca by działało. Jakby kto nie wiedział to lustro oleju w zwolnicach tych większych mxów jest dużo wyżej niż w skrzyni i moście .

Opublikowano (edytowane)

Oczywiście, ale jak nie podałeś modelu to wiedz że się znacznie różnią od siebie mimo że trochę źle cię zrozumiałem.

Edytowane przez Pigmei

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v