Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dach 4 nakrętki, 3 kostki i turem  ściągniety w 10 minut    tylne błotniki też ściągane, bo więcej oklejania niż malowania, po drugie  trochę było roboty przy nich, nowe mocowania halogenów, stare popękały, osłony lamp pod gnitę, do spawania. nowe spinki, ale wszystkie śruby pięknie poszły bez problemu. Naklejki zamówione 2 tygodnie temu i niestety od razu zapłacone, 240 zł, teraz problem z dostarczeniem. 

Opublikowano
5 godzin temu, tomek73 napisał(a):

Dach 4 nakrętki, 3 kostki i turem  ściągniety w 10 minut    tylne błotniki też ściągane, bo więcej oklejania niż malowania, po drugie  trochę było roboty przy nich, nowe mocowania halogenów, stare popękały, osłony lamp pod gnitę, do spawania. nowe spinki, ale wszystkie śruby pięknie poszły bez problemu. Naklejki zamówione 2 tygodnie temu i niestety od razu zapłacone, 240 zł, teraz problem z dostarczeniem. 

Dach jedna kosta z prawej strony.

Opublikowano

Ja mam w dachu  2 z lewej, nad drzwiami wejściowymi i 3 to kogut dokładany, plus antena. Mój jest 2001 r i są różnice. Nawet tylne lampy jak teraz patrzyłem po ogłoszeniach sa 3 rodzaje osadzenia.  Bo rozebrałem, nie zapamiętałem jak dokładnie były złożone. Ja  mam przystawke plastykową miedzy lampą a błotnikiem, i w niej mam też przyciski od wom i  tuza, a przeważnie  mają lampy bezpośrednio w  błotniku metalowym, jeszcze inne widziałem w tej dostawce plastykowej. poniżej błotnika metalowego 

Opublikowano (edytowane)

W późnych rocznikach z szerokimi kołami te dostawki są bardzo często spotykane, w moim też są  jak i 2 kostki pod dachem po lewej stronie. Patrząc w katalog było kilka wersji jak i  przednich błotników.

Jeszcze lampy w dachu masz do uzupełnienia, z przodu brak 2 roboczych i 2 drogowych  które w sumie też były jako opcja.

Edytowane przez Pigmei
Dopisek
Opublikowano

Halogeny z dachu wyrzuciłem, mam 3 szt pod przednimi lampami dorobione. Z dachu wyrzuciłem bo po włączeniu raziły mnie, światło odbijało się od maski i szybko oczy mi się meczyły, teraz nie mam takiego problemu. Polecam tak zrobić. 

Myślę żeby w Fendzie coś przerobić. a tam mam 4   w dachu i ciężki temat, 

 Ciekawostka ze przednie reflektory mam z Zetora włożone, całe z obudowami. te śmieszne halogeny po bokach to nic nie ma. 

Opublikowano (edytowane)

Te 2 halogeny w dachu  nie stwarzają problemów, może mam jakieś inne niż te twoje,  dodatkowo mam pod kierunkowskazami i  da sie nocą pracować mimo odbijania się światła od maski i błotników. W atrapie te pseudo robocze są bo są a dodawać tam kolejnych  to nie warto, balast zasłania.

image.png

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano

Kurcze, rozbierałem te ciągniki w najróżniejszych miejscach, ale akurat tam nigdy nie zaglądałem… Faktycznie możesz mieć racje, są tam śruby od spodu.

Opublikowano (edytowane)

mx 135 nie ma siły wywrócić przyczepy 12t, wysuną się 2 tłoczyska i koniec  i słychać tylko syczenie (olej w normie) wspomaganie w czasie próby wywrotu działa bez zarzutu. Szarpiąc po troszkę aby usypał się materiał z przyczepy coś dawało po troszkę, bo delikatnie podnosił ale z 5 min straciłem na to aż podniósł do końca. Ciśnienie na wszystkich szybkozłączach pokazuje 185bar. z mniejszymi przyczepami nie ma problemu.

