Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem prawdopodob nie z sprzęgłem w renault 110-14 a mianowicie po zaciągnięciu nie mogę załączyć przkaźnik gdyż zgrzyt jest niesamowity i nic nie wchodzi.

Kiedy jednak zgaszę ciągnik potem załączę przekaźnik i odpalę wszystko jest chodzi. A ciekawe jest jeszcze to ,że jak ciągnik dłużej pochodzi i się rozgrzeję to mogę już włączać i wyłączać przekaźnik na odpalonym silniku,choć sprzęgło działa z delikatnym opóźnieniem ale działa. W czym jest problem?? Co poprawić ?? Proszę poratujcie.

Opublikowano

Bo to jest sprzęgło złączane mechaniczne tak? Pytam czytałem http://www.agrofoto.pl/forum/topic/49347-renault-ceres-problem-z-wom/ ,i tutaj kolega wspomniał o jakimś siłowniczku. Wiem ,że to inny model ale może coś jest podobnego.

Linkę już podciągałem i nic nie pomaga więc zostaje pewnie rozjechanie na pół. A sprzegło wom-u jest zaraz przy sprzęgle jezdnym w moduelu 110-14??

Opublikowano

Sprzęgło jest załączane mechanicznie nie ma tam żadnego siłowniczka. Linke podciąg na maksa tak żeby po zaciągnięciu dżwigni wałek wychodzący z obudowy sprzęgła oparł się o obudowe ma tam taki ogranicznik wtedy będziesz pewny że nie wysprzęgla i jeszcze jedno czy jak już załączysz i w trakcie pracy rozłancza wom czy zatrzymuje się przekażnik bo jeśli tak to może być coś innego.

Opublikowano

Linka na maksa i dalej to samo. Jak już się rozgrzeję mogę wyłączać i włączać przekaźnik bo sprzęgło działa. Wałek przekaźnika chodzi pod prasą cały czas nie "wyskakuję". Gdy przekaźnik nie jest załączony wałek przekaźnika i tak lekko się kręci lecz można go zatrzymać ręką ale to jest chyba ok nie?

Opublikowano

A czy to nie będzie czasem wina oleju? czy tam jest sprzęgło mokre (zalane olejem) Jeśli jest w oleju to wydaje mi się że jak olej zimny to gęsty i ciągnie sprzęgło. Jak się rozgrzeje to olej rzadki i dobrze rozłącza.

Opublikowano

Możesz jeszcze podciągnąć linke a jak to niepomoże to niestety trzeba rozpołowić Renie co nie jest aż tak skomplikowane.

 

mam też problem w renault 90-34 nie rozłacza drugi stopień jetem na etapie rozpaławiania i nie moge odkręcic śrub pod zbiornikiem paliwa czy trzeba zdemontować kabinę i wymontowac zbiornik paliwa czy zna ktos inny sposób będę bardzo wdzięczny za podpowiec Pozdrawiam

Opublikowano

dziękuję ale jest to niska kabina i zbiornika nie wyjmę gdyż zbiornk ma na śrotku wcięcie w którym idzie własnie rama kabiny i nie ma możliwości uniesienia zbiornika. może jeszcze jakaś podpowieć jeszcze raz dziękuję

Opublikowano

Panowie Renault 103.54 1997r sprzęgło wom nie rozłącza wałka dźwignia tam jest sterowana linką czy jakaś hydraulika taka żółta dźwigienka z lewej strony, bo ruszam ale nic nie czuć żeby się tam coś działo??

Opublikowano

Sprawdz cisnienie oleju jakie masz na układzie do sterowania tym sprzęgłem. Sprzegło masz zwykłe tarczowe wyciskane siłownikiem hydraulicznym sterowane jest właśnie tą dzwignią o której napisałeś.Dzwignie powinno sie zaciągnać az wskoczy w odpowiegnie położenie, powinien wałek stanąć jeśli masz dobre ciśnienie.

Opublikowano

Tur i podnośnik zasilane sa z jednej sekcji pompy a z drugiej zasilane jest kierowanie i z powrotu kierowania zasilane jest wyciskanie sprzegła i włączanie napedu i smarowanie skrzyni .

Opublikowano

To tak twoim zdaniem za co się łapać najpierw żeby coś  ustalić bo widzę że coś wiesz na ten temat.

i czy jest możliwość regulacji szybkości podnoszenia opadania podnośnika w tym ciągniku?

