Skocz do zawartości

Porównanie opon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 godzin temu, Pafnucy napisał:

Fajnie że kilka osób podpowiada . 👍 

Tak patrzę że BKT ma w miarę opinie w tych tańszych i nikt nie narzeka na takie . Mogą być Waszym zdaniem??

Mam bkt w 3512 i drugi raz bym nie kupował od początku sprawiają wrażenie bardzo miękkich balon w porównaniu do starych stomili jakby szczuplejszy a powierzchnia styku z nawierzchnią jakaś zaokrąglona klocki wąskie, jakoś chodzi to z turem już 10 lat i nic się z nimi nie dzieje ale nie podobają mi się te opony, zwłaszcza że na felgę 32 nic większego nie da się założyć

Opublikowano

Mam jeszcze takie pytanie . Czy ważna jest ilość tych klocków bieżnika na oponie ? Bo widzę że różne ilości tego stosują . Bkt ma mało .

Opublikowano (edytowane)

Myślę  że  trakcja może  być slabsza jak sa za gęsto klocki, w MTZ widzialem kiedyś takie gęste znajomy mial na przodzie to szybko opona się zaklejala w polu. Za rzadko też  nie bardzo, a ile powinno byc żeby  było  idealnie to sam nie wiem🤔

Edytowane przez GRZES1545
Opublikowano

Aaaa . Czyli to niekoniecznie wada . Pomyślałem , że dużo szybciej się ścierają .

Opublikowano

Trzeba wspierać własną gosopodarke i nie kupować bubli i tyle... 

Opublikowano

Zapewnie STOMIL OLSZTYN🙂 Kormoran były fajne opony ale już nie ma gdzie kupić, chociaż znalazłem gdzies w Łowiczu stare zapasy ktoś  miał kormorana ale bałem sie brać bo produkcja ich już  ilka lat temu wygasła.

Opublikowano

No i kurna coś mi nie pasuje mało tych słupków na BKT . Taurus ma więcej , no i węgierska firma przejęta przez michelin .

Opublikowano

Napisane że Czechy kraj pochodzenia .

  • Typ Opony przemysłowe
  • Rozmiar 16.9-28
  • Szerokość 16.9
  • Średnica 28
  • Indeks prędkości A8 do 40 km/h
  • Indeks nośności 152 (3550 KG)
  • Ilość płócien 12PR
  • Rodzaj Opony Diagonalna TL
  • Pochodzenie marki Czechy
  • Klasa opony Ekonomiczna (Budżetowa)
Opublikowano

będzie, tylko po co komplikować sobie życie i pchać dętkę, z którą są wieczne problemy, jeśli obręcz w ładnym stanie składałbym bez dętki, dopiero gdyby się nie uszczelniła wkładałbym dętkę

Opublikowano (edytowane)
Dnia 18.04.2020 o 09:33, GRZES1545 napisał:

Kupiłem rok temu diagonalne taurusy opona fajna jeździ sie ok, dość gesto klocki ma w porównaniu do mitas czy cultor, dla jednych może  to być wadą dla innych zaletą🤔 moge wysłać zdjecie jak chcesz. Teść  ma też BKT w rusajku 3lata i tez zadowolony jest, tyle ze on mało jeździ.

20200418_093651.jpg

Cześć,

jaki to jest rozmiar i ile ma klocków? Potrzebuję opon tylnych do 3P - nie pracuje w polu, tylko w obejściu utwardzonym z turem. Chciałem zakupić 14.9-28 diagonalne, tylko zastanawiam się z której firmy wziąć (oczywiście klasa budżetowo-ekonomiczna), biorę pod uwagę: Taurusy, Mitasy, Petlasy i Cultory. Tak na logikę, wydawałoby się, że dla mojego zastosowani czym więcej klocków tym lepiej - Cultory i Mitasy w tym rozmiarze mają po 19, nie wiem jak Taurus.

 

Edytowane przez krzychu652

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adikpl1
      Czy wiecie jak porównać opony zwykłe do niskoprofilowych na podstawie numeru np czemu będzie odpowiadał rozmiar 13.6R24
      w niskoprofilowych, albo 14,9R24
    • Przez Czarek525
      Witajcie. Planuję zakup nowych opon o rozmiarze 16,9R34 (420/85R34). Zastanawiam się nad takimi modelami : Alliance Agristar II, SEHA AGRO 10, Ascenso TDR 850 i ewentualnie BKT AGRIMAX RT855.
      Posiada ktoś takie opony ? Jak trzymają rozmiar ? Jak z samooczyszczaniem się z gliny i ziemi ?
      Jakie polecacie opony z niższej ewentualnie średniej półki cenowej ?
    • Przez Radek11111
      Witam, potrzebuje pomocy. Prowadzę firmę budowlaną, która zajmuje się również robotami ziemnymi. Do transportu urobku zakupiłem ciągnik new holland t7550 oraz przyczepę wywrotkę meiller kipper 18t ( potrzebuję wywrot na trzy strony z racji pracy na drogach). W przyczepie opony ciężarowe 385/60 r22,5 piasta 280mm. Wystarczy że jest trochę mokro albo miękko i ciągnik z przyczepą zakopuje się. Z jednej strony usłyszałem że przyczepa samochodowa za mało naciska na ciągnik ( z tym nie jestem w stanie nic zrobić ), z drugiej usłyszałem że problemem są opony ciężarowe. Moje pytanie jest takie czy da radę założyć oponę rolniczą do felgi ciężarowej i czy przy mojej feldze 11,75 szerokości da coś założenie opony rolniczej szerokości 400 czy może przy tej dmc przyczepy ta opona i tak jest za wąska ? Zastanawiam się jeszcze nad kupnem felg 22,5x14 i wtedy opona 500/60 ? Czy może ktoś miał taki problem i podpowie jak sobie z tym poradzić ? Z góry dziękuje za podpowiedzi. 
    • Przez Dawix321
      Cześć, czy ktoś w was może ma u siebie w ciągniku któryś z wymieninych opon: 
      - Kabak 
      - Ozka 
      - MRL 
      Zaoferowano mi takie do Zetora potrzebuje je w rozmiarze 16.9 R34 i zastanawiam się, na które się zdecydować. Może sami macie u siebie takie założone, lub ktoś z waszej rodziny czy znajomych i moglibyście krótko opisać czy warto na któreś z nich się zdecydować.  Dodam, że wszystkie są 14-sto płucienne. Pozdrawiam! 
    • Przez kuna9977
      Czy ktoś ma doświadczenie z tanimi oponami np. Oska, ascenso. Jaką tanią firmę byście polecili do KOMBAJNU za oske 2500 netto, petlas 2600  a np. używana trelleborg 1500-2000 tyś sztuka bieżnik mniej niż 50% jak uważacie lepiej kupić używaną markową czy tanią nową. Używek jeszcze nie byłem jechany oglądać więc też nie wiadomo jak wyglądają czy nie są popękane kupując nowe dołożę 1000-2000 za dwie. Petlas mam w rozrzutniku 3 rok i nic się nie dzieje 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v