Agregat uprawowo- siewny  około 2,5t też ma ciężko podnieść, trzeba szrpnąć aby wyżej podniósł,Gdzie tu zacząć szukać przyczyny, dzieje mi się tak od dłuższego czasu, ale teraz zima i trzeba szukać.

Z innym ciągnikiem nie ma mam tego problemu  

 

Edytowane przez Bolek96
Opublikowano
7 minut temu, jaco512 napisał(a):

Z innym ciągnikiem przyczepa dobrze wywraca?

tak zapomniałem dopisać z innym ciągnikiem co mam nie mam problemu

Opublikowano

Ciśnienie niskie. Pasuje zapiąć jeszcze przepływomierz i zobaczyć ile daje pompa. Może być tak, że wystarczy ciśnienie max podnieść na kompensatorze a możliwe, że trzeba do pompy zobaczyć. Nawet jeśli, to sie nie martw, bo zrobienie tej pompy to 2.5tys w maksie.

Opublikowano

Tak właśnie też myślałem szukając na internecie o tym że niski może mieć przepływ, a to ciśnienie sam podniosę bo trzeba wiedzieć w którą stronę i wgl. czy lepiej oddać do jakiegoś zakładu od pomp abym sobie gorzej nie narobić. Pompę mam Chyba Vickers bo jest skręcana na torxy i widać że nigdy nie była jeszcze ruszana, bo wszystko w farbie zalane a ciągnik ma 18k już. Macie jakiś sprawdzony zakład od tych pomp ? 70 km ode mnie jest firma WALD-MAR to można utem zawieź a tak z neta to z opini jeszcze mnie zainteresowała BANAT ale tam to wysyłka kurierem. to cenowo widzę żę do przyjęcia :)

Opublikowano

Kurcze, zapomniałem, że w MXach tych wczesniejszych był Vickers… To tutaj nie pomoge, bo nigdy jej nie rozbieralismy i nie naprawialismy. Musisz pytac w firmach, które handluja czesciami do pomp. Najlepiej wysłać wkład. Daj glowiczke do szlifu, nową płyte rozdzielczą, panewki i igły. Tyle wystarczy aby pracowała kolejne kilka tyś h.

Ciśnienie podniesiesz sam. W serwisówce jest opis ktora sruba od czego, ale jeśli pompa juz slaba wydajnosc ma, to na nie wiele sie zda. Tyle tylko, że jakby była słaba, to na wolnych obrotsch zwykle wspomaganie już ciężej chodzi…

  • Like 1
Opublikowano

Ja ta pompe vickersa sam zrobiłem zestaw z olx za 2 tys, przed naprawa ciśninie na ciepłym 110... po zrobieniu 200, ta pompa jest bajecznie prosta w budowie szkoda to gdzieś wozić

Opublikowano
10 godzin temu, JD1052 napisał(a):

Ja ta pompe vickersa sam zrobiłem zestaw z olx za 2 tys, przed naprawa ciśninie na ciepłym 110... po zrobieniu 200, ta pompa jest bajecznie prosta w budowie szkoda to gdzieś wozić

Bo generalnie wszystkie pompy tłoczkowe to prosta sprawa, tak niema nic skomplikowanego, nie jest to jakaś kosmiczna technologia.

Opublikowano (edytowane)

Wszystkie ciągniki mam zalane FUSCH STOU 10w40, pompę już wyjąłem i zauważyłem że łożysko w obudowie napędu pompy  ma dosyć spory luz na koszyczku a jak tyle rozebrane warto zrobić , aby je wymienić wystarczy zdjąć zabezpieczenie łożyska ? pytam bo pierwszy raz akurat w tym miejscu rozbieram a nie chce na robić sobie sporo roboty czasem, nie spadnie czasem jakiś tryb czy jakaś tulejka itp. W katalogu internetowym akurat nie mogę znaleźć tej strony jak to wygląda.

Z pompą jestem już umówiony na jutro to nie będę kombinował, może przynajmniej ją sprawdzą poźniej ciśnieniowo i wydajnościowo

Edytowane przez Bolek96

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v