Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź w instrukcji jakie powinien mieć  te obroty jałowe silnika, możesz mieć zbyt niskie.a w trakcie jazdy to nie wiem czy masz system wyważania silnika i czy jest ustawiony jak trzeba.

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano (edytowane)

Powodzenia xD To nie ursus by ręczny był na tarczki przy tylnych zwolnicach :P

Poza tym nie rozumem  twojego podejścia, niczego nie sprawdziłeś, podstawowej  budowy nie znasz a chcesz się brać za rozbieranie ciągnika, ech...

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano

Obroty są ustawione na 850 i do tej pory nic się nie działo, a co do systemu wyważania silnika to nie wiem czy mam coś takiego, ale przez lata było dobrze i dopiero nie dawno zaczęły się te drgania. A drgania są takie duże, że przy max prędkości od trzymania kierownicy całe ciało drży.

Opublikowano

Tam jest podwójna pompa, jedna zasilająca tłoczkową, druga do smarowania skrzyni. Padniete te pompy wykańczają łożyska i pompe tłoczkową, brakuje wydajności hydrauliki. 

Co do drgań, to być może masz wywalony tłumik drgań.

Opublikowano (edytowane)

Jak narazie znalazłem takie coś ale jak dostać się do tej pompy to nie mam pojęcia. Jak może ktoś to niech podpowie co trzeba rozkręcić żeby do niej się  dostać.

Screenshot_20210109-151557_Samsung Internet.jpg

Edytowane przez Ed2000
Opublikowano (edytowane)

Tlumnik drgań masz kolego między silnikiem A skrzynią na spolowieniu traktoru. Tutaj Masz temat jak to wymienić u Ciebie obejdzie się chyba bez rozpolawiania ciągnika żeby go wymienić.

 

Edytowane przez Ed2000
Opublikowano

Faktycznie zapomniałem o tej pompie zasilającą główną pompę tłoczkową. , ale gdzieś czytałem że tam jest podciśnienie i jak zapala się kontrolka to znak ze filter jest zabrudzony. 

Do tej pompy to bez rozpoławiania na  nie dostanie się, trzeba rozjechać miedzy 1 skrzynią a plastrem czyli skrzynią pośrednią  w  której są biegi mechaniczne. 

Teraz miałem go rozebranego w drobny mam ale tej pompy nie wyciągałem. 

Jak zaświeca sie kontrolka to zmień filter  i nie patrz się że nie dawno zmieniałeś, zakładaj z powrotem nowy.   Były już tu na forum takie przypadki , po zmianie filtra zaczyna kontrolka się świecić, pomogło zmiana na drugi filtr. Po drugie zmieniałeś olej na nowy,  a nie bez przyczyny serwisy mają  nakaz do CVX nowy olej lać przez dodatkowe filtry.

W tamtym roku zmieniałem tarcze na półbiegach, wszystko było czyszczone i myte,  w  tym roku ścieło m i tarcze na 3 i 4 biegu i po  rozebraniu zdziwiłem sie  że na koszach jest taki szary nalot, jakby brud. Więc tu coś świadczy o oleju a ja tylko Akcele  lałem z serwisu. 

Teraz wlałem Castrol  10w40 Spirax robiony z gazu  a nie z  ropy i skrzynia jakby chodziła dużo ciszej a półbiegi tak nie biją jak biły.   Dlatego zmieniłem olej bo będzie inny ciągnik z całkiem innej stajni,  a  serwisant właśnie ten olej do niego leje. Tani nie jest bo 209 litrów przktycznie 3 tyś kosztuje, tyle co Akcela Hytran w serwisie. 

A ciśnienie na szybkozłączach mam 210 tyle ile pisze w  instrukcji, wiem bo na wałach Tytan mam manometr przy akumulatorze  i tak mi dobija przy składaniu,  w NH T 5060 mam 180 i te wały niekiedy ciężko mi podnieść,   a kompaktora Ostroj 6 metrów wcale nie chciał mi złożyć.

4 godziny temu, Tomek791028 napisał:

A gdzie szukać tego tłumika drgań?

Ale ty masz MC a nie Case wiec ci współczuję jakbyś chciał wymienić tłumik drgań. Pare dni temu oglądałem 135 i tam palce nie włoży, a  w Case mx jest z 25 cm luzu i bez problemu na ciepłym silniku zmieniłem tłumik w godzinę. 

Bardziej bym obstawiał problem   z wałek korbowym, zmierz ciśnienie oleju na ciepłym. 

Opublikowano
6 godzin temu, Pigmei napisał:

Powodzenia xD To nie ursus by ręczny był na tarczki przy tylnych zwolnicach :P

Poza tym nie rozumem  twojego podejścia, niczego nie sprawdziłeś, podstawowej  budowy nie znasz a chcesz się brać za rozbieranie ciągnika, ech...

Kolego jak wiesz to podpowiedz jak się dostać do pompy wstępnej A o resztę się nie martw🙂 

Opublikowano (edytowane)

Odjedź skrzynią biegów od plastra na moście, tej pośredniej i dostaniesz się do pompy. Nie innej szansy, przez nią przechodzi wałek do skrzyni.

Jak wyciągniesz filtr siatkowy pod skrzynią to jeszcze wyciągnij przystawkę do filtra wtedy ona jest od strony silnika, i nie więcej nie zrobisz.

Jak wyciągniesz przystawke tam są śruby w  środku do rozkręcenia skrzyni. 

Edytowane przez tomek73
Opublikowano

Dupcia czy przodem trzeba odjechać  bo każdy mówi co innego A wiem że tutaj są szpece na forum i wiedzą jak to zrobic bo z ich pomocą zrobiłem już wiele w swoim mxie 🙂dodam że jak robiłem kosze powershift to tam nic nie widziałem tylko jeszcze głębiej kosz przedniego napędu i przełożenie które przechodzi głębiej w skrzynię.

Opublikowano (edytowane)

Na moście nie odjedziesz, najpierw skrzynię z półbiegami całą, potem plaster na moście po rozebraniu recznego  i odkręceniu trybów ściagasz plaster z mostu.

Kabina do góry i  wyjeżdżasz. Pompa jest na skrzyni z półbiegami. 

Edytowane przez tomek73
Opublikowano (edytowane)

Ok Panowie dzięki. Założę drugi filtr donalda lub CNH orginal zmierze ciśnienie na filtrze i dam znać ile pokaże 

Edytowane przez Ed2000
Opublikowano

Rowan  ja od przodu rozbierałem ale widzę  że od tyłu mniej roboty.

Ale ja też półbiegi robiłem teraz. Tylko że  silnikiem i skrzynią  na raz odjechałem potem skrzynie z  półbiegami  ściagałem bo też przeglądałem. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v