janeczek

Class 88 silnik perkins się przegrzewa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
janeczek    0

Mam problem z silnikiem perkins 6 cyl. 150 kn turbo. Temperatura ciągle podchodzi pod czerwony wskaźnik podczas koszenia jak i nawet podczas jazdy

drogą. Chłodnica i przepustowość sprawdzona, wszystko o.k. Pompa wody jest nowa. Termostaty nowe. Płyn w chłodnicy nie podnosi się, ani też go nie brakuje. Góra chłodnicy jest cieplejsza niż na dole, nie wiem czy tak powinno być. Bez termostatów nie da rady jechać. Nie wiem dlaczego temperatura rośnie jeszcze bardziej. Miałem wyciągniętą pompę wtryskową do remontu, nie wiem czy to może miało wpływ na przegrzewanie się. A silnik jest po remoncie. I od tego czasu się tak dzieje.

proszę o pomoc, o odpowiedzi na forum lub telefonicznie 506843268.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepaku1    8

a czy wentylator jest ten sam co przed remontem czy ciagnie przez chłodnicę powietrze czy przypadkiem nie dmucha w chłodnicę ciepłym powietrzem z silnika takie przypadki były w bizonie (odwrotnie wygięte łopatki na wentylatorze; nieodpowiedni wentylator ) czy napewno się grzeje a może żle zegar wskazuje ,paski klinowe prawidłowo naciągnięte,termostaty sprawdzić po wyjęciu w gorącej wodzie również sprawdzić początek otwarcia termostatu powinno pisać na termostacie jaka temperatura może niewłaściwe termostaty i za pużno się otwierają ,znałem taki przypadek że myszy zrobiły gniazdo zimą w chłodnicy bo nie było korka na chłodnicy ,jak remontowałeś silnik czy u ciebie myszy nie zrobiły gniazda w chłodnicy lub w przewodach silnika ,woda w chłodnicy powinna od góry być cieplejsza jak na dole ale jeśli u góry jest bardzo gorąca a na dole ciepła to może być słaby obieg wody a jak różnica jest niewielka to obieg powinien być prawidłowy ja bym raczej stawiał na nieodpowiednie termostaty jeśli masz stare sprawdż początek otwarcia na starym i nowym byc może nowy zaczyna się otwierać przy 90 stopniach i choćby pracował na postoju to temperatura bedzie wysoka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    74

Sprawdziłeś prawidłowość działania wskaźnika temperatury?

Zmierzyłeś temperaturę innym zewnętrznym termometrem?

Pasek napięty? Nie stary, wytarty?

Duł chłodnicy powinien być chłodniejszy czyli płyn jest w niej prawidłowo studzony.

Tak działa chłodnica, tak samo grzejnik w CO góra gorąca, a duł chłodniejszy.

Jak z siłą i apetytem na paliwo? Jak zapala i pracuje?

A teraz najważniejsze czy ustawiałeś poczatek konta tłoczenia przy montażu pompy wtryskowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

johenek    4

możliwe jest że jest uszkoczony czujnik temp. albo wskaźnik

Ale istnieje też możliwość że jest założona zła uszczelka pod głowicą(np. brakuje jakiegoś otworu... ja tak miałem w bizonie)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    71

Witam , jeśli jest zła regulacja zaworów to może być przyczyną przegrzewania się silnika, (zbyt mały luz na zaworach), zawsze po remoncie silnika, w niedługim czasie trzeba ponownie przeprowadzić regulację zaworów, albowiem ułoży się uszczelka i głowica, i luz zaworów robi się automatycznie mniejszy :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11

:rolleyes: najważniejszą informacją jest to, że pompa była wyciągana, nie zrobiłeś chłopie cech i tera masz problem :o tzn. zbyt wczestny wtrysk paliwa, stąd ta temp. :huh:


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janeczek    0

Termostaty mam nowe, sprawdzałem je w garnku z gorącą wodą, a czujnik sprawdziłem też w garnku razem z termometrem i pokazywało 96 stopni. Paski klinowe są nowe. Wentylator jest ten sam, powietrze prawidłowo dmucha. Uszczelkę pod głowicą wymieniłem, założona jest prawidłowo, zawory są ponownie wyregulowane. Kombajn zapala bez żadnego problemu, szybko.

Nie ustawiłem początku konta tłoczenia przy montazu pompy wtryskowej, tak jak ją wyciągnołem to i tak z powrotem założyłem,bo sobie zaznaczyłem. Ale mechanik który wcześniej przede mną wyciągnąl pompę niewiadomo czy to zrobił.

Wydaje mi się że to chyba będzie problem właśnie z ustawieniem tej pompy wtryskowej.

Dziękuję za pomoc.

A czy może ktoś wie jak można to ustawić?

 

W kombajnie mam załozone dwa filtry powietrza. A maszyna miała tylko jeden duży filtr. Włożyłem również mały, tak mi doradzali koledzy. Nie wiem czy to mogło by miec również wpływ na grzanie się silnika??? .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audia3    0

filtry nie , ale jak masz wszystko ok, to pozostaje ustawienie zapłonu , jak bedzie zle ustawiony to tak bedzie z ta temperatura , skad jestes ,bo jak z bliska to bym CI to ustawił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
herbpio    7

albo zapłon na rozrządzie przestawiony albo zawory albo wał korbowy za mocno ściśnięty panewkami, słabe dopasowanie!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez OsiolKUMURUN
      Jestem po wymianie synchronizatorów w swoim zetorze i początkowo po skręceniu wszystko chodziło elegancko ale dziś natrafiłem na problem, mianowicie po przesunięciu wajchy półbiegów z najwyższego na średni silnik zaczął się dławić, zareagowałem puszczając gaz i ciągnik zgasł. Problem występuje cały czas nawet gdy nie ma załączonego biegu i dotyczy półbiegu pierwszego i drugiego. Podczas rozpoławiania wymieniłem taśmę, która wyregulowałem trzema śrubami, wymieniłem też manszet na tłoku który napina taśmę, kosza wzmacniacza nie rozbierałem, wałek przekaźnika działa. Gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Bonex157
      Cześć, 
      Zastanawia mnie czy silnik 3p od mf 255 bedzie pasował bez wiekszych przeróbek do MF tea 20. Ogólnie na 1 rzut oka nie widze różnicy. 
    • Przez artur04c
      Witam, Mam Claasa Airiona 640 i zauważyłem ze sam z siebie kręci się wałek odbioru mocy z tyłu choć jest wyłączony, jak go zahamuje to niby stoi ale po czasie lub po ponownym uruchomieniu silnika znów się kręci. Sytuacja jest wredna bo jak jadę z opryskiwaczem to mi zaczyna wałek kręcić i podczas transportu wiadomo co sie dzieje. Jakieś porady ? 
    • Przez POLAKPl
      Witam, potrzebuję instrukcji napraw claas ares 816 po polsku. Czy może ktoś tako posiada? 
    • Przez marekkucybala2
      Witam, posiadam od kilku lat kombajn zbożowy Claas Dominator 98sl. Nie było z nim wcześniej żadnych większych problemów. W tym roku problem polega na tym że kiedy chciałem wyjechać kombajnem to odpala ale nie chce jechać. Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj