Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Mam mały problem gdyż jak dusze hamulec to zauważyłem ze nie hamuje na przednie koła a tylne stają w miejscu. Z tego co wiem to na przód przez skrzynie powinien hamować. Co może być tego przyczyną?

Opublikowano

Sprawdź czy po wciśnięciu hamulca zapalają się światła stopu. Bo z tego co pamiętam to załączanie przedniego napędu chodzi na jednym czujniku ze światłami stop (chociaż mogę się mylić ;) ).

Opublikowano

a jak masz załaczony naped to sie swieci? Ja miałem przypadek ze naped mi sie załaczał i chamował przodem ale kontrolka sie nie zapalała w ogóle okazało sie ze była spalona zaróweczka.

Opublikowano (edytowane)

Temat jest aktualny nadal nie mogę sobie poradzić z hamowaniem na przód. Mam jeszcze jedno pytanie, co może być przyczyną że mi sie hamulce co pare godzin jazdy zapowietrzają? Odpowietrzam i działa ale to juz jest męczące.

 

 

Mógłby ktoś zrobić u siebie zdjęcia pompek hamulcowych z podłączonymi wszystkimi węzami? Chodzi mi o te co są pod maską koło turbiny. Wydaje mi sie ze coś u mnie jest kombinowane. Będe wdzięczny oczywiscie case mx 135.

Edytowane przez Ziel
Opublikowano

hej.

mam podobny problem, zapowietrzają sie hamulce. odpowietrzę i po nocy jest to samo.

dodatkowe objawy

- jak podnośnik ma bardzo ciężko troche wyje pompa

- wspomaganie (bez obciążenia) też troche wyje

 

case mx110 (2000r.)

Problemy praktycznie rozpoczeły się po jakimś czasie od wymiany oleju w skrzyni (sam wymieniałem, razem z filtrem). czy może być gdzieś nieszczelność gdzie ciągnie powietrze ?? a nie powinno byc w tym samym miejscu wycieku ???

Opublikowano

Nad pedałami hamulców masz dwa czujniki każdy na jedno kolo mają po 3 kable one odpowiadają za załącza nie świateł stopu i napędu ja miałem w 5150 jeden padnięty i nie załączało napędu a w mx jest chyba tak samo. Napęd w 5150 jest załączony jeśli nie ma napięcia na cewce po podaniu napięcia napęd się rozłancza obiaw był taki ze nie szło wyłączyć napędu bo w czujniku hanulca była przerwa przy puszczonych pedałach. A co do zapowietrzania się hamolcow to do wymiany dwa oringi na tłoku hamulca są tkie same w serii 51xx i mx koszt około 100zł na koło .Na moim chomiku masz instrukcje do serii 51xx pokrywa się prawie w całości z mx różnice są w silniku i pompie hydrauliki bo w 51xx masz pompę o zmiennej wydajności z dzielnikiem strumienia zamontowanym na pompie a w mx dzielnikiem jest osobno na górze skrzyni biegów. sama skrzynia i most jest taki sam

Opublikowano

Byłem teraz oglądać MX 150 z 99 roku wujkowi i na pompie hamulcowej miał akumulator hydrauliczny. Do czego on służy.

Dodam że miał dodatkowo hamulce hydrauliczne na przyczepy a pleumatyka była dokładana.

Następna sprawa to hamulce miał słabe a pedał do podłogi dochodził.

Jeszcze jedno, fajna rzecz, mój tego nie ma a czytałem że powinien mieć.

Akumulator hydrauliczny na siołownikach podnośnika w tylnym tuzie, ale było podłaczony pod elektrozawór.

Opublikowano (edytowane)

Oryginalnie miał dołożony ten akumulator hydrauliczny do podnośnika? Powiem szczerze, że nie spotkałem się jeszcze z czymś takim w tym modelu, nawet w książce serwisowej nie ma wzmianki o takiej funkcji. Teoretycznie można by dołożyć taki aku, a najlepiej dwa z różnymi ciśnieniami, elektrozawór po to aby włączać tą funkcje podczas transportu lub automatycznie podczas podniesionej maszyny. Chociaż nie wiem czy by to nie głupiało wszystko bez specjalnej elektroniki. Akumulator na pompie hamulcowej? Aku ma dwojakie funkcje, łagodzi skoki ciśnienia, przyspiesza i uzupełnia ciśnienie w obwodzie.

Edytowane przez grego
Opublikowano

A ja jestem ciekawy czy sam amortyzator hydrauliczny + zawór elektr. wystarcza do sprawnego działania czy jednak w tym procesie bierze udział jeszcze elektronika. Problem jest z tym, że przekrój obciążenia jest bardzo różny, a pojedyńczy amortyzator ma dość wąski zakres działania, lekki ładunek go nie ruszy, za ciężki wciśnie . Bo założyć takie coś to żaden problem i kosztowo też nie wbija w fotel, w 1 tys powinno się zmieścić wszystko

Opublikowano

Witam. Przepraszam ze wtracam tu inny temat ale mam pytanie odnośnie blokady a mianowicie jak włacze blokade na auto to ona powinna sie automatycznie wlaczac i rozłaczac ? bo u mnie jak tylko klikne auto to na desce swieci sie odrazu ze blokada jest włączona i nie moge skrecic ani nic bo pchaja dwa koła, to tak ma działać czy powinno samo włączać i rozłączać ? dodam ze jak ciagnik jest na postoju i klikne ten automat to juz odrazu blokada jest jakby na stałe wlaczona przy wcisnietym auto i zeby ja wyłaczyć musze to zrobic guzikiem, a skoro auto to chyba powinna sie w razie potrzeby sama załączyć i rozłaczyć czy jak wgl ten automat powinien działać? ;p

Opublikowano (edytowane)

Case mx 110 podczas hamowania coś nie przyjemnie szumi-trzeszczy,tak jak by się skończyły klocki hamulcowe.Ktoś może rozbierał do hamulców,proszę o poradę.

Edytowane przez poderwa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v