Opublikowano

A  naped rozłącza  bez problemu? Ja bym sprawdził ciśnienie jakie dochodzi do siłownika co wyciska dzwignie. a regulacja podnośnika jeśli jest  na zwykłym sterowaniu dzwigniami to jest cięgno w kabinie z tyłu z prawej strony przy podłodze ale wiekszośc jak zwykle zardzewiała jest, ale na drugim jej końcu znajdziesz  sterowanie szybkością. szukaj na" czapie: podnośnika

 

Opublikowano

Napęd działa normalnie, a jeszcze jedno pytanie czym wyłącza się blokadę tylnego mostu mam włączanie przy pomocy pedału obok sprzęgła ale czym ją wyłączyć podpatrzyłem tam że ta zapadka zabezpiecza ale nie wiem czym wyłączyć i dlatego pewnie miałem to rozpięte.

Opublikowano

Witam
Mam Reno 103.54, wom ze sprzegłem sterowanym mechanicznie. Linka jest podciągnięta na maxa, przy zaciagnietej dźwigni wom kręci się nadal ale przełączanie prędkości odbywa się bez zgrzytów. Lepiej rozpoławiać Renie?

Opublikowano (edytowane)

Witam w renault 110 54 wom mam podciągnięty na max  że ciężko się go wyłącza ale wałek staje ,jednak jak wcisnę sprzęgło żeby włączyć bieg wałek zaczyna się kręcić ,co jest przyczyną czy trzeba rozpołowić ciągnik ,sprzęgło bieże od połowy ale ciężko się wciska.

Edytowane przez krzeniek
Opublikowano

Witam, mam podobny problem w renówce 90.34tx. U mnie wygląda to tak że sprzęgło działało bez zarzutów, ale ciągnik był rozpołowiony bo padła tarcza sprzęgła od napędu. Po złożeniu nie wysprzęgla się tarcza od wałka. Sterowanie jest elektryczne (siłownik elektryczny) i jest sprawne. Co może być nie tak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez classmercator
      Mam zamiar kupic kombajn Claas Mercator z roku 1988 co sądzicie o tym kombajnie??
    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez maciek
      Witam , znajomy chce założyć 6cylindrowy silnik do 914. Czy reszta ciągnika wytrzyma , czy jest taka sama jak w 4kach ,tzn sprzęgło, skrzynia ,wzmacniacz ,most. 914 jest z jest około 95 roku.
    • Przez MrTomo1919
      Witam wszystkich. Mam problem a raczej zapytanie co do sprzęgła w bizonie. Otóż po właczeniu biegu który też czasem wchodził ze zgrzytem puszczam pedał sprzęgła a kombajn praktycznie stoi w miejscu dopiero gdy ręką uniosłem pedał to powolutku kombajn ruszył. Kombinowałem już poluznic cięgiełko które łączy pedał ze sprzęglem ale wtedy biegi już wogóle nie chciały wejsc. Więc jedyne co mi przyszło na myśl to zjechana tarcza sprzęgłowa ale to też troche mnie dziwiło bo kombajn oryginalnie nie ma nawet 1000mtg wiec już tarcza??? Rozkreciłem sprzegło no i co sie okazało; poprzedni właściciel chyba az za bardzo dbał o ten kombajn smarując go wręcz do bólu bo w obydowie sprzegła było pełno smaru dosłownie wszystko dociski tarcza az sie tam smar nie miescił wyciągłem stamtąd dosłownie pól wiadra smaru . Wszystko dokładnie wyczysciłem szmatami i odtłusciłem rozpuszczalnikem w miare możliwosci a tarcze kupiłem nową poniewaz koszt nie duzy a tamta od tego smaru zrobiła sie czarna. I tu moje pytanie czy po założeniu teraz nowej tarczy reguluje sie jakos łapki czy nie , bo zauważyłem na ich koncach sróbki takie ze jak sie wykręci to zmniejsza sie odległosc miedzy nimi a łożyskiem oporowym, jeżeli tak to jak?? Dodam jeszcze że nowa tarcza jest grubsza od starej o niecały milimetr i że nic wczesniej czyli od nowości nie było robione przy sprzęgle.
    • Przez BenQ
      Witam.Kolejny problem z renatą.Pytanie czy dostane gdzieś docisk sprzęgła (nie wiem jak sie to poprawnie nazywa) cały komplet w sklepie kosztuje 2600zł.Może któryś z panów wymieniał. Z góry dziękuję za odpowiedź .Na dole zdjęcia o co chodzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v